FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Zmiany w działaniu clam-jacków

Moderator: Sędziowie

<<

Herudaio

Avatar użytkownika

Posty: 3010

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39

Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego

Frakcja: Khador

Post sobota, 11 stycznia 2014, 00:21

Zmiany w działaniu clam-jacków

http://privateerpressforums.com/showthr ... ost2431753

Armored Shell - While one of its arm systems is crippled, this model’s base ARM is 21; while both its arm systems are crippled, its base ARM is 17. If this model makes a non-slam, non-trample attack, its base ARM is 17 until the start of its next activation. This model’s arms cannot be locked.


MEGA :D
Dieta Sosnowiecka napisał(a):Pyry i wyngiel.


"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7263

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post sobota, 11 stycznia 2014, 01:29

Re: Zmiany w działaniu clam-jacków

zmiana że może robić trample i slamy i mieć 25 Arma?
btw ktoś narzekał na devastatora ? bo jakoś nie zauważyłem za to teraz granie z nim w strefie to będzie problem z możliwością wypychania slamowania ciężkich rzeczy i tramplowania piechoty która FS to mu może
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Herudaio

Avatar użytkownika

Posty: 3010

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39

Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego

Frakcja: Khador

Post sobota, 11 stycznia 2014, 01:45

Re: Zmiany w działaniu clam-jacków

Teraz = za 6 miesięcy, to się ma pojawić w najbliższej erracie czyli czerwiec.
Dieta Sosnowiecka napisał(a):Pyry i wyngiel.


"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7263

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post sobota, 11 stycznia 2014, 01:52

Re: Zmiany w działaniu clam-jacków

O doczytałem a to ciekawe, że dopiero od chwili erraty to będzie obowiązywać tak czy inaczej to co napisałem Teraz = za 6 miesięcy ;)
Ale sam przyznasz iż jest to teraz dobra opcja do pilnowania strefy, dostanie jakiś S&P i dopiero będzie ubaw"
swoja drogą ciekawy trend u PP polepszania zasad niektórych modeli ciekawe co jeszcze się zmieni moze animus AA
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

RafiK

Avatar użytkownika

Posty: 385

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:50

Frakcja: Cryx

Post sobota, 11 stycznia 2014, 07:48

Re: Zmiany w działaniu clam-jacków

Marzenia świętej głowy Gift :)
Krok po kroku może Khador wróci do gry z jackami? Kurde a devastator taki ładny, amerykański :)
<<

LosKamilos

Avatar użytkownika

Posty: 473

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 19:11

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Grymkin

Post sobota, 11 stycznia 2014, 11:02

Re: Zmiany w działaniu clam-jacków

Zmiana cieszy bardzo :) Chociaż mogliby do tego non- dodać jeszcze Rain of Death ;)
Cygnar, Trolle, Khador, Merce na sprzedaż lub wymianę na CoC lub Miniony (update 03/05/20): viewtopic.php?f=37&t=8028
Sporo pomalowanego Khadoru i ultimate promo sprzedaży całości. Zapraszam!
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7263

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post sobota, 11 stycznia 2014, 11:05

Re: Zmiany w działaniu clam-jacków

w sumie jak by mógł też szarżować tak też by było fajnie
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Herudaio

Avatar użytkownika

Posty: 3010

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39

Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego

Frakcja: Khador

Post sobota, 11 stycznia 2014, 12:51

Re: Zmiany w działaniu clam-jacków

To nie do końca polepszania zasad. Ostatnio było dużo zamieszania czy Devastator po spalonym slamie powinien się otwierać albo po "pustym" trample. Aktualnie według zasad się otwiera.

Ponieważ jest to mocno "nie z duchem" jak ta zasada powinna działać stąd takie zmiany w planie. Valander to podrzucił jako "widzicie Wasze dyskusje z Infernalami mają skutki".
Dieta Sosnowiecka napisał(a):Pyry i wyngiel.


"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
<<

Kastor Krieg

Avatar użytkownika

Posty: 422

Dołączył(a): piątek, 25 października 2013, 23:02

Post sobota, 11 stycznia 2014, 13:03

Re: Zmiany w działaniu clam-jacków

A to nie jest tak, że jeśli Infernal się wypowie, to zasady zmieniają się natychmiast? Coś jak FAQ na bieżąco?
To be perfectly clear, this ruling does take effect immediately. I mentioned that it will be in the next errata doc to alleviate concerns of "infernal rulings not making it into the errata," but since the errata doc won't be due for several months...
Obrazek
Would that we all were judged by the character of those who oppose us.
- unknown forum warrior
<<

RiV

Avatar użytkownika

Posty: 2535

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:41

Frakcja: Retribution of Scyrah

Post sobota, 11 stycznia 2014, 13:34

Re: Zmiany w działaniu clam-jacków

Infernal nie zmienia zasad a jedynie wyjaśnia interakcje pomiędzy nimi. Często jednak luki i nieścisłości znalezione przez graczy i podniesione na forum zasad PP są uwzględniane w kolejnych erratach poprzez zmianę zasad likwidującą daną lukę.
ObrazekObrazek
<<

Kastor Krieg

Avatar użytkownika

Posty: 422

Dołączył(a): piątek, 25 października 2013, 23:02

Post sobota, 11 stycznia 2014, 13:44

Re: Zmiany w działaniu clam-jacków

To jak rozumiec to, co zacytowalem, skoro infernal mowi ze trafi to do erraty, ale w zycie wchodzi natychmiast?
Obrazek
Would that we all were judged by the character of those who oppose us.
- unknown forum warrior
<<

RiV

Avatar użytkownika

Posty: 2535

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:41

Frakcja: Retribution of Scyrah

Post sobota, 11 stycznia 2014, 14:08

Re: Zmiany w działaniu clam-jacków

Infernale kontaktują się z deweloperami i traktowałbym to raczej jako przekazanie decyzji.
ObrazekObrazek
<<

Herudaio

Avatar użytkownika

Posty: 3010

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39

Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego

Frakcja: Khador

Post sobota, 11 stycznia 2014, 15:06

Re: Zmiany w działaniu clam-jacków

Chwila chwila - rulingi infernali akurat są obowiązujące. Nie mają aż takiego formalnego wydźwięku jak errata, ale są. Nie wprowadzaj RiV ludzi w błąd.

Wszystkie obowiązujące "rulingi" są natomiast w 99% uzgadniane z Dev Teamem.
Dieta Sosnowiecka napisał(a):Pyry i wyngiel.


"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
<<

RiV

Avatar użytkownika

Posty: 2535

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:41

Frakcja: Retribution of Scyrah

Post sobota, 11 stycznia 2014, 16:06

Re: Zmiany w działaniu clam-jacków

Szło mi bardziej o role infernali, czyli osób które w uzgodnieniu z deweloperami wyjaśniają zasady i ich interakcje. Nie o ich kompetencje. Słowa infernala SA wiążące jak najbardziej.
ObrazekObrazek

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron