pNemo/Nemo1 też bardzo lubie taką kombinację.
Darius i Kraye również bardzo lubią Centuriony.
Pod Nemo3 świetnie spisuje się kombinacja Dynamo + Arc Node (najlepiej Thorn).
Na wzmiankę zasługują też niewspominani jeszcze:
- Avenger (piękny cel do marshalowania przez ATGM). Wtedy niski RNG i RAT łatwo zniwelować.
- Minuteman - nie mam jeszcze pod niego dobrej rozpiski, ale granie nim to sam fun
.
- Firefly - tylko w tierach Nemo2 - The Weathermen.
Kilka słów o innych jackach.
- Ironclad to tani, poczciwy mocno bijący heavy. Zwykle deklasowany przez droższe, bardziej wyspecjalizowane modele oraz "kuzyna" Ol'Rowdyego.
- Cyclone i Defender - oba są ok i warte gry jeśli maszpunkty tylko na 1 cieżkiego i potrzebujesz takiego zestawu abilitek. Jeśli masz w rozpisce wolne te 19 punktów to zwykle stawia się na Stormwalla, który potrafi wiecej niż oba te jacki razem i jeszcze trochę.
- Hammersmith - intrygujący zestaw abilitek niestety idący w parze z najniższym threat rangem jaki ammy oraz dość niewysokim MATem przez co opieranie się na chain attacku nie należy do najlepszych pomysłów. Nieco zyskuje pod Dariusem.
Triumph - sporo droższy Defender zyskujący wytrzymałość kosztem jakiegokolwiek potencjału w meele okraszony niezbyt przydatnymi bonusami do walki na dystans. Chyba najgorszy jack jakiego mamy.
Grenadier - całkiem miłe działko do walki z piechotą, Na swoje nieszczęście występuje we frakcji, która s łynie z zabijania piechoty i ma do tego lepsze opcje i to sporo. Do tego wymaga używania Trenchersów, którzy nie są popularnym wyborem w tej frakcji, ale to temat na długie wywody.