FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2195

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 12 marca 2019, 11:04

Re: Pytania wszelakie mk. III

<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4503

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 12 marca 2019, 11:45

Re: Pytania wszelakie mk. III

dzięki
Obrazek
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4503

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 22 marca 2019, 01:31

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy razor wall zadaje magiczny dmg?
Obrazek
<<

PeterO

Posty: 820

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39

Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post piątek, 22 marca 2019, 01:37

Re: Pytania wszelakie mk. III

Tak, bo to ze spella obrazenia ;p
Żbik napisał(a): Lepiej się przypierdolić i przeprosić, niż się nie przypierdolić i potem żałować.
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Posty: 935

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Circle Orboros

Post piątek, 22 marca 2019, 14:00

Re: Pytania wszelakie mk. III

Kto jest unit commanderem, jak jest 2 oficerów? Np. Sam z devil dogsów + ranking officer.
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1834

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post piątek, 22 marca 2019, 17:29

Re: Pytania wszelakie mk. III

Nie wiem skąd wiem ale ranking wygrywa taka wymianę, np przy murdochu i ayanie liczysz od murdocha
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 1141

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post piątek, 22 marca 2019, 18:07

Re: Pytania wszelakie mk. III

QcDWG napisał(a):Nie wiem skąd wiem ale ranking wygrywa taka wymianę, np przy murdochu i ayanie liczysz od murdocha


Może źródło zamiast jechać na autorytecie :D?
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1834

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post piątek, 22 marca 2019, 19:10

Re: Pytania wszelakie mk. III

Mowie ze nie wiem, mowie jak sie gra :P jakbym wiedzial dalbym zrodlo :P
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7415

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post piątek, 22 marca 2019, 20:11

Re: Pytania wszelakie mk. III

podrecznik Prime, twarda oprawa, str. 90 dzial ranking officers. Ostatnie zdanie pierwszego akapitu mowi iz jesli w oddziale z ranking officerem jest inny officer to traci zasade officera dopoki ranking officer jest w grze.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Posty: 935

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Circle Orboros

Post sobota, 23 marca 2019, 00:49

Re: Pytania wszelakie mk. III

Ok, dzięki Yaro.
<<

Shaysome

Avatar użytkownika

Posty: 446

Dołączył(a): sobota, 21 czerwca 2014, 18:54

Frakcja: Legion of Everblight

Post niedziela, 24 marca 2019, 18:04

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy mogę użyć abilitki "any time during this model activation" użyć po biegu?
<<

m4estro90

Avatar użytkownika

Posty: 1534

Dołączył(a): sobota, 10 stycznia 2015, 19:23

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Khador

Post niedziela, 24 marca 2019, 18:15

Re: Pytania wszelakie mk. III

sytuacja:

mam unit co ma back strika i biją w model przeciwnika. Czy jeżeli kombinuje mele atak gdzie jeden jest na przód modelu przeciwnika a drugi na pleckach to, czy jak zadeklaruje że kombine idzie od typa co jest na plecach to dostaje bonus do siły i bonus za back strika?
Obrazek
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 358

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post niedziela, 24 marca 2019, 18:23

Re: Pytania wszelakie mk. III

@Shaysome prime? str.30 zaraz po zakończeniu ruchu gdy model wykonał bieg jego aktywacja się kończy wiec nie masz okienka żeby użyć jakiejkolwiek abilitki.

@Meastro Tak dostaje bonus za back strike. To samo się tyczy gdy jeden model szarżuje a drugi nie bo np. się nie rozpędził. Kombujesz do tego co masz bonus za szarże i bonus za combine też się liczy.
Obrazek
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1834

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post niedziela, 24 marca 2019, 18:25

Re: Pytania wszelakie mk. III

m4estro90 napisał(a):sytuacja:

mam unit co ma back strika i biją w model przeciwnika. Czy jeżeli kombinuje mele atak gdzie jeden jest na przód modelu przeciwnika a drugi na pleckach to, czy jak zadeklaruje że kombine idzie od typa co jest na plecach to dostaje bonus do siły i bonus za back strika?


Dostajesz, nawet jakbys kombował 6ciu i tylko jeden bylby na plecach ; )
<<

Shonsu

Posty: 1720

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post niedziela, 24 marca 2019, 19:22

Re: Pytania wszelakie mk. III

Tantal napisał(a):To samo się tyczy gdy jeden model szarżuje a drugi nie bo np. się nie rozpędził. Kombujesz do tego co masz bonus za szarże i bonus za combine też się liczy.


Wszystkie modele muszą mieć bonus za szarżę inaczej go nie będzie.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron