FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie 2

Moderator: Sędziowie

<<

Orkux

Avatar użytkownika

Posty: 232

Dołączył(a): piątek, 6 maja 2016, 18:54

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 10 czerwca 2016, 06:57

Re: Pytania wszelakie 2

Serduszko też sie liczy jak 1 pkt życia na karcie ? :o
Obrazek
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7465

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post piątek, 10 czerwca 2016, 07:06

Re: Pytania wszelakie 2

Tak:) zaznaczajac serduszko przypominasz modelowi o tym jak bardzo jest niekochany i umiera:)
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

murin

Avatar użytkownika

Posty: 104

Dołączył(a): czwartek, 24 października 2013, 09:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Legion of Everblight

Post niedziela, 12 czerwca 2016, 08:11

Re: Pytania wszelakie 2

Mam takie pytanko. Jeśli warlok/kaster ma na sobie jakiegoś animusa/czar, którego wykonuje się imediately po jakiejś akcji przeciwnika, ale równocześnie ma swoja zdolność, która też jest imediately po akcji przeciwnika, jak to się rozpatruje? Wybieram która ma zadziałać, czy robię po kolei w jakiej chce kolejności?
<<

Simon99

Avatar użytkownika

Posty: 3008

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 12 czerwca 2016, 09:05

Re: Pytania wszelakie 2

murin napisał(a):Mam takie pytanko. Jeśli warlok/kaster ma na sobie jakiegoś animusa/czar, którego wykonuje się imediately po jakiejś akcji przeciwnika, ale równocześnie ma swoja zdolność, która też jest imediately po akcji przeciwnika, jak to się rozpatruje? Wybieram która ma zadziałać, czy robię po kolei w jakiej chce kolejności?


Jeżeli wykonują się po tym samym warunku (np. when model is disabled) to gracz, którego te zdolności są ma prawo wyboru. Najlepiej jednak by było jakbyś podał o jakie zdolności Ci chodzi by wiedzieć czy na pewno mogą się wykonać w tym samym czasie.
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
<<

murin

Avatar użytkownika

Posty: 104

Dołączył(a): czwartek, 24 października 2013, 09:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Legion of Everblight

Post niedziela, 12 czerwca 2016, 09:15

Re: Pytania wszelakie 2

Rhyas i jej RIPOSTE + animus ELUSIVE dający dodge.
<<

Simon99

Avatar użytkownika

Posty: 3008

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 12 czerwca 2016, 09:29

Re: Pytania wszelakie 2

Tak, są rozpatrywane w tym samym czasie i możesz najpierw uderzyć, a potem uciec :)
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
Poprzednia strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości