FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie 2

Moderator: Sędziowie

<<

Arhain

Avatar użytkownika

Posty: 5218

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:59

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Circle Orboros

Post środa, 25 czerwca 2014, 13:17

Pytania wszelakie 2

Kontynuacja wątku viewtopic.php?f=18&t=109
ObrazekObrazek
<<

Shonsu

Posty: 1720

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post środa, 25 czerwca 2014, 13:58

Re: Pytania wszelakie 2

Pierwszy! ;)

Czy zasada take up u rakietnika winter guardów oznacza, że model nie ginie z pierwotnego źródła, bo w zamian inny jest usuwany przez tą zasadę?

Chodzi mi o to czy to działa jak self sacrifice (pomijając, że tam ten drugi model jest niszczony a nie rfp) - przez co może negować część zdolności.
<<

Orkish

Avatar użytkownika

Posty: 848

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 01:16

Lokalizacja: Ursynów

Frakcja: Cryx

Post środa, 25 czerwca 2014, 14:29

Re: Pytania wszelakie 2

Shonsu:
Model ginie z pierwotnego źródła, take up to nie self-sacrifice.

Czyli np. jak model z berserkiem zabije rakietnika i następuje podmianka to berserk nadal się odpala.

Za to ja mam takie pytanie o odpowiedź proszę osoby, które sędziują turnieje:

Harbringerka odpala feata,

Darragh odpalił beyond death i Harbi jest w commandzie Darragha.

Czy obrażenia z feata są zmniejszone o 2?

Na razie sprawa ma status "checking" na forum z zasadami PP

Jak byście zasędziowali na obecną chwilę ?
Tak. Pozjadałem wszystkie rozumy.
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7410

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post środa, 25 czerwca 2014, 14:37

Re: Pytania wszelakie 2

jesli dobrze pamietam zapis feata Harbi to nie ma -2 poniewaz twoj model po prostu dostaje hit z pow 14 a nie ze harbringer wyplaca mu hit z taka sila. w drugim przypadku by bylo -2.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Orkish

Avatar użytkownika

Posty: 848

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 01:16

Lokalizacja: Ursynów

Frakcja: Cryx

Post środa, 25 czerwca 2014, 14:46

Re: Pytania wszelakie 2

W skrócie to co pamiętam z feata Harbringera i zdolności Darragha:

models suffer pow 14 fire icon damage roll

zdolność darragha w skrócie:

liging enemy models in Darragh's CMD range suffer -2 to damage rolls

Nie ma mowy w jednym i drugim przypadku o hicie lub attack-u mowa jest jedynie o damage rollu.

Np. na pewno electroleapy dostają karę za darragha (tak jak dostają bonus za preya) ale to była osobna errata tylko o electroleapach.
Tak. Pozjadałem wszystkie rozumy.
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7410

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post środa, 25 czerwca 2014, 14:50

Re: Pytania wszelakie 2

nie jest tez powiedziane ze ten dmg roll wykonuje harbringer stad moja interpretacja. Elektroleap jest efektem ataku i masz model wyrazny ktory go wykonuje. Stad moja interpretacja. Pytales jakbym rozsadzil - imo nie ma -2, dmg roll wynika z twojej aktywacji i ruchu nie harbringer.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Śliski

Avatar użytkownika

Posty: 2461

Dołączył(a): niedziela, 26 maja 2013, 23:29

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post środa, 25 czerwca 2014, 15:13

Re: Pytania wszelakie 2

Jak dla mnie, to dmg roll wynika z tego, że Harbi odpaliła feata, a nie z tego, że model się rusza. Jak dla mnie jest sytuacja analogiczna do feata gaspiego pod tym względem.
<<

Orkish

Avatar użytkownika

Posty: 848

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 01:16

Lokalizacja: Ursynów

Frakcja: Cryx

Post środa, 25 czerwca 2014, 15:23

Re: Pytania wszelakie 2

Dla mnie model harbringerki jest źródłem feata i damage rolli ale już rozumiem nad czym infernale się zastanawiają:

"Czy caster/lock jest źródłem obrażeń z feata?"

Podobnym przykładem może być pkrueger, który odpala feata i tu obrażenia wynikają już z samej decyzji gracza orborosu, czy w tej sytuacji zasędziowałbyś tak samo?

To jeszcze szybkie pytanie odwołujące się do poprzedniej sprawy:

Korzystając z analogii do poprzedniej odpowiedzi, apropo źródła ataku i/lub damage rolla:

Czyli jeżeli Ryan odpali specjalny atak mage storm i znajduje się w 9 calach od darragha, który użył beyond death to modele, które łapią się w chmurze otrzymują pow 10 zamiast 12?

Czy w takim razie póki Ryan jest afektowana przez beyond death to modele, którę wejdą w mage storma otrzymują obrażenia z pow 10?
Tak. Pozjadałem wszystkie rozumy.
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7410

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post środa, 25 czerwca 2014, 15:29

Re: Pytania wszelakie 2

nie do konca sliski - dmg wynika z tego ze podszedles blizej Harbi czyli z twojego ruchu. Moge ruszyc tak wszystkie modele pod featem harbringer ze nie dostane ani jednego dmg rollu. Owszem jest efektem odpalenia feata, ale czy jest to swiadomy efekt dzialania Harbringer tak jak electroleap po ataku stormblade'a? nie sadze.
Zobaczymy co napisza infernale ale ja zapytany na swoim turnieju po wordingach (na tyle ile je w tej chwili pamietam ) powiedzialbym ze nie ma kary ze wzgledu iz nie ma nigdzie zapisu ze to harbi wykonuje dmg roll.
Bo idac tym tropem - Babcia jest pod aura Daragha i wchodzisz w chmurke z MoC - tez powinienes miec -2 do dmg rolli? przeciez dmg jest efektem spella babci.

Edit: Orkish to rodzi cala serie takich pytan - Ryan imo powinna bic magestormem na -2 ale chyba bym stwierdzil ze twoje wejscie do chmury juz nie ma minusow. Tak samo Krugger- w momencie polozenia chmurek to -2 gdy sam wejdziesz brak kar.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Śliski

Avatar użytkownika

Posty: 2461

Dołączył(a): niedziela, 26 maja 2013, 23:29

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post środa, 25 czerwca 2014, 16:20

Re: Pytania wszelakie 2

Ok, przykład z Kruggerem jest dużo lepszy (w sensie kładzenie i wchodzenie), jak wcześniej upierałbym się, że ma -2, tak po tym przykładzie, ok mógłbym gdybać.
<<

SnoopJon-EpicBart

Posty: 1981

Dołączył(a): czwartek, 5 czerwca 2014, 22:25

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 25 czerwca 2014, 17:45

Re: Pytania wszelakie 2

Takie pytanie jeśli chodzi o tworzenie rozpiski,załóżmy,że mamy 4 modele:warcastera,charakter jacka,jack marshalla i zwykłego jacka
Zwykłego jacka przypisujemy na początku rozgrywki do marshalla.Charakternym jackiem jest avatar.
WJ castera są tylko dla jego battlegroupy?Czyli w takiej sytuacji w ogóle nie dostaje się WJ?
Ozło napisał(a):Bartollo nie montador
<<

lunatyk

Avatar użytkownika

Posty: 740

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 11:44

Lokalizacja: Dębica/ Warszawa

Frakcja: Trollbloods

Post środa, 25 czerwca 2014, 18:06

Re: Pytania wszelakie 2

Tylko bg. I musisz wykorzystać je wszystkie, żeby rozpiska była legalna.
<<

Orkish

Avatar użytkownika

Posty: 848

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 01:16

Lokalizacja: Ursynów

Frakcja: Cryx

Post środa, 25 czerwca 2014, 18:17

Re: Pytania wszelakie 2

Yaro: Moje osobiste zdanie w sprawie beyond death'a na obecną chwilę jest takie że to casterzy przy featach są źródłem obrażeń i przez to kara obowiązuje aczkolwiek powinni albo zerratowac tego typu efekty albo zmienic zasadę darragha że działa tylko na ataki (mniej inwazyjne działanie). Przy przypadku Ryan, covering fire z trencherskiego działka, lighting storm itp. już bym zadecydował podobnie do Ciebie, czyli kara obowiązuje tylko w momencie ataku, po rozpatrzeniu obrażeń źródłem przestaje być model.
Tak. Pozjadałem wszystkie rozumy.
<<

Ozło

Avatar użytkownika

Posty: 2299

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:24

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Trollbloods

Post środa, 25 czerwca 2014, 18:19

Re: Pytania wszelakie 2

Wydaje mi się że powinno być -2 do dmg rolla bo feat jest zdolnością harby. Ale z chęcią usłyszę jakie jest oficjalne stanowisko w tej sprawie
Death to the false moderator !!

Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
<<

Jasio

Avatar użytkownika

Posty: 485

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:21

Lokalizacja: Bydgoszcz

Frakcja: Cryx

Post środa, 25 czerwca 2014, 18:59

Re: Pytania wszelakie 2

To ja zadam inne pytanie - pewnie było, ale tamten temat jest taaaaki długi... :roll:

Mam pSeveriusza, arc node'a oraz Rhoven'a. Chcę czarować przez Arc Node'a w modele ze stealth'em. Komu mam dać olewanie stealth'a? Casterowi czy Node'owi?
Następna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości