FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Beast Form & Druid Wilder

Moderator: Sędziowie

<<

Epik

Avatar użytkownika

Posty: 285

Dołączył(a): poniedziałek, 18 listopada 2013, 17:16

Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa

Frakcja: Circle Orboros

Post niedziela, 26 lutego 2017, 00:47

Beast Form & Druid Wilder

Pytanie wydaje się mieć dosyć oczywistą odpowiedź, ale jest jakaś zasada w rulebooku która to klaruje:
Beast Form mówi, że Kromac nie może upkeepować spelli;
This model cannot upkeep spells of cast non-animi spells.

z kolei Druid Wilderka że może upkeepować jeden spell (..za jedną furię mniej..):
...the warlock can upkeep one spell without spending fury.

Zna ktoś pewną odpowiedź? Może warto to zadać na forum PP?
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7473

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post niedziela, 26 lutego 2017, 00:51

Re: Beast Form & Druid Wilder

nie możesz upkeepować nie ważne w jakim koszcie ;)
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

Epik

Avatar użytkownika

Posty: 285

Dołączył(a): poniedziałek, 18 listopada 2013, 17:16

Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa

Frakcja: Circle Orboros

Post niedziela, 26 lutego 2017, 11:23

Re: Beast Form & Druid Wilder

No ale jest pewna nieścisłość. Skąd to wynika? Wilderka mówi że mogę. ;)
<<

Kruk

Avatar użytkownika

Posty: 711

Dołączył(a): piątek, 5 lipca 2013, 13:51

Lokalizacja: Szczecin

Frakcja: Legion of Everblight

Post niedziela, 26 lutego 2017, 11:26

Re: Beast Form & Druid Wilder

jak masz dwa efekty, w któych jeden na coś Tobie pozwala, a drugi, który tego zakazuje, priorytet zawsze ma zakaz. Chociaż w tym przypadku to nawet nie jest taka sytuacja. Po prostu nie możesz upkeepować i już, nieważne jak :P.
<<

Śliski

Avatar użytkownika

Posty: 2471

Dołączył(a): niedziela, 26 maja 2013, 23:29

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post niedziela, 26 lutego 2017, 11:27

Re: Beast Form & Druid Wilder

Zakaz>przyzwolenie, dlatego nie mozesz.
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 26 lutego 2017, 16:16

Re: Beast Form & Druid Wilder

Upkeepowanie za 0 to dalej upkeepowanie. Nie możesz.
Obrazek

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość