FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Sons of The Tempest - CID

<<

PeterO

Posty: 643

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39

Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post piątek, 25 sierpnia 2017, 09:38

Sons of The Tempest - CID

CYGNAR
Sons of the Tempest
Army Composition
An army made using this theme force can include only the following Cygnar models:
• Cygnar warcasters
• non-character warjacks with ranged weapons
• Arcane Tempest models/units
• Mechanik models/units
• Journeyman Warcaster solos
Special Rules
• This army can also include one Mercenary solo and one Mercenary unit that will work for Cygnar.
These models/units can be included even if they have the Partisan [Cygnar] special rule.
Mercenary units in this army can include attachments.
• For every full 20 points of Arcane Tempest models/units in this army, you can add one Arcane
Tempest command attachment or small-based Cygnar solo to the army free of cost. Free
models/units do not count toward the total point value of Arcane Tempest models/units in the
army when calculating this bonus.
• Arcane Tempest Gun Mage and Black 13th Strike Force units in this army gain Pistoleer.
(Gunfighter attack damage rolls made by a model with Pistoleer are boosted.)
• Friendly models/units can begin the game affected by the upkeep spells of warcasters in this
army. These spells and their targets must be declared before either player deploys their models.
Warcasters in this army do not have to pay focus to upkeep their spells during your first turn of
the game.



Bardzo podoba mi się dodana zasada Pistoleer dla gun magów, zwłaszcza z brutal dmg oraz bonusem od nowego solosa cidowego dającego +2 na magiczne obrażenia, dzięki czemu np. B13 może bić z pow 14 4d6.

Jaki unit / solosa mercowego byście widzieli w tym tierze?
Ostatnio edytowano piątek, 25 sierpnia 2017, 11:06 przez PeterO, łącznie edytowano 1 raz
<<

Torres

Avatar użytkownika

Posty: 5255

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:37

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post piątek, 25 sierpnia 2017, 09:49

Re: Sons of The Tempest - CID

Wydaje mi się, że pchanie strzelców do walki wręcz jest co najmniej dziwnym pomysłem. Bonus mi się nie podoba i zdecydowanie wolałbym Snipera, którego ATGMi dostali w laelskim TF.
W obecnej formie SotT dalej są raczej słabą opcją.
Nie wiem też czy jacyś najemnicy są tu potrzebni. To akurat chyba zależy od castera. Pewnie najczęstszym wyborem byłby dla mnie Gobber. Z oddziałami bym się nie bawił.
Obrazek Obrazek
Caine zrobi to lepiej.
<<

PeterO

Posty: 643

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39

Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post piątek, 25 sierpnia 2017, 11:08

Re: Sons of The Tempest - CID

No tak, ATGMami nie chcesz się bić w melee raczej. Zobaczymy co z tego CIDa wyjdzie. Cieszę się, że za niego się zabrali i mam nadzieje, że wyjdzie z tego coś dobrego :P

BTW Pagani zapowiedział, że Brisbane będzie w CIDzie w bliżej nieokreślonej przyszłości :D :D
<<

Mądry

Avatar użytkownika

Posty: 11

Dołączył(a): środa, 21 marca 2018, 23:54

Frakcja: Cygnar

Post środa, 25 kwietnia 2018, 22:26

Re: Sons of The Tempest - CID

Hmmm... Postępowanie utartymi ścieżkami doprowadza czasem, że na turnieju spotyka się 2 graczy którzy maja dokładnie takie same rozpiski :lol: If You know what i mean?
Mi osobiście ten THEME się podoba(może właśnie dlatego, że nikt nim nie gra i nie mam obaw, że trafie na lustro) Przedstawię wam zaraz rozpiskę, którą gram i naprawdę nieźle sobie radzi. Jak na razie przegrywam nią przez czas :roll: ale pracujemy nad tym. A co do pchania Strzelców do walki zdziwilibyście się ile robią GM z DeadEyem w zwarciu :twisted:

Gun Magicy La Mądry "Marsz Wiktori":

-Haley1
-Squire
-Stormwall
-Arcane Tempest Gun Mages + Officer
-Arcane Tempest Gun Mages + Officer
-Black 13th Gun Mage Strike Team
-Lieutenant Bastian Falk
-Gun Mage Captain Adept
-Arcane Tempest Rifleman
-Arcane Tempest Rifleman
-Lady Aiyana & Master Holt + Captain Jonas Murdoch
-Anastasia Di Bray

Najemnicy są tu narazie bo testuje różne konfiguracje na razie ich zamiast Lancera plus 5pkt 8-)


-
"Fall seven times and stand up eight"

Obrazek
<<

QcDWG

Posty: 1476

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 26 kwietnia 2018, 07:46

Re: Sons of The Tempest - CID

Fajna lista ake imo najleszym unitem theme sa blazerzy i raczej bym ich chcial umieszczac ;P
<<

Shonsu

Posty: 1615

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post czwartek, 26 kwietnia 2018, 08:35

Re: Sons of The Tempest - CID

Też tak uważam że kunie są super. Ale ogólnie fajnie że ktoś kombinuje w cygnarze bo na oklepane lsty wszyscy są gotowi a przecież dobrych opcji jest więcej.

Złożyłem takie coś nie wiem czy dobre, ale mz. tak - lista którą zawsze chciałem zagrać ale pewnie szybciej zagram storm division (nie, nie na nemo i BE) pokrywająym te same MU. ;)

Stryker1
5*Ironclad/Hammersmith
5*Blazer
5*Blazer
Sniper
Sniper
Captain
Captain
Arlan

Lista która mz. załatwia problem że nie ma czego wrzucać do stref a magowie mogą bezpiecznie strzelać z daleka. Ma wystarczający wygar przeciwpiechotny nawet bez Haley1. Caster ma 2 dobre czary dla kuniów a nawet daje im niezłą odporność featem i ma te pare WJP więcej dzięki czemu lista styka.

Ironclad/smith do przetestowania. Hammersmith lepszy pod feata ale te kilka cali różnicy może zdecydować o punktowaniu/dosiegnieciu przeciwnika. Spd4 sux. :)

Zamiast jednego jacka można zmieścić 13th i anastazję ale wtedy będzie mz. za mało miecha w strefach i ciężkich ataków. Poza tym czarna 13 niewiele wnosi niestety jak na 10p. :(

Arlan - bo wraith engine/denny2 happens (Tempest to dobra lista na cryx ale sami magowie nie zagrażają zbytnio BE albo jackom ARM18+ pod featem denny2).
<<

QcDWG

Posty: 1476

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 26 kwietnia 2018, 11:52

Re: Sons of The Tempest - CID

No i tak jak chcesz spamic to tylko ironclady. Lista fajna moze nawet bym ja pozyczyl sobie kiedys. Z tym ze centuriona to bym bral jednego albo 2 kosztem 2 x cladow bo brakuhe sensownego celu pod arcane shielda.

Co do list to jaknie grasz,h3 to wszystko jest niszowe nemo3 po nerfach tez stanie w linii z reszta ekipy

A co do listy jeszcze to poszukalbym punktow na gun mage bo olewanie stealtha jest wazne
<<

Shonsu

Posty: 1615

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post czwartek, 26 kwietnia 2018, 12:41

Re: Sons of The Tempest - CID

Gun mage czyli Captain czyli jest dwóch. :)

Ogólnie 4 gości olewa stealtha a konie są mobilne + przeskoki więc nie ma problemów ze stealthem.

Centurion spoko a jakby co zawsze można wrzucić AS na castera żeby nie biegał z arm15.
<<

QcDWG

Posty: 1476

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 26 kwietnia 2018, 15:06

Re: Sons of The Tempest - CID

Chodzi mi o unit, bo to jednak 7 gosci ; ) Bo ja wiem czasem chcesz te gremlin swarmy z daleka wyjąc (ewentualnie wymusić, zeby je wygonic z jakiejs strefy). Ale generalnie lista spoko, grałbym
<<

Mądry

Avatar użytkownika

Posty: 11

Dołączył(a): środa, 21 marca 2018, 23:54

Frakcja: Cygnar

Post czwartek, 26 kwietnia 2018, 20:53

Re: Sons of The Tempest - CID

Nie no skoro jestescie fanami Kucykow, to cos powiem wam na temat tej mojej listy 8-) jak wyrzucicie najemnikow to zyskujecie 15pkt. Bierzecie wrzucacie 5x kucyki i zamiast 3 darmowych modeli, macie 4. Wybieracie jednego snipera i ladnie mam sie zapina 74/75 punktow.

Ja mam najemnikow bo Falk i Ayana daja mi ciagle +2dmg Khadoru tym nie razkrecę, ale zaufajcie mi ze Arm18 to przegryza ladnie. Problem jest czas.

Haley1 daje dwa strzaly przed zwarciem, albo dwa ataki w walce wrecz. Kucyki traco do Piechociarzy, nie maja bonusa Pistoliero za theme :( wiec tu traca, a umieraj tak samo jak zwykli.
"Fall seven times and stand up eight"

Obrazek

Powrót do Cygnar

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość