FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Liga Jurneymana (?)

Moderator: Sędziowie

<<

Hakakken

Avatar użytkownika

Posty: 216

Dołączył(a): środa, 29 czerwca 2016, 19:27

Frakcja: Cygnar

Post środa, 7 grudnia 2016, 23:28

Liga Jurneymana (?)

Witam
Zabawę w/g zasad ligi Jurneymana zaczyna się od command group ze starterów. Co z frakcjami które starterów takowych nie posiadają? (Merce np)?
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post środa, 7 grudnia 2016, 23:49

Re: Liga Jurneymana (?)

W zasadach Journeyman League są battlegroupy dla frakcji bez starterów.
http://privateerpress.com/files/JourneymanRules2016.pdf

Convergence Starting Battlegroup
• Forge Master Syntherion
• Monitor
• Galvanizer
• Diffuser

Mercenary Starting Battlegroup
• Magnus the Traitor
• Mangler
• Rover

Alternate Mercenary Starting Battlegroup
• General Ossrum
• Ghordson Driller
• Grundback Gunner x2
• Grundback Blaster

Minions Starting Battlegroup
• Helga the Conqueror
• War Hog
• Battle Boar
• Razor Boar x2

Alternate Minions Starting Battlegroup
• Bloody Barnabas
• Blackhide Wrastler
• Boneswarm
• Bull Snapper
Obrazek
<<

Hakakken

Avatar użytkownika

Posty: 216

Dołączył(a): środa, 29 czerwca 2016, 19:27

Frakcja: Cygnar

Post czwartek, 8 grudnia 2016, 01:31

Re: Liga Jurneymana (?)

Dzięki.

W przypadku pozostałych frakcji dopuszcza się Startery MK2 i MK3, czy tylko MK3?
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 8 grudnia 2016, 02:30

Re: Liga Jurneymana (?)

Tylko Mk3. Wszystkie te battlegroupy mają równiutko 0 punktów. Niektórzy organizatorzy mogą dopuścić inne battlegroupy, które też mają 0 punktów.
Obrazek
<<

Hakakken

Avatar użytkownika

Posty: 216

Dołączył(a): środa, 29 czerwca 2016, 19:27

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 12 grudnia 2016, 17:10

Re: Liga Jurneymana (?)

SCENARIO
1 0 Points Starting Battlegroup Only, No Theme Forces Mangled Metal
2 10 Points Battlegroup Only, No Theme Forces Mangled Metal
3 25 Points Battlegroup, Units, Solos, No Theme Forces Trial by Fire
4 50 Points Battlegroup, Units, Solos, No Theme Forces
(Warcaster/Warlock Swap allowed)
Trial by Fire
5 65 Points Battlegroup, Units, Solos, Battle Engines, Theme Forces Allowed Journey’s End
6 75 Points Battlegroup, Units, Solos, Battle Engines, Theme Forces Allowed Journey’s End

1-Co oznacza termin "Theme Forces" ?
2- Na co mozna wydac te 10 punktów ? ( w zasadzie wynika z pierwszego)

Od którego etapu wolno zmieniac cos w Battlegroup?

Czy wolno zmieniać Warcastera podczas trwania eventu?
<<

Sfetrovsky

Avatar użytkownika

Posty: 556

Dołączył(a): niedziela, 25 października 2015, 16:14

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Crucible Guard

Post poniedziałek, 12 grudnia 2016, 17:12

Re: Liga Jurneymana (?)

W czwartym tygodniu możesz zmienić warlocka, battlegroupa caly czas ta sama.
We have no gods, only battle. In war is the spirit forged.
Heavyhands napisał(a):Assembling the Skorne battlebox is a necessary part of the experience of playing Skorne. You gain power through pain and suffering.
<<

kashper

Avatar użytkownika

Posty: 641

Dołączył(a): wtorek, 1 kwietnia 2014, 12:52

Lokalizacja: Gdańsk

Frakcja: Retribution of Scyrah

Post poniedziałek, 12 grudnia 2016, 17:16

Re: Liga Jurneymana (?)

Theme Forces zwane też listami tierowymi, to coś co istniało w mk2, teraz w mk3 dopiero zaczynają wychodzić nowe tier listy. W skrócie mogą mieć ograniczenie do tego co możesz wybrać, ale dają jakiś bonus (np. +1 do zaczynania, większy ruch w pierwszej turze itp. itd.)
Obrazek
<<

Hakakken

Avatar użytkownika

Posty: 216

Dołączył(a): środa, 29 czerwca 2016, 19:27

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 12 grudnia 2016, 18:31

Re: Liga Jurneymana (?)

W Warroom2 sa niektóre pozycje odblokowane. To są te które można brać?
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 12 grudnia 2016, 20:32

Re: Liga Jurneymana (?)

Na razie w War Roomie tylko Merce mają dwa. Oprócz tego dwa mają Trolle i jeden Miniony, ale są jakieś problemy techniczne z dodaniem ich do appki.
W styczniu dostanie PoM, a w lutym CoO.
Obrazek
<<

Hakakken

Avatar użytkownika

Posty: 216

Dołączył(a): środa, 29 czerwca 2016, 19:27

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 12 grudnia 2016, 21:54

Re: Liga Jurneymana (?)

To skąd wiadomo które spełniaja warunek "No Theme Forces"?

Chciałbym zacząć z kumplami zabawe z Warmachine/Hordes od Jurneymana by ograniczyc wydatki na początek, stąd te pytania o zasady tej ligi.
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 12 grudnia 2016, 22:08

Re: Liga Jurneymana (?)

Theme Forces to są dodatkowe, opcjonalne zasady. Normalnie budując listę nic takiego nie masz.

Przykładowe zasady Theme Forces:

Obrazek

Ograniczając się do modeli z Army Composition dostajesz określone specjalne zasady specjalne zasady.

W War Roomie jak tworzysz armię to tam gdzie widzisz rozpiskę, na górze masz taką sporą ikonkę z literką "T" i obok napisane "No theme selected". Jak w to klikniesz to masz wszystkie dostępne wybory, z tego co wiem to grasz Cygnarem, więc nic tam nie masz.

Docelowo każda z armii będzie miała takich kilka, ale jak powtarzam to są opcjonalne dodatkowe zasady.
Obrazek
<<

kashper

Avatar użytkownika

Posty: 641

Dołączył(a): wtorek, 1 kwietnia 2014, 12:52

Lokalizacja: Gdańsk

Frakcja: Retribution of Scyrah

Post poniedziałek, 12 grudnia 2016, 22:14

Re: Liga Jurneymana (?)

W każdym builderze domyślnie masz robienie listy bez tierów, musisz świadomie wybrać, chcę tier o nazwie XYZ, wtedy zazwyczaj znika część dostępnych wyborów.
NINJA'ed
Obrazek

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość