Tyrant Zaadesh
Posty: 38
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Dla mnie wygląda najlepiej z bazylami - nagle flank krei do drake'a zaczyna zabijac casterow...
Posty: 589
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:39
Lokalizacja: Rzeszów/Dębica
Frakcja: Skorne
Re: Tyrant Zaadesh
Jak będziesz to testował to machnij jakiś raport, bo jestem ciekawy wyników, a sam jakoś tego nie widzę.
Re: Tyrant Zaadesh
a wiadomo kiedy Zaadesh wyjdzie?
Mam dostęp tylko do 2 sentrych i Tyberiona, ale coś sklecę.
W sumie, to tak jak sugerował Heru (chyba), można pójść w klasykę i zrobić rozpiskę eMakedy (taką podobną jak gra Ice), tylko postawić na większą wyporność. No np zamiast Archidonów te Sentrie. 14 pkt n rzecz 21. 7 straty, całkiem sporo, ale uważam że sam Zaadesh jako moel z 4 furiami jest wart przynajmniej z 2 punkty, nawet jeśli nie ma bestii, A ulepszone Setrie są warte tej różnicy. Zamienienie 2x 14/17 na 11/21 bardzo zwiększa przeżywalność rozpiski. Z drugiej też strony 4 pkt można zaoszczędzić na Kreii, ponieważ 2 sentry sprawia, że takiej rozpiski nie da się sensownie wystrzelać.
Supreme Archdomina Makeda5
Molik Karn11
Tiberion11
Titan Gladiator8
Zaadesh
Titan Sentry9
Titan Sentry9
Paingiver Beast Handlers (Leader and 3 Grunts)2
Agonizer2
Tylko tych 4 pogańaczy mnie martwi, z drugiej strony jest się za kim chować
Brobznback byłby super, i pozwoliłby zwiększyć paingiverów, tylko jakoś żal mi i Molika i Tyberiona, zrobię field testy w weekend : )
Mam dostęp tylko do 2 sentrych i Tyberiona, ale coś sklecę.
W sumie, to tak jak sugerował Heru (chyba), można pójść w klasykę i zrobić rozpiskę eMakedy (taką podobną jak gra Ice), tylko postawić na większą wyporność. No np zamiast Archidonów te Sentrie. 14 pkt n rzecz 21. 7 straty, całkiem sporo, ale uważam że sam Zaadesh jako moel z 4 furiami jest wart przynajmniej z 2 punkty, nawet jeśli nie ma bestii, A ulepszone Setrie są warte tej różnicy. Zamienienie 2x 14/17 na 11/21 bardzo zwiększa przeżywalność rozpiski. Z drugiej też strony 4 pkt można zaoszczędzić na Kreii, ponieważ 2 sentry sprawia, że takiej rozpiski nie da się sensownie wystrzelać.
Supreme Archdomina Makeda5
Molik Karn11
Tiberion11
Titan Gladiator8
Zaadesh
Titan Sentry9
Titan Sentry9
Paingiver Beast Handlers (Leader and 3 Grunts)2
Agonizer2
Tylko tych 4 pogańaczy mnie martwi, z drugiej strony jest się za kim chować
Brobznback byłby super, i pozwoliłby zwiększyć paingiverów, tylko jakoś żal mi i Molika i Tyberiona, zrobię field testy w weekend : )
Re: Tyrant Zaadesh
Agonizer pod Emakedą slabo się sprawdza bo nie ma go jak wykarmić jeśli co turę odpalisz road to war i upkeep na leash, kiedyś grałem beastparkiem ale doszedłem do wniosku ze bez jednej lini piechoty jest bieda, pretorianie pod emakedą błyszczą są bardzo szybcy trafiaja w turze feeta, sidestep no i ich własny minifeet daje bardzo dużo na wszechobecny spam higharma. Wyrzuciłbym jednak Tiberiona (wtedy możesz go wcisnac do drugiej rozpy) i jak zrezygnujesz z agona masz 13 pts na pretorian i 5 Pts jeszcze do wydania np na shamana albo krea+ Max paingiverów
Re: Tyrant Zaadesh
Tylko bez Tyberiona moja strategia się sypie.
Generalnie, scenariusze można podzielić na dwa rodzaje: koncentracyjne i dwustrefowe.
Koncentracyjny w postaci dużej strefy na środku to idealny dla Bricków. Siedzę na środku, gęsto, żeby piechota nie mogła się do mnie dobrze dostawiać i scoruję, zmuszając przeciwnika aby falami wpadał do śordka.
Problem jest tylko tak, gdy piechota przeciwnika jest w dużych ilościach i mocno bije, to taka rozpa się nie sprawdza. Głównie chodzi o cryx i khador jak sądzę, ale do tego jest druga rozpa, więc pominę taką sytuację w tej argumentacji.
Z dwustrefową zaczyna być pod górkę. Najskuteczniejszą strategią jaką do tej pory wymyśliłem (ogólnie) to rzucenie 1/5 armii do kontestowania jednej strefy, a wbiegnięcie pozostałą armią i scorowanie drugiej strefy. I w takim cyrku bestii tylko Tyerion się sprawdza. Po pierwsze jest zbyt twardy, żeby przeciwnik mógł go zabić bez znacznych środków, a przede wszystkim nie da się go wypchnąć, co cholernie boli np Cygnar czy Legion, w zasadzie to wygrywa grę przynajmniej na te frakcje.
Mi się wydaje, że cyrk bestii przede wszystkim powinien grać na LoE, Cygnar i Orboros. Tym bardziej, że głównie gram na południu, gdzie te frakcje dominują w sensie i ilościowym i jakościowym, więc uwzględnianie ich ma szczególne znaczenie. Cygnar to nie problem dla Skorna, chociaż nowy Stryker choć generalnie szału nie robi, to cegły kruszy bez trudy. Na LoE, szczególnie jak konfiguracja bestii jest twarda, to agonizer ma bardzo duże znaczenie. Praktycznie potrafi przesądzić o wygranej, bo przez to pVayl nie przebija się przez grubych z tarczą. Więc jeśli o mnie chodzi, to wolę chodzić bez road to war, niż pozbyć się agonizera. Z orborosem jest to samo. Orboros cięzkie rzeczy zabija bestiami raczej, a te -2 przy 21 pancerza, to albo martwy słoń żywy wilk, albo odwrotnie.
Aczkolwiek żal pretorian : ( pomyślę. Też extroller by się przydał, rzadko się przydaje, ale potrafi wygrać grę
Generalnie, scenariusze można podzielić na dwa rodzaje: koncentracyjne i dwustrefowe.
Koncentracyjny w postaci dużej strefy na środku to idealny dla Bricków. Siedzę na środku, gęsto, żeby piechota nie mogła się do mnie dobrze dostawiać i scoruję, zmuszając przeciwnika aby falami wpadał do śordka.
Problem jest tylko tak, gdy piechota przeciwnika jest w dużych ilościach i mocno bije, to taka rozpa się nie sprawdza. Głównie chodzi o cryx i khador jak sądzę, ale do tego jest druga rozpa, więc pominę taką sytuację w tej argumentacji.
Z dwustrefową zaczyna być pod górkę. Najskuteczniejszą strategią jaką do tej pory wymyśliłem (ogólnie) to rzucenie 1/5 armii do kontestowania jednej strefy, a wbiegnięcie pozostałą armią i scorowanie drugiej strefy. I w takim cyrku bestii tylko Tyerion się sprawdza. Po pierwsze jest zbyt twardy, żeby przeciwnik mógł go zabić bez znacznych środków, a przede wszystkim nie da się go wypchnąć, co cholernie boli np Cygnar czy Legion, w zasadzie to wygrywa grę przynajmniej na te frakcje.
Mi się wydaje, że cyrk bestii przede wszystkim powinien grać na LoE, Cygnar i Orboros. Tym bardziej, że głównie gram na południu, gdzie te frakcje dominują w sensie i ilościowym i jakościowym, więc uwzględnianie ich ma szczególne znaczenie. Cygnar to nie problem dla Skorna, chociaż nowy Stryker choć generalnie szału nie robi, to cegły kruszy bez trudy. Na LoE, szczególnie jak konfiguracja bestii jest twarda, to agonizer ma bardzo duże znaczenie. Praktycznie potrafi przesądzić o wygranej, bo przez to pVayl nie przebija się przez grubych z tarczą. Więc jeśli o mnie chodzi, to wolę chodzić bez road to war, niż pozbyć się agonizera. Z orborosem jest to samo. Orboros cięzkie rzeczy zabija bestiami raczej, a te -2 przy 21 pancerza, to albo martwy słoń żywy wilk, albo odwrotnie.
Aczkolwiek żal pretorian : ( pomyślę. Też extroller by się przydał, rzadko się przydaje, ale potrafi wygrać grę
Re: Tyrant Zaadesh
można jednego sentriego wymienić na savage'a i wyrzucić agonizera, wtedy wchodzą pretorianie bez ua.
Posty: 3027
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 23:58
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Circle Orboros
Re: Tyrant Zaadesh
Z mojej perspektywy to wygląda tak, że jak Orboros ma zabić kilka cięzkich bestii ze statystykami 12/19, 13/18, 14/17, to Orboros się nie przejmuje.
Gdy ma zabić 3 bestie z 21 arma, to jest już duży problem, bo te dodatkowe 2 pancerza to limit efektywności dla piechoty.
Nie widuję wielu bestii w Orborosie, ale zawsze jest jeden duży wilk albo kolosal. Bicie z 19 vs 21 a bicie z 17 robi różnicę.
Rozważmy dwa przypadki, załóżmy że to eMorvana i załóżmy, że wysoki mat pozwala trafić wszystkie ataki.
kolosal 6 ataków vs 21 arma bez agonizera - 30 ran. czyli sentry w zasadzie jest martwy. Nawet jeśli nie, to można go czymś dobić
z agonizerem - 18,66. To jest bardzo duża różnica
Teraz szarżujący oddział skinwalkerów vs klasyczny słoń 19 arma. Powiedzmy, że cały oddział z ua
27,42 za ataki szarżowe i 9,36 za rapid strike -> 37 damage. Martwy słoń.
sentry - 17 za ataki szarżowe i 3 za rapid strike. 20 damage. 2 punkty pancerza, to prawie dwa razy mniej ran.
O to chodzi, że to tylko się wydaje, że 2 pancerza to nie aż tak wiele, jeśli porównywać zalety które daje np bronzback itp itd, ale to jest bardzo bardzo dużo, jak się to policzy. Oczywiście, jeśli wszarżuje cie oddział bane thralli pod p Skarrą, to nie robi to różnicy, ale dla Orborosu, moim zdaniem, 3x21 robi bardzo dużą różnicę.
to takie trolowe, ten wysoki arm
Gdy ma zabić 3 bestie z 21 arma, to jest już duży problem, bo te dodatkowe 2 pancerza to limit efektywności dla piechoty.
Nie widuję wielu bestii w Orborosie, ale zawsze jest jeden duży wilk albo kolosal. Bicie z 19 vs 21 a bicie z 17 robi różnicę.
Rozważmy dwa przypadki, załóżmy że to eMorvana i załóżmy, że wysoki mat pozwala trafić wszystkie ataki.
kolosal 6 ataków vs 21 arma bez agonizera - 30 ran. czyli sentry w zasadzie jest martwy. Nawet jeśli nie, to można go czymś dobić
z agonizerem - 18,66. To jest bardzo duża różnica
Teraz szarżujący oddział skinwalkerów vs klasyczny słoń 19 arma. Powiedzmy, że cały oddział z ua
27,42 za ataki szarżowe i 9,36 za rapid strike -> 37 damage. Martwy słoń.
sentry - 17 za ataki szarżowe i 3 za rapid strike. 20 damage. 2 punkty pancerza, to prawie dwa razy mniej ran.
O to chodzi, że to tylko się wydaje, że 2 pancerza to nie aż tak wiele, jeśli porównywać zalety które daje np bronzback itp itd, ale to jest bardzo bardzo dużo, jak się to policzy. Oczywiście, jeśli wszarżuje cie oddział bane thralli pod p Skarrą, to nie robi to różnicy, ale dla Orborosu, moim zdaniem, 3x21 robi bardzo dużą różnicę.
to takie trolowe, ten wysoki arm
Re: Tyrant Zaadesh
Ok maybug, a teraz pomysl ze Orboros ma Cassiusa- nie dosc ze tura w plecy to jeszcze CoS. Druga rozpa czy utrzymujesz zdanie ze arm 21 to dla nich problem?
Re: Tyrant Zaadesh
inaczej - Cassius ma problem z brickami- piechotnymi. Proponowany przez Ciebie brick beastheavy imo nie jest problemem dla cassiusa nawet z Agonizerem, ktorego Cassius ma jak wylowic.
Edit: i nie chcialbym byc zlosliwy, ale wyliczenia tez powiedzialy ze Barnaba nie jest w stanie zabic Xerxisa na DTM'ach prawda?
Edit: i nie chcialbym byc zlosliwy, ale wyliczenia tez powiedzialy ze Barnaba nie jest w stanie zabic Xerxisa na DTM'ach prawda?
Re: Tyrant Zaadesh
barnaba o mało co sie nie potknął o własny ogon... zabił go na styk.
co do bricków... myślę że top5 ligi narazie tego nie oddaje bo nie każdy ma jeszcze max turniejów ale ludzie z topu w polsce potrfia takimi brickami grac:) nie ma ich owszem duzo ale... wszystkie teraz trole praktycznie
co do bricków... myślę że top5 ligi narazie tego nie oddaje bo nie każdy ma jeszcze max turniejów ale ludzie z topu w polsce potrfia takimi brickami grac:) nie ma ich owszem duzo ale... wszystkie teraz trole praktycznie
Posty: 3027
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 23:58
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Circle Orboros
Re: Tyrant Zaadesh
Co do agonizera, dodam tylko ze to jest cel nr1, i poki ten maly, wrendy sukinsyn nie zejdzie nie ma opcji zebym pakowal bestie do walki.
a poza tym zgadzam sie ze pMorvahna jest lepsza
a poza tym zgadzam sie ze pMorvahna jest lepsza
Posty: 38
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości