Strona 1 z 121

Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: niedziela, 12 czerwca 2016, 11:26
przez Arhain
Jedziemy od nowa :D

Re: Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2016, 10:28
przez murin
Powrócę do pytania które zadałem w temacie mk2.
Jeśli warlok/kaster ma na sobie jakiegoś animusa/czar, którego wykonuje się imediately po jakiejś akcji przeciwnika, ale równocześnie ma swoja zdolność, która też jest imediately po akcji przeciwnika, jak to się rozpatruje? Wybieram która ma zadziałać, czy robię po kolei w jakiej chce kolejności? Chodzi mi o Rhyas i jej RIPOSTE + DODGE
W jednym z filmików o nowych zasadach było wyjaśnione że na koniec tury nie można zrobić sprinta i reposition po sobie, trzeba wybrać jedno. Ze zdolnościami o które pytam też trzeba wybrać jedną?

Re: Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2016, 10:41
przez DaGreenBoy
to ja również powrócę do pytań
Pytanka:
1.Ponoć Warlock miał dostawać za martwe bestie Furie w nastpęnych turach, no jakoś nigdzie tego w primalu nie znalazłem znalazł ktoś?
2.Jak rozumiem Dzięki EARTH SANCTUARY( czar pozwala zakopać model czyli cover , brak obrażeń z blastów nie blokuje LOS) - Ragnor-a, moge zakopać Garganta tak?

Re: Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2016, 10:43
przez yaro
Reposition i sprint sa wyjatkiem- po prostu mozesz wykonac tylko jeden ruch na koniec aktywacji bo po ruchu aktywacja sie konczy i drugi nie ma juz trigera. natomiast w wypadku riposte i dodge nie nastepuje cos nastepnego co pozbawia Cie triggera wiec mozesz wykorzystac obie zdolnosci. To nie jest az tak skomplikowane i nieintuicyjne.

Edit: DGB, nie wiem gdzie to jest w primalu (nie czytalem) ale w Prime w Appendixie o hordach jest to na stronie 102 Prime'a

Re: Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2016, 10:49
przez Sfetrovsky
Robisz obie. Wydaje mi się, że kolejność nie jest jakoś specjalnie ograniczona, więc imo Ty wybierasz (sugeruję się Admonition i kontrszarżą).

Re: Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2016, 10:49
przez Macias
DaGreenBoy napisał(a):to ja również powrócę do pytań
Pytanka:
1.Ponoć Warlock miał dostawać za martwe bestie Furie w nastpęnych turach, no jakoś nigdzie tego w primalu nie znalazłem znalazł ktoś?
2.Jak rozumiem Dzięki EARTH SANCTUARY( czar pozwala zakopać model czyli cover , brak obrażeń z blastów nie blokuje LOS) - Ragnor-a, moge zakopać Garganta tak?


@ 1.Primal 29 strona Control Phase pkt 2

Re: Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2016, 10:55
przez DaGreenBoy
ok znalazłem dzięki chłopaki, sensowne by było że by to umieścić w Furii ;)
To zostało jeszcze pytanie z zakopywaniem garganta :)

Re: Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2016, 11:57
przez Shonsu
Przy zasadach conceal i cover jest napisane: Remember, huge-based models never gain the DEF bonuses
from concealment or cover.

Natomiast nie zasłanianie i odporność na blasty chyba działają.

Re: Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2016, 12:13
przez DaGreenBoy
Shonsu napisał(a):Przy zasadach conceal i cover jest napisane: Remember, huge-based models never gain the DEF bonuses
from concealment or cover.

Natomiast nie zasłanianie i odporność na blasty chyba działają.

Tak wiem że nie dostają bonusów do DEFa, ale fajnie ze reszta działa :)

Re: Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2016, 14:40
przez Artein
DaGreenBoy napisał(a):ok znalazłem dzięki chłopaki, sensowne by było że by to umieścić w Furii ;)
To zostało jeszcze pytanie z zakopywaniem garganta :)

Jest też w zasadach Warlocków i Furii, Primal, str. 72, Spirit Bond, na samej górze.

Re: Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2016, 15:49
przez DaGreenBoy
Racja , dzięki:)

Re: Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2016, 18:31
przez sHEPT
Czy po repozycji można jeszcze rzucać czasry? W jej opisie jest tylko że następuje na końcu aktywacji, ale nie ma zapisu że natychmiast po niej kończy się aktywacja tak jak było to kiedyś przy spalonej szarży lub biegu.

Re: Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: poniedziałek, 13 czerwca 2016, 19:38
przez Artein
Nie można.

Re: Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: wtorek, 14 czerwca 2016, 00:34
przez Dziekan
Grev woundy można normalnie transferować ?

Re: Pytania wszelakie mk. III

PostNapisane: wtorek, 14 czerwca 2016, 00:59
przez Scull
Tak.