FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Arhain

Avatar użytkownika

Posty: 5226

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:59

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Grymkin

Post niedziela, 12 czerwca 2016, 11:26

Pytania wszelakie mk. III

Jedziemy od nowa :D
ObrazekObrazek
<<

murin

Avatar użytkownika

Posty: 104

Dołączył(a): czwartek, 24 października 2013, 09:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Legion of Everblight

Post poniedziałek, 13 czerwca 2016, 10:28

Re: Pytania wszelakie mk. III

Powrócę do pytania które zadałem w temacie mk2.
Jeśli warlok/kaster ma na sobie jakiegoś animusa/czar, którego wykonuje się imediately po jakiejś akcji przeciwnika, ale równocześnie ma swoja zdolność, która też jest imediately po akcji przeciwnika, jak to się rozpatruje? Wybieram która ma zadziałać, czy robię po kolei w jakiej chce kolejności? Chodzi mi o Rhyas i jej RIPOSTE + DODGE
W jednym z filmików o nowych zasadach było wyjaśnione że na koniec tury nie można zrobić sprinta i reposition po sobie, trzeba wybrać jedno. Ze zdolnościami o które pytam też trzeba wybrać jedną?
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1998

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 13 czerwca 2016, 10:41

Re: Pytania wszelakie mk. III

to ja również powrócę do pytań
Pytanka:
1.Ponoć Warlock miał dostawać za martwe bestie Furie w nastpęnych turach, no jakoś nigdzie tego w primalu nie znalazłem znalazł ktoś?
2.Jak rozumiem Dzięki EARTH SANCTUARY( czar pozwala zakopać model czyli cover , brak obrażeń z blastów nie blokuje LOS) - Ragnor-a, moge zakopać Garganta tak?
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7438

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 13 czerwca 2016, 10:43

Re: Pytania wszelakie mk. III

Reposition i sprint sa wyjatkiem- po prostu mozesz wykonac tylko jeden ruch na koniec aktywacji bo po ruchu aktywacja sie konczy i drugi nie ma juz trigera. natomiast w wypadku riposte i dodge nie nastepuje cos nastepnego co pozbawia Cie triggera wiec mozesz wykorzystac obie zdolnosci. To nie jest az tak skomplikowane i nieintuicyjne.

Edit: DGB, nie wiem gdzie to jest w primalu (nie czytalem) ale w Prime w Appendixie o hordach jest to na stronie 102 Prime'a
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Sfetrovsky

Avatar użytkownika

Posty: 556

Dołączył(a): niedziela, 25 października 2015, 16:14

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Crucible Guard

Post poniedziałek, 13 czerwca 2016, 10:49

Re: Pytania wszelakie mk. III

Robisz obie. Wydaje mi się, że kolejność nie jest jakoś specjalnie ograniczona, więc imo Ty wybierasz (sugeruję się Admonition i kontrszarżą).
We have no gods, only battle. In war is the spirit forged.
Heavyhands napisał(a):Assembling the Skorne battlebox is a necessary part of the experience of playing Skorne. You gain power through pain and suffering.
<<

Macias

Avatar użytkownika

Posty: 64

Dołączył(a): wtorek, 24 marca 2015, 20:58

Frakcja: Circle Orboros

Post poniedziałek, 13 czerwca 2016, 10:49

Re: Pytania wszelakie mk. III

DaGreenBoy napisał(a):to ja również powrócę do pytań
Pytanka:
1.Ponoć Warlock miał dostawać za martwe bestie Furie w nastpęnych turach, no jakoś nigdzie tego w primalu nie znalazłem znalazł ktoś?
2.Jak rozumiem Dzięki EARTH SANCTUARY( czar pozwala zakopać model czyli cover , brak obrażeń z blastów nie blokuje LOS) - Ragnor-a, moge zakopać Garganta tak?


@ 1.Primal 29 strona Control Phase pkt 2
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1998

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 13 czerwca 2016, 10:55

Re: Pytania wszelakie mk. III

ok znalazłem dzięki chłopaki, sensowne by było że by to umieścić w Furii ;)
To zostało jeszcze pytanie z zakopywaniem garganta :)
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Shonsu

Posty: 1743

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 13 czerwca 2016, 11:57

Re: Pytania wszelakie mk. III

Przy zasadach conceal i cover jest napisane: Remember, huge-based models never gain the DEF bonuses
from concealment or cover.

Natomiast nie zasłanianie i odporność na blasty chyba działają.
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1998

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 13 czerwca 2016, 12:13

Re: Pytania wszelakie mk. III

Shonsu napisał(a):Przy zasadach conceal i cover jest napisane: Remember, huge-based models never gain the DEF bonuses
from concealment or cover.

Natomiast nie zasłanianie i odporność na blasty chyba działają.

Tak wiem że nie dostają bonusów do DEFa, ale fajnie ze reszta działa :)
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 13 czerwca 2016, 14:40

Re: Pytania wszelakie mk. III

DaGreenBoy napisał(a):ok znalazłem dzięki chłopaki, sensowne by było że by to umieścić w Furii ;)
To zostało jeszcze pytanie z zakopywaniem garganta :)

Jest też w zasadach Warlocków i Furii, Primal, str. 72, Spirit Bond, na samej górze.
Obrazek
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1998

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 13 czerwca 2016, 15:49

Re: Pytania wszelakie mk. III

Racja , dzięki:)
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

sHEPT

Avatar użytkownika

Posty: 869

Dołączył(a): niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:40

Lokalizacja: międzyświaty

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post poniedziałek, 13 czerwca 2016, 18:31

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy po repozycji można jeszcze rzucać czasry? W jej opisie jest tylko że następuje na końcu aktywacji, ale nie ma zapisu że natychmiast po niej kończy się aktywacja tak jak było to kiedyś przy spalonej szarży lub biegu.
bo
7" to ja się ruszam grając z kolegami
8" jak szanuje przeciwnika
9" jak wałuje
a 6" gdy za bardzo spinasz poślady
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 13 czerwca 2016, 19:38

Re: Pytania wszelakie mk. III

Nie można.
Obrazek
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4513

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 14 czerwca 2016, 00:34

Re: Pytania wszelakie mk. III

Grev woundy można normalnie transferować ?
Obrazek
<<

Scull

Avatar użytkownika

Posty: 589

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:39

Lokalizacja: Rzeszów/Dębica

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 14 czerwca 2016, 00:59

Re: Pytania wszelakie mk. III

Tak.
Lista ofiar Agonizera MK3:
1x Wolf of Orboros
1x Arcanist
Następna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość