FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 2161

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 28 kwietnia 2020, 17:29

Re: Pytania wszelakie mk. III

Calandra ma feat co pozwala przerzucać 1,2.
Ma umiejętności co pozwala przerzucać
I są jeszcze pupet mastery
Pytanko
Odpalam feata rzucam 1,2 przerzut z feata dalej 1,2 przerzut z umiejętności 2,2 czy mogę przerzucić to z feata czy już do akceptacji?
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1912

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 28 kwietnia 2020, 18:17

Re: Pytania wszelakie mk. III

Z każdej zasady możesz przerzucić tylko raz. Dorzuć jeszcze obj i możesz nawet 4x :)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 2161

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 28 kwietnia 2020, 18:48

Re: Pytania wszelakie mk. III

Kevin napisał(a):Z każdej zasady możesz przerzucić tylko raz. Dorzuć jeszcze obj i możesz nawet 4x :)

Ok dziękuję
A dzięki Simonowi mam linka
https://privateerpressforums.com/showthread.php?134563-Calandra-s-abilities
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Gathasper

Posty: 8

Dołączył(a): czwartek, 21 maja 2020, 08:37

Frakcja: Circle Orboros

Post niedziela, 31 maja 2020, 09:48

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dzień dobry, moje pytanko to quick work a Rof 1, czy jeżeli mam 2 ataki w mele to mimo tego że mam na broni ROF 1 to będę mógł użyć quick worka 2 razy?
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 2161

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 31 maja 2020, 10:41

Re: Pytania wszelakie mk. III

Gathasper napisał(a):Dzień dobry, moje pytanko to quick work a Rof 1, czy jeżeli mam 2 ataki w mele to mimo tego że mam na broni ROF 1 to będę mógł użyć quick worka 2 razy?

Rof nie wpływa na quick work
Z jednego ataku po spełnieniu warunków QW możesz strzelić, warunek jest taki że nie możesz być w mele chyba że masz gunfightera ;)
Rof ma wpływ w gdy strzelasz jako akcje, w tym wypadku atakujesz mele a QW pozwala na dodatkową akcje strzelecka
Jakbyś miał dual attack to po mele i quick worku możesz strzelić zgodnie ROF
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

McBear

Posty: 73

Dołączył(a): poniedziałek, 18 czerwca 2018, 13:35

Frakcja: Circle Orboros

Post niedziela, 31 maja 2020, 11:53

Re: Pytania wszelakie mk. III

Pytanie w sumie bo nei mam pewności: model ma zarówno Riposte jak i Dodge... w jakiej kolejności używam tych skilli kiedy wróg go nie trafi? Czy najpierw musze zaatakować czy moge pierw wejść dzięki Dodge atakującemu go modelowi na plecy?
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 2161

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 31 maja 2020, 12:06

Re: Pytania wszelakie mk. III

McBear napisał(a):Pytanie w sumie bo nei mam pewności: model ma zarówno Riposte jak i Dodge... w jakiej kolejności używam tych skilli kiedy wróg go nie trafi? Czy najpierw musze zaatakować czy moge pierw wejść dzięki Dodge atakującemu go modelowi na plecy?

Triggerowane są w tym samym czasie więc według mnie kolejność dowolna
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Piotr

Avatar użytkownika

Posty: 196

Dołączył(a): czwartek, 14 maja 2015, 20:48

Lokalizacja: Zielona Góra

Frakcja: Cygnar

Post niedziela, 31 maja 2020, 13:25

Re: Pytania wszelakie mk. III

Cześć, mam pytanie o feat Feory4:

Enemy models currently within 3" of one or more warjacks in Feora's battlegroup currently in her control range suffer an unboostable POW 13 fire damage roll and the fire continuous effect.

Kto musi być w jej control range: przeciwnik czy mój warjack?
<<

McBear

Posty: 73

Dołączył(a): poniedziałek, 18 czerwca 2018, 13:35

Frakcja: Circle Orboros

Post niedziela, 31 maja 2020, 13:44

Re: Pytania wszelakie mk. III

Piotr napisał(a):Cześć, mam pytanie o feat Feory4:

Enemy models currently within 3" of one or more warjacks in Feora's battlegroup currently in her control range suffer an unboostable POW 13 fire damage roll and the fire continuous effect.

Kto musi być w jej control range: przeciwnik czy mój warjack?


Jak na moje rozumienei to chyba Twój warjack musi byc w control
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 2161

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 31 maja 2020, 14:24

Re: Pytania wszelakie mk. III

Piotr napisał(a):Cześć, mam pytanie o feat Feory4:

Enemy models currently within 3" of one or more warjacks in Feora's battlegroup currently in her control range suffer an unboostable POW 13 fire damage roll and the fire continuous effect.

Kto musi być w jej control range: przeciwnik czy mój warjack?

Model przeciwnika w 3 od Jacka, który jest w kontroli f4
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
Poprzednia strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości