FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Projekt Reanimacja

<<

Krissos

Avatar użytkownika

Posty: 1564

Dołączył(a): środa, 13 marca 2013, 22:11

Lokalizacja: Tri City Best City

Frakcja: Cryx

Post piątek, 14 lutego 2020, 12:06

Re: Projekt Reanimacja

Czytam to wszystko i tak sobie myślę, że hejtujesz na te stalkery troche przesadnie Orkish. Tak jak pisze Chomik, ta rozpiska potrafi moim zdaniem wiele więcej, niż widać na pierwszy rzut oka. Gang na stalkerach od troli z vengence i babcia z darkshroudem w ambushu sprawiaja ze skaczący stalker może w teorii bić z Matem 9 i Powem 16 x 4. Ofc nie jest to wygar jak w innych frakcjach, ale sprawia, że flankowanie i granie stalkerami z krawędzi na scenariusz jest viable option. Do tego przeciwnik musi zbaitować twojego feata, bo jak będzie dawał za mało crapu i sie przeliczy wyciągając ci za mało stalkerów to masz wina. Wysokie Defy działają dość skutecznie, lepiej od stealtha. Często nawet z +2 atakując stalkera trzeba rzucić 7.

Co nie zmienia faktu, że zgadzam się, że tiery są słabe i niezbalansowane.
Obrazek
Obrazek
from Battle College napisał(a):Egregore
Weapons and Attacks
•None. It just floats there, silently judging you.
<<

Orkish

Avatar użytkownika

Posty: 859

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 01:16

Lokalizacja: Ursynów

Frakcja: Cryx

Post poniedziałek, 17 lutego 2020, 10:57

Re: Projekt Reanimacja

Żeby jasno sklaryfikować moją opinię:

Uważam, że 7-8 stalkerów to za dużo. Optimum w mojej opinii jest gdzieś między 2 a 3.
7 stalkerów Skarre nie jest w stanie udzwignąć focusem (nawet jeżeli bierzemy pod uwagę aiakosa),
Zdecydowanie wolę przeznaczyć te 32 pkt na modele, które albo pomogą dostarczyć mi te 3 stalkery albo spełniają inną ważną rolę (np. helldiver).
Problemem 7 stalkerów pod tym tierem nie jest sam dmg output ale przede wszystkim to, że łatwo umierają nawet pod featem.
Tak. Pozjadałem wszystkie rozumy.
Poprzednia strona

Powrót do Raporty z gier

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość