FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 2213

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 3 października 2020, 20:03

Re: Pytania wszelakie mk. III

Wózek od Menothu :)
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 476

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post sobota, 3 października 2020, 21:53

Re: Pytania wszelakie mk. III

Aha od menothu, no nie moja frakcja więc nie skojarzyłem.

Więc wydaje mi się, że kiedy twój model jest disabled wybierasz czy rzucasz tougha czy używasz umiejki Vessela.
a) Jeśli użyjesz cudu, no to model robi co ma robić po czym umiera, tak jak to jest zapisane w door of jugment.
b) Jeśli decydujesz, że najpierw testujesz tough, to po udanym rzucie, nie możesz użyć doora, bo model is no longer disabled (a co więcej jest przewrócony więc tym bardziej nigdzie by nie poszedł). Natomiast jeśli tougha nie zdasz, to nadal możesz użyć umiejki wózka.

Tak to widzę, ale dobrze jakby jakiś weteran potwierdziłby.
Obrazek
<<

szyder

Posty: 30

Dołączył(a): wtorek, 26 listopada 2013, 18:14

Lokalizacja: Warszawa

Post poniedziałek, 5 października 2020, 08:18

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dzięki za informacje:)
Mam jeszcze jedno pytanie:
Czy te same zdolności użyte z różnych jednostek (np. Dark Shroud) kumulują się? Przykładowo Dark Shrouda dostaję od Bane Warriorów i od jakiegoś solosa.
<<

Captrix

Avatar użytkownika

Posty: 63

Dołączył(a): poniedziałek, 11 czerwca 2018, 21:18

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 5 października 2020, 08:25

Re: Pytania wszelakie mk. III

Nie.
Ta sama umiejętność się nie stackuje.
ObrazekObrazekObrazek
https://wmhlomianki.blogspot.com/ - raporty z bitew WMH w Łomiankach
<<

szyder

Posty: 30

Dołączył(a): wtorek, 26 listopada 2013, 18:14

Lokalizacja: Warszawa

Post środa, 7 października 2020, 13:20

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dzieki.

Mam kolejne pytanie:
Czy jednostki przywołane przez High Reclaimera mogą normalnie biegać i atakować? Nie ma w treści żadnych nakazów konieczności poświęcenia akcji czy ruchu.
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 476

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post środa, 7 października 2020, 14:58

Re: Pytania wszelakie mk. III

Mogą
Obrazek
<<

szyder

Posty: 30

Dołączył(a): wtorek, 26 listopada 2013, 18:14

Lokalizacja: Warszawa

Post piątek, 9 października 2020, 14:01

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dzięki za odpowiedź.

To kolejna porcja pytań dot kawalerii:

1. Zgodnie z zasadami kawaleria ma "boosted charge attack rolls" - jeżeli mam dwie bronie (+ mount) to zboostowany jest tylko "szarżowy atak" czy wszystkie ataki wykonane podczas szarży? Wydaje mi się, że kiedyś za szarżowy atak uznawany był pierwszy (ten ktory ma zboostowany dmg). ALe w zasadach jest "rolls" wiec moze cos sie zmieniło.
2. Jeżeli wykonuję szarżę kawaleryjską, zatrzymuje sie w jej trakcie, wyplacam impakty i biegne dalej, to jak docieram do celu szarży to wypłacam mu też impakt, czy już nie?
3. Jeżeli podejdę do przeciwnka to mount liczony jest jako initial. W zw. z tym, mogę mieć łącznie trzy side stepy z flamebringerek?

Z góry dzieki za info!
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2357

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 9 października 2020, 16:09

Re: Pytania wszelakie mk. III

1. Tylko szarżowy jest boostowny.
2. Tylko raz można wypłacić impact, przy pierwszym zatrzymaniu. Może być w cel szarży, a może być gdzieś po drodze.
3. Tak.
<<

boire

Posty: 72

Dołączył(a): czwartek, 24 marca 2016, 21:28

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 10 października 2020, 09:28

Re: Pytania wszelakie mk. III

Hej.
Jak dokładnie działa interakcja zdolności Drag oraz Self-Sacrifice. Model z drągiem zabija mój model, następnie on się leczy self sarcificem. Czy strzelec wciąż może przyciągnąć ten wyleczony model, czy aktywacja się skoczyła bo skoro model został destroyed nie działa drag? Z góry dziękuję za wyjaśnienie
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 476

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post sobota, 10 października 2020, 11:46

Re: Pytania wszelakie mk. III

Drag triggeruje kiedy zdamagowałeś model. Jeśli przeciwnik zdamagował kamień, a ten wyleczył się self sacrifacem to nadal go zranił i go przyciąga, a następnie wypłaca melee atack.
Obrazek
<<

Doktor

Avatar użytkownika

Posty: 160

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 00:02

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post niedziela, 18 października 2020, 10:11

Re: Pytania wszelakie mk. III

Jeżeli obydwaj gracze mają zasadę umożliwiająca wybór kolumny jacka, to należy rzucić normalnie, czy teraz któraś strona ma ważniejsza zasadę (Locie kontra czar).
Final Countdown - 56 (48% win ratio)
<<

Herudaio

Avatar użytkownika

Posty: 3028

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39

Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 19 października 2020, 09:54

Re: Pytania wszelakie mk. III

Nie jest losowo. Jeśli obaj gracze mają taką możliwość to atakujący wybiera.

Tu wątek z Infernalem. Jeśli dobrze rozumiem to końcowa interpretacja jest taka, że po wykonaniu Precision Strike kolumna została wybrana, więc Death Ward nie ma już czego wybierać.
https://privateerpressforums.com/showth ... ost3860222
Dieta Sosnowiecka napisał(a):Pyry i wyngiel.


"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2334

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 19 października 2020, 20:43

Re: Pytania wszelakie mk. III

A to nie będzie tak, że wybiera ten, którego jest tura? Np. przy free strike'u?
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Herudaio

Avatar użytkownika

Posty: 3028

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39

Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego

Frakcja: Khador

Post wtorek, 20 października 2020, 15:10

Re: Pytania wszelakie mk. III

QcDWG napisał(a):A to nie będzie tak, że wybiera ten, którego jest tura? Np. przy free strike'u?


Nie, jak wykonujesz atak to jesteś aktywnym graczem niezależnie od tego czyja jest tura.
Dieta Sosnowiecka napisał(a):Pyry i wyngiel.


"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2334

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post wtorek, 20 października 2020, 21:44

Re: Pytania wszelakie mk. III

Sprytne
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Poprzednia strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość