FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2353

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 22 października 2019, 10:01

Re: Pytania wszelakie mk. III

Normalnie ma, ale chmury i modele sprayów nie blokują.
<<

Blak1

Posty: 234

Dołączył(a): poniedziałek, 19 listopada 2018, 21:52

Post wtorek, 22 października 2019, 10:02

Re: Pytania wszelakie mk. III

Jest napisane w podręczniku: nie sprayujesz poza LoS blokowany przez teren, oraz że ignorujesz chmurki na potrzeby LoS. Sprayjesz więc kolosa stojącego za lasem, ale nie modele, które stoją przed nim (też będące za lasem).
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2269

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post wtorek, 22 października 2019, 14:08

Re: Pytania wszelakie mk. III

Smutne rzeczy piszecie, myślałem ze coven jest trochę leoszy niz jest xD
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 451

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post wtorek, 22 października 2019, 18:27

Re: Pytania wszelakie mk. III

8-) 8-) Judipower 8-) 8-)
Obrazek
<<

Kysiek

Avatar użytkownika

Posty: 153

Dołączył(a): środa, 17 lutego 2016, 17:40

Frakcja: Legion of Everblight

Post środa, 23 października 2019, 16:53

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy jeśli model ma zasadę Spell Ward ( nie może być celem czarów, np. Maximus), to czy jest odporny też na pociski z Magic Ability? (np. od Hex Hunters)
ObrazekObrazekObrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1948

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post środa, 23 października 2019, 17:41

Re: Pytania wszelakie mk. III

Nie jest odporny. Nie można go targetować. I tak, z magic ability też nie.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 2173

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 11 listopada 2019, 09:19

Re: Pytania wszelakie mk. III

Takie szybkie pytanko
Kolgrimy Feat zabiera Fly
Czyli Aurory 2 Feat (bonusy dla modeli z fly) nie działa pod odpalonym Featem Kolgrimy ?
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2269

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 11 listopada 2019, 11:05

Re: Pytania wszelakie mk. III

Zalezy czy to pulse czy while within. Jak to pierwsze to on może odzyskać fly recastem upkeepu afaik
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1948

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 11 listopada 2019, 11:17

Re: Pytania wszelakie mk. III

Puls. Feat zdejmuję flighta, ale nie mówi, że nie można go dostać z powrotem. Więc jeśli w jakiś sposób przywrócimy zasadę flight , to będzie mógł skorzystać.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Shonsu

Posty: 1832

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post sobota, 16 listopada 2019, 02:32

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy studnia orborosu i Nemo4 mogą wystawić solosa spoza theme?
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1948

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 16 listopada 2019, 08:16

Re: Pytania wszelakie mk. III

Tak
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2269

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 16 listopada 2019, 09:25

Re: Pytania wszelakie mk. III

Shonsu napisał(a):Czy studnia orborosu i Nemo4 mogą wystawić solosa spoza theme?


Możesz tez przekroczyć FA, nie możesz dać juniora żadnego
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Captrix

Avatar użytkownika

Posty: 50

Dołączył(a): poniedziałek, 11 czerwca 2018, 21:18

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 16 listopada 2019, 20:53

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy feat Stryker'a2 dziala na niego samego?

"
After all friendly models have completed their activations this turn, friendly Faction models/units currently in Stryker's control range can advance up to 3" and then make one basic melee attack. When resolving these attacks, affected models can spend focus points to boost one attack or damage roll for each focus point spent.
"
ObrazekObrazekObrazek
https://wmhlomianki.blogspot.com/ - raporty z bitew WMH w Łomiankach
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2269

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 16 listopada 2019, 21:01

Re: Pytania wszelakie mk. III

Działa, jesteś w swojej własnej controli/cmd, musi być zapis other żeby nie obejmowało
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

tadeuszcz1

Posty: 2151

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 20:38

Frakcja: Khador

Post sobota, 23 listopada 2019, 21:45

Re: Pytania wszelakie mk. III

Fenris pod featem Vlada3 dostaje - Side step
Ma też berserka
Jest Feat.
robi atak ale nie zabija modelu - robi side step - to OK
ale jak robi atak -trafia i zabija model
i co się dzieje?
jaka jest kombinacja - side step / berserk ?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości

cron