Cygnar w MK3 boosty/nerfy/synergie->Noob
Napisane: wtorek, 20 września 2016, 20:55
Chciałbym rozpocząć wątek o nowym Cygnarze MK3. Nie jestem świadomy zmian ponieważ zaczynam dopiero z Warmahine.
Kupiłem kilka figurek głównie przypadkowych w okazyjnych (jak mniemam) cenach.
Nie posiadam jeszcze booka z zasadami więc moja wiedza na temat WM->Cygnar pochodzi w znaczeju mierze z lektury forum.
Od czasu MK3 niewiele tu napisano, a jak znam życie sporo musiało się zmienić.
Coś co było "absolutly must have" stało się zbędne a co innego pewnie na odwrót. Po cos w sumie robią te nowelki zasad ( poza "chłyt marketindodi")
Proszę tych co grają i tych co wiedzą by się wypowiedzieli.
Każda informacja będzie cenna dla tych co zaczynają
Pozdrawiam
Kupiłem kilka figurek głównie przypadkowych w okazyjnych (jak mniemam) cenach.
Nie posiadam jeszcze booka z zasadami więc moja wiedza na temat WM->Cygnar pochodzi w znaczeju mierze z lektury forum.
Od czasu MK3 niewiele tu napisano, a jak znam życie sporo musiało się zmienić.
Coś co było "absolutly must have" stało się zbędne a co innego pewnie na odwrót. Po cos w sumie robią te nowelki zasad ( poza "chłyt marketindodi")
Proszę tych co grają i tych co wiedzą by się wypowiedzieli.
Każda informacja będzie cenna dla tych co zaczynają
Pozdrawiam