FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Armie Qc-a: DTM 2018

<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7453

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post poniedziałek, 1 stycznia 2018, 17:51

Re: Armie Qc-a: WTC 2018

Opisz jakies bitwy pomyslimy :) dwa centki i thorn brzmia calkie miodnie :)
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

QcDWG

Posty: 1241

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 1 stycznia 2018, 19:51

Re: Armie Qc-a: WTC 2018

Haleyki Kata:

(Haley 2) Major Victoria Haley [+25]
- Centurion [17]
- Centurion [17]
- Thorn [13]
- Squire [0(5)]
Captain Arlan Strangewayes [0(4)]
Journeyman Warcaster [4]
- Firefly [8]
Stormsmith Stormcaller (3) [5]
Storm Strider [18]
Storm Strider [18]

(Haley 3) Major Prime Victoria Haley [+25]
- Grenadier [9]
- Grenadier [9]
- Thorn [13]
Commander Anson Hitch [4]
Patrol Dog [2]
Trench Buster [5]
Trench Buster [5]
Trencher Master Gunner [4]
Trencher Master Gunner [4]
Horgenhold Forge Guard (max) [16]
- Captain Jonas Murdoch [4]
Trencher Cannon Crew [0(6)]
Trencher Cannon Crew [0(6)]
Trencher Express Team [5]
Trencher Express Team [5]
Trencher Infantry (min) [10]
- Trencher Infantry Officer & Sniper [5]


Co do raportów:

vs thexus (z turnieju, testowałem tam jeszcze thunderheada pod Jakes) ze wzgledu na wprowadzający jej charakter nie nadaje sie do opisania, skonczyła sie na CK ale przegrywałem już na scenariusz 0-4 ; ) (Rekon)

vs lilo3, z Gmyrkiem, scenariusz 2 kólka 2 flagi w środku.

Tutaj gra wyglądała tak, że szachowalismy się zasięgami bardzo, uważalem na CK i co jakis czas wrzucałem fireflaya do strefy prawej sam punktując na lewej. Oddałem dość łatwo Engine, ale w długim okresie się to na mnie nie zemściło. Nastawiłem się na punktowanie w momencie gdy zestawem leapów i pulsów (Thunderhead był gość) uniemozliwił praktycznie contest mojej lewej strefy Gmyrkowi. Mateusz też w pewnym momencie zagubił z 15 minut co odbiło się na perfekcyjności jego akcji :P W efekcie wyszedłem w grze 11-6 na scenariusz, ale nawet bez tego jak kombinowaliśmy to dowiozłbym do 7 tury przewage (choc trzeba przyznac ze cala gre Gmyrciowi nie pomagały kości i co i rusz zostawiał mi firefly na małych kratkach przez co koniec koncow słabo mu się to czyściło. W tej bitwie ostatecznie uznałem, ze chce zbyt agresywnie grac Jakes zeby trzymala thunderheada :P i dostała firefly'a

vs Cassius Chomika, scenariusz Spread the Net.

Tutaj paring raczej dla nemo3, chociaz na dzien dobry zderpiłem bo rozdałem wszystkie upkeepy zapominajac o wyrdach (spory derp), w efekcie Chomik poszedł po engine. Niepofarciło mu, bo zabija z zapasem 2 kratek a zostałem na jednej (2 wyrdy z curse of shadows vs arcane shielded engine). Ta akcja ustawiła mecz, bo ten engine do konca gry juz nie umarł, a zrobił niesamowicie duzo roboty bo wygarnał w odwecie cassiusa a potem juz sciagalismy modele workami. Po moim feacie gdy opadł pył na stole zostały wolvsy, wilki i garść kamieni. Ale scenariuszowo było bardzo ciezko, w pewnym momencie 3-1 dla Chomika. W tym etapie popisał się thunderhead, który wyczyścił worek wolvsów pulsem a odbicie z czaru nemo dobiło feralgheista - co dało niezbedny oddech i ocałiło mnie, bo Chomik zaczynał swoja turę z wynikiem 6-3 i zdobył tylko jeden punkt, reszte udalo sie zablokować. Paring jest dość dobry dla nemo3, bo magnetic field blokuje hellmouthy (side kick też) a boostowane leapy ostro biją oborę, a gdyby nie zderpił i nie dawał upkeepa na engine to trudno byłoby usunąć ten model.

