FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Gatory w MK3

<<

Gała

Avatar użytkownika

Posty: 77

Dołączył(a): sobota, 28 lutego 2015, 10:58

Lokalizacja: Poznań

Post wtorek, 31 maja 2016, 16:45

Gatory w MK3

Na bazie przecieków/wycieków pokusiłem się o małe podsumowanie wrażeń z MK3.. Generalnie jest dobrze gatorowcy :twisted:

Locki:

Barnaba – przede wszystkim rzuca się w oczy zamiana Iron Flesha na Flesh Eatera (Vengance dla Posse +2MAT brzmi bardzo dobrze), ale równocześnie mocno kierunkuje go na granie jeszcze bardziej do przodu. Pytanie na ile brak buffów defensywnych zaboli osłabione już w tej kwestii aligatorki. No i stracił też tail strike'a – wiadomo, że mistrzostwo to nie było, ale czasem trzeci initial się przydawał.

Calaban – spell-lista bez zmian (jest Parasite!) więc ok. Staty bez zmian. Ale jedna mała-duża zmiana bardzo cieszy – Dark Power! Dodatkowa kość na magic attack i damage rolle (odrzucenie najniższej), to jest masakracja w tym przypadku. Tym bardziej, ze Heart Stopper pozwala teraz zmienic facing modelu. Czuje, że Calaban będzie grany dużo częściej niż wcześniej..


Maelok – mój ulubiony warlock. 1 dodatkowa furia bardzo cieszy. Co do wymiany Malediction na Mortality, to raczej też jestem pozytywnie nastawiony. Przynajmniej nie trzeba będzie ruszać bardzo do przodu, żeby mocno podebuffować, a akurat Maelokiem lubie grac z drugiej linii. Approved :-) Field Marshal dający undead battlegroupie też bardzo na tak w szczególności mając takiego feata. Szkoda tylko, że feat ograniczyli do kontroli w obu aspektach, no ale nie można mieć wszystkiego.

Jaga-Jaga – tą panią nigdy nie grałem, więc cieżko mi się wypowiadać, ale chyba bez większych zmian – oprócz field marshala.

No i - Rask. Jak był grany tak będzie grany, choć trochę po głowie dostał. Staty bez zmian, call to sacrifice jest, cannon jaki był taki jest więc luz. Admonition jest, fury jest!!!, boundless charge jest. Problemem jest zamiana inhospitable ground na veil of mists. Opcja ciekawa do różnego rodzaju asasynacji itd. ale jednak ta zmiana boli. Choć z drugiej strony teraz Rask + Wrastler = +6damage w ataku dla bestii więc czym tu się martwić:D



BESTIE

Wrastler – koniec z cyrkiem, ale za to Rage w animusie. Nic więcej mi nie trzeba. Auto-include w rozpisce Raska i Barnaby

Blind Walker – jaki był słaby taki jest, ale przynajmniej taniutki. No i shieldguard może się czasem przydać. Pod Calabana koniecznie – reszta nie wiem.

Boneswarm – meh, za 7 punktów to wole chyba wziąć jakiegoś mocnego solosa i coś dołożyć

Bull Snapper – spiny growth self. I tyle. Nie do końca widze sens go brać – w tej cenie mogę mieć paru bardizej uniwersalnych mocnych solosów. Choć z drugiej strony nowe zasady furii plus fakt ze jest to jednak lekka bestia..hmm sam nie wiem

Spitter – no i żółwik będzie grany! Większe AOE na korozji, a do tego counterblast w animusie, poprzedni animus jako pasywka oraz CARAPACE! Wreszcie będzie mógł męczyć przeciwnika z drugiej linii i nie martwić się ostrzałem

Swamp Horror – niby nic się nie zmienił, niby wciąż jest słaby (a nawet słabszy bo arm15 na ciezkiej bestii! ), ale bardzo mnie kusi, żeby nim grać w Maeloku na przeciwpiechotnej rozpisce i tak chyba będę grał. Imprevious flesh usuwający kostkę z KAŻDEGO ataku może pomóc przy potencjalnym armie w wysokości 19. No i critical amputation boli i straszy ;-)


ODDZIAŁY

Ambusherzy – oprócz ambusha dostali advance deploy – spoko i pulla na broni – też spoko. Gorzej, że stracili +2 do attack rolli w szarży.. W Rasku i tak będą grane :-)

Croak Ridersi – stracili 1 arma i vitroila. Nie boli i wciąż są ok

Bokor – chyba bez większych zmian. Będzie grany bo 11 punktów

Posse – oni bolą najbardziej. 5 kratek + brak pathfindera w piosence ciężko przeboleć. Concealment spoko, ale sytuacyjnie – tak samo jak bloodthirst. Generalnie wciąż będę nimi grał pod Maelokiem i Barnabą z braku alternatywy, ale z genialnego oddziału stali się co najwyżej dobrzy


INNE

Sacral - +2 kratki wytrzymałości i 18 punktów. Bardzo ok – będzie męczony strasznie. Utrata soul sarcrifice troche doskwiera, ale wciąż jest mega mocny imo

Bog Trog Mist Speaker – fajny solosik supportowy. +1 do attack rolli dla Bog Trogów przy bogtrogowej rozpisce to świetny bonus (Rask, Ambusherzy). A do tego eyeless sight dla żółwika


Trawler – genialny solos za te (3) punkty. Ambush. Drag. Dwa strzały z powerem 12. Czego chcieć więcej. Wrzucam 2 z bazy

Croak Hunter – wciąż szału nie robi, ale quick work mu pomoże na pewno. Moze będzie grany

Feralgeist – dostał atak z łapek z paraliżem na krycie! Poza tym to samo co zwykle - spoko opcja za 2 punkty

Witch Doctor – jako, ze wszyscy dostali tough to przydatnosc doctorów nieco spadla. No i Zombify ma frielndy faction.. co tu nie akurat nie boli. Sacrificial strike wciąż potrafi zrobic gre, ale szczerze to nie wiem, na ile mi się więcej niż jeden doctor przyda (a dotad uzywalem 3 regularnie)

Wrong Eye – no i tutaj hit wieczoru. Star-crossed na Wrong-Eye'u. Mega potężna zdolność w odpowiedniej rozpisce – szkoda że tylko na 8 cali. Ale będzie grany mocno dzięki temu

reszta bez większych zmian chyba. Jak coś pominąłem to poprawcie :-)
ObrazekObrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 2173

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 31 maja 2016, 16:52

Re: Gatory w MK3

Żaby straciły też 2 powera na darcie :)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
https://www.instagram.com/pamper_malowany/
ObrazekObrazek
<<

Gała

Avatar użytkownika

Posty: 77

Dołączył(a): sobota, 28 lutego 2015, 10:58

Lokalizacja: Poznań

Post wtorek, 31 maja 2016, 16:54

Re: Gatory w MK3

o w morde - nie zauwazylem. No to dosc mocno uwiera w takim razie... :/
ObrazekObrazek
<<

Piotr

Avatar użytkownika

Posty: 246

Dołączył(a): czwartek, 14 maja 2015, 20:48

Lokalizacja: Zielona Góra

Frakcja: -

Post wtorek, 31 maja 2016, 17:43

Re: Gatory w MK3

Maelok - dostał mocno rykoszetem nerfu recursion - liczyłem że zamienią mu revive na mockery of life a tu dupa...
Bokor mniej CMD
Totem hunter dostał puklerz (chyba że miał z jakiejś erraty?)
I ta para Edrea i Lynus zmienili im kluczową zdolność, tacy se za 5 pkt.
Jaga jaga lekki nerf Escorta , 2 mov zamiast 2 spd

No i Amphibious teraz ponoć daje ci concealnmenty jak jesteś cały w wodzie
<<

Shonsu

Posty: 1842

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post wtorek, 31 maja 2016, 18:39

Re: Gatory w MK3

Nie zapominałbym, że "gatory" w mk3 mogą mieć teraz nyssy, maximusa czy lanyssę. ;)

Dla mnie sporo się zmieniło pod względem piechoty bo ambusherzy AD (+ standardowo pathfinder), którzy już nie obleją morale to powinien być naprawdę dobry unit na front w mkIII. Pod Maelokiem może być ARM18 incorp w turze feata jakby co a to ma znaczenie. Nyssy też wiadomo - mz. bardziej uniwersalne niż croaki. Lekka piechota i bestie zastąpią pewnie teraz ciężką w rozpiskach.

No i gobber chef - wyszedł na koniec mkII i niestety zanim zdażył pograć PP go znerfiło obcinając LD. :D
Ale cóż nadal jest to fury management, coś czego chyba nie było (drugi to ew. nowi grinderzy jak ktoś chce zaryzykować poranienie bestii). Ze strzeleckich bestii dosyć bezpiecznie ściągnie furię, nawet jakby miał się sam podać na talerzu. ;) Dla mnie to jedna z większych zmian, bo można pomyśleć o dodatkowych bestiach, które są teraz lepsze (krokodyl z ragem i żółw)

Powrót do Minions

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość