Strona 1 z 2
Go To Ground and Running
Napisane:
niedziela, 9 października 2016, 21:46
przez Szugi
Re: Go To Ground and Running
Napisane:
poniedziałek, 10 października 2016, 06:58
przez Cyel
Re: Go To Ground and Running
Napisane:
poniedziałek, 10 października 2016, 12:43
przez Kat
Imo sa dwie opcje.
Unit jak wiadomo dostaje rozkaz i calosc go musi wykonac chyba ze cos mu przeszkadza:)
W zwiazku z tym ze oddzial w tym wypadku dostaje rozkaz biegu wiadomo ze wszelkie modele w swojej aktywacji po ruchu zakoncza aktywacje. Wiec albo kiedykolwiek przed rozkazem albo wogole. Przypominam ze leczacy sie za foce caster leczy sie przed biegiem bo tak jest anytime
Jest jeszcze opcja szarzobiegu gdzie najpierw modelle pobiegna konczac swa aktywacje a te szarzujace moga jeszcze cos zaspiewac ale tez przed szarza po czym po ruchu skonczyc aktywacje:)
Wkazdym wypadku musi byc to przy ruchu guidea bo to on ma ta zasade a nie kazdy z osobna i w kazdym wypadku zrobi to w miejscu gdzie stal i tam obejmie aura albo jak pan bog przykazal zrobia to po zwyklym ruchu.
Re: Go To Ground and Running
Napisane:
poniedziałek, 10 października 2016, 12:50
przez Elros
Easy. Aktywujesz modele dajesz szarzobiegi. Zaczynasz od Guide'a który szarzuje na model. Potem tamten się aktywuje i biegnie jak i reszta unitu. Akcja guide;a który spelnil szarze - nie ma celu, go to ground.
GG WP
Re: Go To Ground and Running
Napisane:
poniedziałek, 10 października 2016, 12:53
przez Torres
Nie możesz szarżować swoich modeli.
Re: Go To Ground and Running
Napisane:
poniedziałek, 10 października 2016, 13:02
przez Elros
DAMN IT MARK 3 zapomniałem.. Tak się to robiło w MK2 ;p
Re: Go To Ground and Running
Napisane:
poniedziałek, 10 października 2016, 13:25
przez Simon99
Szugi : Sytuacja 2 jest sytucją imo prawdziwą. Sprawdź sobie Unit Activation w podręczniku wtedy zobaczysz, że podczas ruchu/ataku każdy z modeli jest rozpatrywany osobno. Szefu nie musi być aktywnym modelem by wykonać go to ground, jak długo jego unit jest aktywny.
PS. Decyzja "na szybko" była rozpatrywana przez sędziów i paru oficjalnych judge'ów PP i konsultowana z jednym z Infernali. Jakby coś było nie tak to ktoś na pewno by to wyhaczył
Re: Go To Ground and Running
Napisane:
poniedziałek, 10 października 2016, 16:17
przez Śliski
Sytuacja 2, z tym, ze dosc latwo wybiec poza command przed ruszeniem oficera i nie dostac GtG. Formulka z currently in command zostala dodana wszedzie, zeby nie robic tzw. Khadorskich arc node'ow i jest dosc standardowa w rzeczach dzialajacych na unit.
Re: Go To Ground and Running
Napisane:
poniedziałek, 10 października 2016, 16:31
przez Ven
Mnie tak samo zastanawia czy mozna zrobic reposition i Gtg. Sytuacje identyczne jak powyzej. End of activation zawiera sie w any time
Re: Go To Ground and Running
Napisane:
poniedziałek, 10 października 2016, 16:50
przez Dziekan
nie mozna cos z tym bylo, ze jak g2g zrobisz i sie ruszysz z repo to tracisz g2g.
chyba w przypadku tych strzelajacych swin tak bylo jakis czas temu
Re: Go To Ground and Running
Napisane:
poniedziałek, 10 października 2016, 16:58
przez yaro
Raczej chodzi o to iz moznaby odpalic minifeat g2g przed repozycja ostatniego modelu. W teorii powinno dzialac tak samo jak z biegiem.
Re: Go To Ground and Running
Napisane:
poniedziałek, 10 października 2016, 18:00
przez Arek_HE
O ile mnie pamięc nie myli "Repo" jest po skończeniu aktywacji. A rozkaz musi byc "during". ten sam problem maja Idrianie.
Re: Go To Ground and Running
Napisane:
poniedziałek, 10 października 2016, 18:17
przez yaro
repo jest po combat action przed koncem aktywacji.
Re: Go To Ground and Running
Napisane:
poniedziałek, 10 października 2016, 18:33
przez Śliski
Reposition odpala sie w momencie konczenia aktywacji:
http://privateerpressforums.com/showthr ... ells-feats)
Re: Go To Ground and Running
Napisane:
poniedziałek, 10 października 2016, 19:12
przez yaro
tak ale technicznie jest jeszcze podczas niej. Po prostu po reposition nie mozna juz nic wcisnac bo natychmiastowo ja konczy.