We wszystkich przypadkach o ile narzedzia do attrition działały bez zarzutu, to każdą chwile trzeba poswiecic uwadze na scenariusz, contesty sa bardzo delikatne i prawde mowiac gdyby nie ten magnetic Field (No kd, place slam throw ja jesteś w BG i controli) to scenariuszowa gra byłaby tragiczna, tak to jest tylko bardzo trudna :P
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7453

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post wtorek, 2 stycznia 2018, 11:29

Re: Armie Qc-a: DTM 2018

Czekam na kolejnewiesci z frontu. Haley2 z centkami mi sie bardziej widzi:)
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

QcDWG

Posty: 1241

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post piątek, 5 stycznia 2018, 21:07

Re: Armie Qc-a: DTM 2018

Zagralem z tym krugerem xD tragedia, enginy koncertowo nic nie robia na ten paring wiec attrition poszlo zenujaco a scenariusz dotrzymal kroku ;P tez w takiej grze jaka oferuje haley2 chyba po prostu jeszcze nie czuje sie dobrze ;)

Na paringi bez pradu poszukam wiec chetnie czegos innego. No i pathfinder tez by sie przydal... Pogadalimy i chyba padnie na kraye. Opcji jest kilka, gravediggery i combine arms albo heavy metal. Jako ze na nemo3 trzeba bylo kupic kilka starterow to moze do tematu podejde tak:
Captain Jeremiah Kraye - WJ: +28
- Squire - PC: 0
- Ironclad - PC: 12 (Battlegroup Points Used: 12)
- Ironclad - PC: 12 (Battlegroup Points Used: 12)
- Ironclad - PC: 12 (Battlegroup Points Used: 4)
- Ironclad - PC: 12
- Lancer - PC: 10
- Firefly - PC: 8

Storm Strider - PC: 18

Harlan Versh, Illuminated One - PC: 0
Journeyman Warcaster - PC: 0
- Charger - PC: 9
Captain Arlan Strangewayes - PC: 4

Field Mechaniks - Crew Chief & 3 Grunts: 3
Field Mechaniks - Crew Chief & 3 Grunts: 3


Jest engine, bo dalej fajnie robi presje i swietnie aplikuje feata (14 cali boosted trafienia). I idealny pod Ashielda. Charger w sumie po to samo. Mechanicy glownie do scorowania. Harlan bo d3 i 1 strzal i repo3 z tiera dobrze sie combuje. Lancer bo ma dobry threat no i czasem ten lock the target albo inny spell trzeba rzucic bez prezenzji osobistej. Firefly bo to op jack po prostu, spiewa tanczy stepuje. A na koniec 4 ironclady bo to dobre i tanie heavy i maja fajnego kryta na ktorego liczymy bo po cis sa kawaleria.

Modne pod nim sa centuriony, ale tym jackiem nie jestem jakos turbo zachwycony. Doplacanie 5 punktow za 3 arma i to nie zawsze oraz nieszarzowalnosc wydaje sie zbyt drogie. Zwlaszcza gdy z definicji chcemy ladowac alfe. Innym tematem jest hammersmith tutaj mozna kombinowac, bo to ciekawa zabawka.

Jedyne issue listy to to, ze poza te 18 powa nie podskoczy. Pytanie czy musi przy tych dziwnych rzeczach (zasiegi, repo, admonition) ktore aplikuje.
<<

QcDWG

Posty: 1241

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 2 kwietnia 2018, 12:25

Re: Armie Qc-a: DTM 2018

Trochę czasu upłyneło ; P miesiąc malowały sie modele (stąd i stracony Pruszków), na Krk wyszło nieogranie i przerwa od Cygnaru około 1,5 miesięczna, w efekcie listy dość średnio wpadły w metę. Miałem Nemo1 jako tech na wszystkie Cryxy na jackach (w testach i na papierze wygląda to bardzo fajnie) ale nie mogłem go dropić w prawie nic innego z tego, z czym przyszło mi grać ; P oraz Caine2 na GD, z którego po turnieju wyrzuciłbym i BG i zbędny support (rangersi i ayana).

Paringi generalnie tez mi średnio siadły w zakresie MU - zagrałem na trolle i Berkę 2 gdzie przeciwnik swoja liste miał dość słabo ograną więc udało mi się CK. Zdarzył mi się tez paring Caine 2 vs Terminus, i okazało się, że lsita ptorafi wyczyścić 15 sac pawnów zanim caine i 2 huntery się aktywowały, więc mieliśmy martwego Terminusa :P

Potem zagrałem na Svarre i jego Kaelysse (spodziewałem się Rahna, dlatego nie dałem nemo1. Retka to klasyczny przykład, gdzie nemo3 robi co chce i żal, że go nie miałem). Gra była dość ok, niestety najpierw byłem zbyt chciwy, i z missów w CC sam zabiłem sobie Finna i pół huntera co zepsuło mi attrition :P A kiedy miałem szanse na comeback to Caine postanowił na feacie i pod Kissem wbić 10 kratek enginowi (statystyka mówi 0 + 0 + 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 = 21 :P) a ture potem nawet ogr z flankiem nie zdał nic (2 x WM 12 na -6...) więc mogłem rozegrać parę rzeczy lepiej, ale Caine mnie bardzo do siebie zniechęcił ta grą.

