FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1858

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 11 maja 2019, 20:05

Re: Pytania wszelakie mk. III

yaro napisał(a):Byl infernal ruling ze linia musi wychodzic z front atcu.

Edit: qc na ogol gdy zabijasz przeciwnika swoimi baneami to jestes aktywnym graczem czyz nie? ;)


freestriki?
<<

SnoopJon-EpicBart

Posty: 1984

Dołączył(a): czwartek, 5 czerwca 2014, 22:25

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 31 maja 2019, 12:15

Re: Pytania wszelakie mk. III

1.Przy arkanie pandemonium w control range'u musi być leader unitu?
2.Arcane calibrations witchki3 redukuje też koszt rzucanych przez nią animusów?
Ozło napisał(a):Bartollo nie montador
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1858

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post piątek, 31 maja 2019, 13:46

Re: Pytania wszelakie mk. III

SnoopJon-EpicBart napisał(a):1.Przy arkanie pandemonium w control range'u musi być leader unitu?
2.Arcane calibrations witchki3 redukuje też koszt rzucanych przez nią animusów?


2 x Yes
<<

SnoopJon-EpicBart

Posty: 1984

Dołączył(a): czwartek, 5 czerwca 2014, 22:25

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 10 czerwca 2019, 12:30

Re: Pytania wszelakie mk. III

Upkeepy i apparition są w control phase, podtrzymanie dzieje się przed apparition czy mogę go użyć a później uznać że upkeep wygasa?
Ozło napisał(a):Bartollo nie montador
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2205

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 10 czerwca 2019, 12:40

Re: Pytania wszelakie mk. III

Najpierw upkeep, potem apparition. Zrezygnować z czaru można tylko w momencie kiedy decydujesz o wydaniu foca na upkkeep, sam nie wygasa.
<<

McBear

Posty: 40

Dołączył(a): poniedziałek, 18 czerwca 2018, 13:35

Frakcja: Circle Orboros

Post poniedziałek, 10 czerwca 2019, 21:45

Re: Pytania wszelakie mk. III

Pytanie: Well of Orboros spawnuje raz na gre solosa do 5 punktów wartości. Czy spawnowany solos musi trzymać theme force czy FA?
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 364

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post wtorek, 11 czerwca 2019, 00:18

Re: Pytania wszelakie mk. III

ni chu ja
Obrazek
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1858

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post wtorek, 11 czerwca 2019, 07:07

Re: Pytania wszelakie mk. III

W sensie że nie musi trzymać :)
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 364

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post wtorek, 11 czerwca 2019, 21:24

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy mój ruling był dla kogokolwiek niezrozumiały?
Obrazek
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2205

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 11 czerwca 2019, 21:37

Re: Pytania wszelakie mk. III

ni chu ja

;)
Poprzednia strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość