FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

burrowersi

Moderator: Sędziowie

<<

michaek

Posty: 20

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 23:43

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 3 września 2013, 15:27

burrowersi

Ostatnio przeciwnik powiedział mi, że moi kopacze mogą wypłacić dwa ataki. Ja zawsze rozumialem, że atak z giwery jest zamiast tego z broni melee. Czyli mógłbym zaszarzowac i wypłacić innitial z tym smiesznym ps'em + 3k6 i drugi z obrzyna z 14pow +2k6...
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 3 września 2013, 15:35

Re: burrowersi

Burrowersi mogą wypłacić dwa ataki, łopatą/kilofem i pukawką. Atak z zasady Point Blank (z pukawki) jeśli jest szarżowy to nie jest boostowany, co zresztą jest napisane na karcie.
Obrazek
<<

michaek

Posty: 20

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 23:43

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 3 września 2013, 16:19

Re: burrowersi

Ale mogę zadecydować szarzujac, że pierwszy atak z boostem wypłacam z łopaty, żeby nie stracić boosta, a dopiero drugi atak ze spluwy...?
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7519

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 3 września 2013, 16:25

Re: burrowersi

tak, mozesz.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość