FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Podsumowanie Infernal update z 02.11.2016

Moderator: Sędziowie

<<

Simon99

Avatar użytkownika

Posty: 3123

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 7 listopada 2016, 11:01

Podsumowanie Infernal update z 02.11.2016

Parę rzeczy zostało wyklaryfikowanych i zmienionych. Miłej lektury ;)

http://privateerpressforums.com/showthr ... nal-update
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Posty: 952

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Circle Orboros

Post poniedziałek, 7 listopada 2016, 15:47

Re: Podsumowanie Infernal update z 02.11.2016

To że sprint jest retroactive to fajna zmiana. Zawsze mi tego brakowało. W kwestii, że melee range jest 360 na pewno zmienia to szarże modeli mogących przechodzić przez inne modele, ale też modeli z 2/4 calowym melee. Z takim rulingiem dark shroud będzie działał 360, co umożliwi dostawienie go bez engage'owania modelu przeciwnika.
<<

Herudaio

Avatar użytkownika

Posty: 2927

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39

Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego

Frakcja: Khador

Post wtorek, 8 listopada 2016, 16:22

Re: Podsumowanie Infernal update z 02.11.2016

Mega to poprawia ganga na modelach z 0.5". Będzie można Kayazymi optymalniej szarżować.
Dieta Sosnowiecka napisał(a):Pyry i wyngiel.


"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Posty: 952

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Circle Orboros

Post wtorek, 8 listopada 2016, 17:08

Re: Podsumowanie Infernal update z 02.11.2016

Do Ganga dalej trzeba być we front arc'u, bo wymóg jest być engaged z oboma modelami, a nie tylko w melee, chyba że masz na myśli samo dostawianie pod mini-featem underbossa.
<<

Ven

Avatar użytkownika

Posty: 1134

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2013, 10:03

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 8 listopada 2016, 19:53

Re: Podsumowanie Infernal update z 02.11.2016

No - akrobatyka tak powinna dzialac. Mega spoko ;) retroactivate czyli szarza, zabijam model, lighting strike, sprint?
ObrazekObrazek
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Posty: 952

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Circle Orboros

Post wtorek, 8 listopada 2016, 20:14

Re: Podsumowanie Infernal update z 02.11.2016

Ven napisał(a):retroactivate czyli szarza, zabijam model, lighting strike, sprint?


Tak to wypada rozumieć. Dla graczy orborosu jest to bardzo duża zmiana. Teraz jak stalker z rzuconym primalem pójdzie na wymianę z czymś ciężkim i zostanie mu ta jedna furia, to może śmiało rzucić animus i sprint zadziała. Kiedyś to było duże ryzyko, bo trzeba było rzucić przed ostatnim atakiem, który będzie już bez primala i może nie zabić.

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość