Strona 1 z 1
Budowanie Armi
Napisane:
niedziela, 10 lipca 2016, 12:56
przez Hakakken
Witam
Czy jest jakaś zasada limitująca ilość i jakość modeli w armii poza wartością punkową? (Coś jak regular, specjal, rare w WHFB)
Chodzi mi o to czy można mieć Castera i 2 modele na krzyż zamiast stada taniego mięska? (Czy coś tak kuriozalnego jak Castera i Ultra hevy optimusa prime)
Re: Budowanie Armi
Napisane:
niedziela, 10 lipca 2016, 13:27
przez iRukh
Można. Jednak zasadność i fair play limitują granie dwóch armii do tej samej wartości punktowej. Możesz wystawić armię o wartości 10pkt na armię wartą punktowo 75 jednak jesteś właściwie na straconej pozycji od razu.
Z tego co się orientuję , w MKIII nowy format turniejowy to jest 75 pkt ale może wyjadacze się wypowiedzą.
Tu masz pomocny link do do kreatora armii
http://conflictchamber.com/
Re: Budowanie Armi
Napisane:
niedziela, 10 lipca 2016, 14:48
przez Hakakken
Chodziło mi oswobodę wykorzystania punktów. Czy za np 30pkt można wystawić Castera i 2modele o łącznej wartości 30pkt zamiast stada drobnicy?
Re: Budowanie Armi
Napisane:
niedziela, 10 lipca 2016, 14:54
przez sHEPT
Armia powinna być złorzona na ilość punków ustaloną przez gracz/ organizatora turnieju (najczęściej 50 lub 75 pkt) plus punkty od castera (każdy ma zapisane na karcie ile daje armii tych punktów) do wykożystania na jacki/bestie. Możesz nie chyba dwóch punktów (jeśli dobrze pamiętam). Dodatkowo ograniczają cie jeszcze FA, nie możesz mieć więcej danej rzeczy niż jej FA (statystyka na karcie).
Re: Budowanie Armi
Napisane:
niedziela, 10 lipca 2016, 14:54
przez sHEPT
Re: Budowanie Armi
Napisane:
niedziela, 10 lipca 2016, 15:50
przez Hakakken
Dzięki.
W jaki soposób wystawia się te ''lepsze'' wersje casterów. Zauważyłem że niektórzy posiadają ich po kilka. O co w tym chodzi?
Re: Budowanie Armi
Napisane:
niedziela, 10 lipca 2016, 16:52
przez Vanswirr
To wynika z fluffu, po prostu dany caster z upływem czasu sie rozwijał i zmieniał. Do gry wybierasz sobie jakiego chcesz, ale oczywiście jedneg na raz. Nawet jak grasz wielkie bitwy z dwoma casterami po jednej stronie, nie mozesz wziąć np. Dwoch buthcherow czy dwóch Vyrosów.
Re: Budowanie Armi
Napisane:
poniedziałek, 11 lipca 2016, 05:17
przez sHEPT
No i stwierdzenie "lepsze" jest trochę naciągane, to po prostu inny caster. Ich rozwój we flufie raczej jest zmianą
.
Re: Budowanie Armi
Napisane:
poniedziałek, 11 lipca 2016, 11:09
przez Hakakken
Dzięki .
Kolejne pytanie:
Jakie ma znaczenie współczynnik CMD?
Re: Budowanie Armi
Napisane:
poniedziałek, 11 lipca 2016, 11:22
przez Sfetrovsky
Niektóre zdolności mają taki zasięg, a tak głównie to w promieniu CMD kapitana możesz rozpraszać oddziały. Jak jakiś grunt jest poza CMD to musi wykonać ruch w stronę tegoż.
Re: Budowanie Armi
Napisane:
poniedziałek, 11 lipca 2016, 17:13
przez iRukh
Odpowiem inaczej CMD to zasięg rozkazów. Stoi Wódz na polu i krzyczy powyżej CMD słabo go słyszą lub wcale
CMD wyrażone jest w calach