Strona 1 z 1
Liga Jurneymana (?)
Napisane:
środa, 7 grudnia 2016, 23:28
przez Hakakken
Witam
Zabawę w/g zasad ligi Jurneymana zaczyna się od command group ze starterów. Co z frakcjami które starterów takowych nie posiadają? (Merce np)?
Re: Liga Jurneymana (?)
Napisane:
środa, 7 grudnia 2016, 23:49
przez Artein
Re: Liga Jurneymana (?)
Napisane:
czwartek, 8 grudnia 2016, 01:31
przez Hakakken
Dzięki.
W przypadku pozostałych frakcji dopuszcza się Startery MK2 i MK3, czy tylko MK3?
Re: Liga Jurneymana (?)
Napisane:
czwartek, 8 grudnia 2016, 02:30
przez Artein
Tylko Mk3. Wszystkie te battlegroupy mają równiutko 0 punktów. Niektórzy organizatorzy mogą dopuścić inne battlegroupy, które też mają 0 punktów.
Re: Liga Jurneymana (?)
Napisane:
poniedziałek, 12 grudnia 2016, 17:10
przez Hakakken
SCENARIO
1 0 Points Starting Battlegroup Only, No Theme Forces Mangled Metal
2 10 Points Battlegroup Only, No Theme Forces Mangled Metal
3 25 Points Battlegroup, Units, Solos, No Theme Forces Trial by Fire
4 50 Points Battlegroup, Units, Solos, No Theme Forces
(Warcaster/Warlock Swap allowed)
Trial by Fire
5 65 Points Battlegroup, Units, Solos, Battle Engines, Theme Forces Allowed Journey’s End
6 75 Points Battlegroup, Units, Solos, Battle Engines, Theme Forces Allowed Journey’s End
1-Co oznacza termin "Theme Forces" ?
2- Na co mozna wydac te 10 punktów ? ( w zasadzie wynika z pierwszego)
Od którego etapu wolno zmieniac cos w Battlegroup?
Czy wolno zmieniać Warcastera podczas trwania eventu?
Re: Liga Jurneymana (?)
Napisane:
poniedziałek, 12 grudnia 2016, 17:12
przez Sfetrovsky
W czwartym tygodniu możesz zmienić warlocka, battlegroupa caly czas ta sama.
Re: Liga Jurneymana (?)
Napisane:
poniedziałek, 12 grudnia 2016, 17:16
przez kashper
Theme Forces zwane też listami tierowymi, to coś co istniało w mk2, teraz w mk3 dopiero zaczynają wychodzić nowe tier listy. W skrócie mogą mieć ograniczenie do tego co możesz wybrać, ale dają jakiś bonus (np. +1 do zaczynania, większy ruch w pierwszej turze itp. itd.)
Re: Liga Jurneymana (?)
Napisane:
poniedziałek, 12 grudnia 2016, 18:31
przez Hakakken
W Warroom2 sa niektóre pozycje odblokowane. To są te które można brać?
Re: Liga Jurneymana (?)
Napisane:
poniedziałek, 12 grudnia 2016, 20:32
przez Artein
Na razie w War Roomie tylko Merce mają dwa. Oprócz tego dwa mają Trolle i jeden Miniony, ale są jakieś problemy techniczne z dodaniem ich do appki.
W styczniu dostanie PoM, a w lutym CoO.
Re: Liga Jurneymana (?)
Napisane:
poniedziałek, 12 grudnia 2016, 21:54
przez Hakakken
To skąd wiadomo które spełniaja warunek "No Theme Forces"?
Chciałbym zacząć z kumplami zabawe z Warmachine/Hordes od Jurneymana by ograniczyc wydatki na początek, stąd te pytania o zasady tej ligi.
Re: Liga Jurneymana (?)
Napisane:
poniedziałek, 12 grudnia 2016, 22:08
przez Artein
Theme Forces to są dodatkowe, opcjonalne zasady. Normalnie budując listę nic takiego nie masz.
Przykładowe zasady Theme Forces:
Ograniczając się do modeli z Army Composition dostajesz określone specjalne zasady specjalne zasady.
W War Roomie jak tworzysz armię to tam gdzie widzisz rozpiskę, na górze masz taką sporą ikonkę z literką "T" i obok napisane "No theme selected". Jak w to klikniesz to masz wszystkie dostępne wybory, z tego co wiem to grasz Cygnarem, więc nic tam nie masz.
Docelowo każda z armii będzie miała takich kilka, ale jak powtarzam to są opcjonalne dodatkowe zasady.
Re: Liga Jurneymana (?)
Napisane:
poniedziałek, 12 grudnia 2016, 22:14
przez kashper
W każdym builderze domyślnie masz robienie listy bez tierów, musisz świadomie wybrać, chcę tier o nazwie XYZ, wtedy zazwyczaj znika część dostępnych wyborów.
NINJA'ed