Pozostałe gry to bardzo dziwna i powolna gra Nemo1 vs Sevy1 (gdzie znowu Nemo3 po prostu wygrałby paring tak po prostu :P), którą przegrałem na scenariusz i attrition chociaż na stole było dużo mordu (po 80-90 ap wbite sobie nawzajem) oraz niesamowicie męcząca gra z Maleokiem (hejce castera bardzo) i Utesem, którą miałem szanse wygrać na scenariusz ale zły dobór spelli (HR > BD) sprawil, że oddałem Caine w CK.

2-3 bo trudnym turnieju dużo mnie nauczyło a za tydzień Bratysława :D w związku z tym wrzuce listy z którymi jadę na turniej. Warto dodać, że wszystko mam podporzadkowane pod wyjazd na Welsh Masters w maju - tam sa 3 lsity DC 0 więc i master w Poznaniu i impreze na Słowacji traktuje treningowo-testowo. Na peirwsza linię: All stryker all time - z czego na razie pograłem tylko strykerem 3 i wszystkie gry przegrałem ; )

(Stryker 3) Lord General Coleman Stryker [+28]
- Ironclad [12]
- Ironclad [12]
- Ironclad [12]
Commander Anson Hitch [4]
Lanyssa Ryssyl, Nyss Sorceress [4]
Trench Buster [0(5)]
Trencher Commandos (min) [10]
Trencher Commandos (max) [15]
Trencher Express Team [0(5)]
Trencher Express Team [0(5)]
Trencher Infantry (max) [16]
Trencher Infantry (max) [16]
- Trencher Infantry Rifle Grenadier (1) [2]


Szukałem melee opcji w Cygnarze i wyszedł mi taki pseudothexus ;P Po drodze zrezygnowałem z Alexii, bo średnio robiła mi za trzecią linię naporu i aktualnie sprawa wygląda jw. Commandosi na pierwsza linie, trencherzy na feata, Ironclady z escortami fury i iron aggresion na wygranie gry ;P Z merców testowałem Anastasię (zbędna dość) Rhuperta (okeish ale bez szału) i teraz zostanie nam Lanyssa (nietestowana, więc inwestujemy w potencjał). Do pary mamy kolejnego Strykera:

(Stryker 1) Commander Coleman Stryker [+30]
- Stormwall [39]
- Reinholdt, Gobber Speculator [4]
Commander Anson Hitch [4]
Patrol Dog [2]
Trencher Express Team [0(5)]
Trencher Express Team [0(5)]
Trencher Infantry (min) [10]
- Trencher Infantry Officer & Sniper [0(5)]
- Trencher Infantry Rifle Grenadier (1) [2]
Trencher Long Gunners (max) [18]
- Trencher Long Gunner Officer [4]
Trencher Long Gunners (max) [18]
- Trencher Long Gunner Officer [4]


Cóż, testy wskazywały, że TLG to najlepszy unit Cygnaru, to czemu by nie dwa ; ) Do tego caster z najważniejszym dla nich czarem - snipe, oraz najważniejszym bo dośc niestandardowym elementem theme: Kolosem z Arcane Shieldem (tylko sturgis i halye1 moga mieć to w GD). Planuje też jammowac sceny z blurrowanymi trencherami :P Co do reszty sama sie wyjasnia - TLG z 18 calami strzału powinni mordować, pies i goblin mają usuwać stealthy. Co do samego kolosa - chce grać tym w krugera 2, więc Hurricane za dużo traci ; )

A na koniec zabawka, świąteczny temat - Sons of The Tempest. Pomysł sprzedał mi Elros - ja go sobie troche przerobiłem ; ) podrzucę liste, jeszcze nie mam pewności gdzie się zmieści w paringu i co konkretnie bedzie robić, ale na poczatek wygląda zabawnie :P

https://conflictchamber.com/#c1201b_-0o ... jz9K9LcWcW

Cygnar Army - 75 / 75 points
[Theme] Sons of the Tempest

(Caine 3) Caine's Hellslingers [+20]
- Charger [9]
- Charger [9]
- Charger [9]
- Charger [9]
- Charger [9]
- Squire [0(5)]
Arcane Tempest Rifleman [4]
Arcane Tempest Rifleman [4]
Gun Mage Captain Adept [0(5)]
Gun Mage Captain Adept [0(5)]
Lieutenant Bastian Falk [5]
Arcane Tempest Gun Mages [11]
- Arcane Tempest Gun Mage Officer [4]
Tempest Blazers (min) [11]
Tempest Blazers (min) [11]


Każde porady wezmę chętnie, na razie w Cygnarze szukam jakiejś niszy dla siebie, a z topowych casterów jestem fanem Nemo3, a kombinuje ewentualnie Haley3, ale na lancach ; P
Poprzednia strona

Powrót do Raporty z gier

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość