Trolle Młodego - myśli kilka.
Napisane: czwartek, 8 stycznia 2015, 17:17
Zastanawiam się od jakiegoś czasu nad graniem eGrimmem, ale mam niesłychany problem ze złożeniem sensownych rozpisek pod nim. W pierwszym momencie myśli się 'jak fajnie zasadzać asasynacje z daleka!'. Fakt, feat fajny, mortality też w tym pomaga. Zacząłem wsadzać bombera, impalera bo to taki core, ale wtedy zreflektowałem się - czy na pewno potrzebny ten impaler? Kiedyś grania bez snipe'a nie wyobrażałem sobie, ale później wyszły tiery Calandry - masa strzelania na krótki dystans i jakoś nauczyłem się pozycjonowania i grania na krótki dystans. Tutaj u Grimma mamy 12 cali pod featem, więc miły dodatek i jednak zwiększa szanse na CK. Impaelr potrzebny? nie wiem... Rozważałem też Bombera i D&S - ma on naturalnie wysoki rng i w początkowych fazach zagraża solosom, w late gamie animusuje bombera i próbują asasynować. Kolejne pozycje do wrzucenia to scattergunnerzy - bo z mirażem i mortality koszą nieziemsko. Tylko znowu pytanie- grać z przodu jako tarpit, wymaksować oddział i liczyć, że to co przeżyje zrobi sieczkę, czy grać w drugiej linii. Ale jeśli druga linia, to co w pierwszej? Fennbladów jakoś nie widzę tutaj raczej. Highwaymani? Kombosy oczywiste z Grimmem, ale znowu strzelanie. To może coś ciężkiego? Wardersi - zawsze fajni. Mirage pomaga im. Ale czy bez kamyka też będą fajni? czy może warto wziąć kamień dla locka i bestii. Nie jestem chyba zwolennikiem tego, nawet omijanie stealtha niepotrzebne - bo Mage Sight. Burrowerzy - mordują jak marzenie z mortality, celują jak khadorscy snajperzy z featem - chce się ich mieć.
z tej listy robi nam się:
Bomber
scattergunnerzy
Burrowrzy
highwaymani
Trochę dużo piechoty, a czym tu ugryźć kolosa? Może feat i mortality to pułapka? Po tych przemyśleniach stwierdziłem, że warto może combined army jakieś. strzelanie to tylko support dla rozpiski.
Na chwilę obecną mam coś takiego:
Points: 50/50
Hunters Grim (*4pts)
* Troll Axer (6pts)
* Earthborn Dire Troll (10pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Pyg Burrowers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Sons of Bragg (6pts)
Swamp Gobber Bellows Crew (Leader and 1 Grunt) (1pts)
Trollkin Scattergunners (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Trollkin Scattergunner Officer & Drummer (2pts)
Horgle Ironstrike (3pts)
* Slag Troll (5pts)
* Slag Troll (5pts)
brakuje mi tu chroniclera, świnku przedłużki byłyby fajne. Ale chciałem zredukować support do minimum. W poprzedniej wersji rozpiski miałem 2 EBDT zamiast maksa skaterów. sonsów i gobberów, ale za mało ciał było jak dla mnie.
Jak Wy widzicie eGrimma i z czym najchętniej go swersujecie?
z tej listy robi nam się:
Bomber
scattergunnerzy
Burrowrzy
highwaymani
Trochę dużo piechoty, a czym tu ugryźć kolosa? Może feat i mortality to pułapka? Po tych przemyśleniach stwierdziłem, że warto może combined army jakieś. strzelanie to tylko support dla rozpiski.
Na chwilę obecną mam coś takiego:
Points: 50/50
Hunters Grim (*4pts)
* Troll Axer (6pts)
* Earthborn Dire Troll (10pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Pyg Burrowers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Sons of Bragg (6pts)
Swamp Gobber Bellows Crew (Leader and 1 Grunt) (1pts)
Trollkin Scattergunners (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Trollkin Scattergunner Officer & Drummer (2pts)
Horgle Ironstrike (3pts)
* Slag Troll (5pts)
* Slag Troll (5pts)
brakuje mi tu chroniclera, świnku przedłużki byłyby fajne. Ale chciałem zredukować support do minimum. W poprzedniej wersji rozpiski miałem 2 EBDT zamiast maksa skaterów. sonsów i gobberów, ale za mało ciał było jak dla mnie.
Jak Wy widzicie eGrimma i z czym najchętniej go swersujecie?