FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Legenda

Avatar użytkownika

Posty: 328

Dołączył(a): niedziela, 4 października 2015, 13:45

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 31 stycznia 2019, 12:51

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dzięki za szybką odpowiedź ;)
<<

Andrzej12

Posty: 2

Dołączył(a): czwartek, 24 stycznia 2019, 18:55

Frakcja: Skorne

Post sobota, 2 lutego 2019, 15:39

Re: Pytania wszelakie mk. III

mam pytanie ostatnio sie dowiedziałem że grievious wounds nie działają na huge base mogą sie leczyć po otrzymanych obrażeniach gdzie mogę znależć tą zasadę i czy greylord escort khador command attachment
używając fell curse zabrania sie leczyć huge base
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1969

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 2 lutego 2019, 16:20

Re: Pytania wszelakie mk. III

Zabrania bo remove damage i greviusy to nie to samo. Kolosy są odporne na greviusy. Battle enginy chyba nie są ale nie pamiętam teraz
"Devourer host is what the game is supposed to be at. the power level. Thats why i think its unchanged (even slightly buffed)."
"If the game is in a place where we feel our choices and good faith were misplaced, we have a right to express this dissapointment.
PP has a right to completely ignore us. Which they likely will. They need us to look towards neo mekanica and riot quest."
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2277

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 2 lutego 2019, 17:39

Re: Pytania wszelakie mk. III

Zasada "Massive" 67 strona Prime Digest.
<<

Quar

Avatar użytkownika

Posty: 39

Dołączył(a): wtorek, 16 lutego 2016, 09:38

Lokalizacja: Rebelia Łomianki

Frakcja: Skorne

Post piątek, 15 lutego 2019, 11:26

Re: Pytania wszelakie mk. III

Takie pytanko:
Czy dając modelowi eyeless sighta można zbić shadow blind?
ObrazekObrazekObrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7450

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post piątek, 15 lutego 2019, 11:34

Re: Pytania wszelakie mk. III

shadow BIND nie , ale BLIND tak.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 1105

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post piątek, 15 lutego 2019, 11:36

Re: Pytania wszelakie mk. III

Quar napisał(a):Takie pytanko:
Czy dając modelowi eyeless sighta można zbić shadow blind?


nie, ta zasada to shadow bind (bez "l").

Psikuta!! widzisz pan tam "s" !?
Obrazek
<<

Legenda

Avatar użytkownika

Posty: 328

Dołączył(a): niedziela, 4 października 2015, 13:45

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 21 lutego 2019, 00:12

Re: Pytania wszelakie mk. III

Rzucam modelem we wrogi model z dodgem. Nie trafiam. Co wtedy będzie pierwsze: Deviacja czy Dodge ?
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1969

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post czwartek, 21 lutego 2019, 00:20

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dewiacja bo to jest elelment resolve att, a dogde jest po resolve att?

Czy purygacja zeby zdjac np rock wall musi miec w zasiegu template czy castera?
"Devourer host is what the game is supposed to be at. the power level. Thats why i think its unchanged (even slightly buffed)."
"If the game is in a place where we feel our choices and good faith were misplaced, we have a right to express this dissapointment.
PP has a right to completely ignore us. Which they likely will. They need us to look towards neo mekanica and riot quest."
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2277

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 21 lutego 2019, 06:18

Re: Pytania wszelakie mk. III

Puryfikacja musi objąć wall. A to drugie to nie wiem ;)
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7450

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 21 lutego 2019, 10:21

Re: Pytania wszelakie mk. III

Wpierw deviacja potem dodge. Atak jest resolved dopiero po wyplaceniu wszystkich atak i dmg rolli z niego wynikajacych.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

TiGGar

Posty: 44

Dołączył(a): czwartek, 22 września 2016, 06:59

Lokalizacja: Slunsk

Frakcja: Skorne

Post piątek, 1 marca 2019, 18:25

Re: Pytania wszelakie mk. III

Immortal Vesel i telemetry czy caster musi byc od niego comand range aby dostac to +2 do atacku czy jesli czaruje przez niego z automatu dostaje to plus dwa jako point of orgin ?
<<

galahar

Avatar użytkownika

Posty: 453

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 00:43

Frakcja: Skorne

Post piątek, 1 marca 2019, 22:14

Re: Pytania wszelakie mk. III

+2 dostajesz przeciwko modelom w cmd Vessela, pozycja warlocka jest nieważna.
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4518

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 12 marca 2019, 10:25

Re: Pytania wszelakie mk. III

Electroleap z czaru jest magiczny.
Electroleap z magicznej broni NIE jest magiczny.

Czy dwa powyższe zdania sąprawdziwe ?
Obrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7450

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 12 marca 2019, 10:50

Re: Pytania wszelakie mk. III

pierwsze jest prawdziwe, ale drugie chyba nie .
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość