FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie

Moderator: Sędziowie

<<

SnoopJon-EpicBart

Posty: 1985

Dołączył(a): czwartek, 5 czerwca 2014, 22:25

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 10 czerwca 2014, 13:00

Re: Pytania wszelakie

Ok,dzięki
Ozło napisał(a):Bartollo nie montador
<<

skot

Posty: 27

Dołączył(a): czwartek, 30 stycznia 2014, 21:38

Post niedziela, 15 czerwca 2014, 13:25

Re: Pytania wszelakie

Cześć,

Mam pytanie o czar overrun strakhowa. Czy mogę zrobić coś takiego:

1. Robię advance
2. Rzucam na siebie overrun
3. Strzelam z riot guna (zakładam ze na d3 mam wynim większy od 1)
4. Jako że strzał kogos zabił ktoś w bg moze sie ruszyć
5. Rusza sie strakhow i strzela do kogos innego kogo nie widzial wczesniej
6. I na koniec sobie poczarune bo jest zlym casterem ^^

Czy takie zagranie jest legalne. Głównie chodzi mi o to, czy można strzelanie tych d3 strzałów przerwać by ruszyć sie z overruna a pozniej je kontynuowac.

Dzięki za pomoc
<<

Gobos

Avatar użytkownika

Posty: 3027

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 23:58

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Circle Orboros

Post niedziela, 15 czerwca 2014, 14:20

Re: Pytania wszelakie

Tak, jest legalne :)

Analogicznie, możesz rzucić Overrun na jacka, jack coś szarżuje, zabija, i potem rusza się z Overruna do kolejnego modelu i okłada go dalej.
Obrazek

pisarczyk napisał(a):Gobos nie spiewa na karaoke. Gobos bustuje do mikrofonu.
<<

SnoopJon-EpicBart

Posty: 1985

Dołączył(a): czwartek, 5 czerwca 2014, 22:25

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 15 czerwca 2014, 22:09

Re: Pytania wszelakie

Co to znaczy że unit/jack należy do battlegroup?
A np Avatar nie może do niej należeć?
Ozło napisał(a):Bartollo nie montador
<<

Koza

Avatar użytkownika

Posty: 1781

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 20:32

Frakcja: Circle Orboros

Post niedziela, 15 czerwca 2014, 22:34

Re: Pytania wszelakie

Battlegroupa: Warcaster i jego warjacki lub warlock i jego warbeasty. Są od tego wyjątki jak Avatar który jest jackiem ale nie może należeć do battlegroupy.
Obrazek
Wariat napisał(a):
Shino napisał(a): firing formulae transfinite emergence projectora


AAAAYYY MACARENA!
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7251

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post niedziela, 15 czerwca 2014, 22:35

Re: Pytania wszelakie

Skąd wziąłeś o unicie w battle grupie info?

Battle grupa to warcaster albo warlock i "podpiete" pod niego warjacki lub bestie, z wyjątkami takimi jak avatar, on marshallowane warjacki nie są częścią battle grupy co wiąże się z tym że nie waster nie może im przydzielić focusa i nie działają na nie niektóre efekty
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 16 czerwca 2014, 04:44

Re: Pytania wszelakie

Gift napisał(a):Skąd wziąłeś o unicie w battle grupie info?

Grim2? Makeda3? :roll:

Warto dodać, że Journeyman Warcaster czy Lesser Warlock ma własną battlegroupę.
Obrazek
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7251

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 16 czerwca 2014, 06:41

Re: Pytania wszelakie

2 ziótków przy casterze to nie unit zwłaszcza że w PoMie czegoś takiego nie ma, poza tym nie Ciebie pytałem
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 16 czerwca 2014, 08:29

Re: Pytania wszelakie

A, Jeszcze Butcher3! Caster biega z dwoma ziutkami i są unitem. PoM pewnie też coś takiego dostanie. Papież3, może Feora3 albo Amon2, ewentualnie Vindictus2. Może w Reckoning, więc już w przyszłym roku. :roll:
Obrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7519

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 16 czerwca 2014, 08:33

Re: Pytania wszelakie

gift, 2 ziomkow przy kasterze to juz wedlug zasad unit. to tak jak bys powiedzial ze misie to nie unit bo to tylko 3 gostkow.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 16 czerwca 2014, 08:51

Re: Pytania wszelakie

Aiyana z Holtem to unit.
Obrazek
<<

Ozło

Avatar użytkownika

Posty: 2299

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:24

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 16 czerwca 2014, 11:15

Re: Pytania wszelakie

Aiyana z Holtem to unit.


Obrazek
Death to the false moderator !!

Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 16 czerwca 2014, 14:18

Re: Pytania wszelakie

A teraz sprawy poważne....

Cały czas fascynuje mnie motyw z blindowaniem własnego kolosa i jak to się przekłada na inne zasady, np. battle-driven. Taka sytuacja, przeciwnik ruszy w swojej turze oddział bez b-d, tak żebym mógł wypłaciś free strike'a. Wypłacę. Zadam dmg. Odpalę b-d. Odział ma już b-d, w mojej następnej turze, więc atakując ten oddział nie odpalę kolejnego i z końcem mojem b-d znika i przeciwnik w swojej już nie ma? Czy jednak nie ma takich bajerów tutaj i po prostu przedłużam dmgując?
Obrazek
<<

Torres

Avatar użytkownika

Posty: 5273

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:37

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 16 czerwca 2014, 14:30

Re: Pytania wszelakie

Jest tak jak piszesz. Modele przeciwnika będą miały BD w Twojej turze, ale w swojej już nie.
yaro napisał(a):dobra masz dluzszego w internecie. Brawo.
<<

Scull

Avatar użytkownika

Posty: 589

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:39

Lokalizacja: Rzeszów/Dębica

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 16 czerwca 2014, 14:38

Re: Pytania wszelakie

Artein napisał(a):Cały czas fascynuje mnie motyw z blindowaniem własnego kolosa i jak to się przekłada na inne zasady, np. battle-driven. Taka sytuacja, przeciwnik ruszy w swojej turze oddział bez b-d, tak żebym mógł wypłaciś free strike'a. Wypłacę. Zadam dmg. Odpalę b-d. Odział ma już b-d, w mojej następnej turze, więc atakując ten oddział nie odpalę kolejnego i z końcem mojem b-d znika i przeciwnik w swojej już nie ma? Czy jednak nie ma takich bajerów tutaj i po prostu przedłużam dmgując?


Dokładnie tak jak mówisz. Nie przedłużasz, bo działa rundę.

Link do tematu na forum PP: http://privateerpressforums.com/showthr ... tle+driven

EDIT: Torres był pierwszy. :<
Lista ofiar Agonizera MK3:
1x Wolf of Orboros
1x Arcanist
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość