FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Let's try PoM!

Najlepsza para dla Harbi to :

Amon
2
10%
Durst
3
15%
HR
1
5%
Kreoss3
3
15%
Rez2
7
35%
Sev1
1
5%
Thyra
3
15%
Vind
0
Brak głosów
 
Liczba głosów : 20
<<

Marr

Posty: 300

Dołączył(a): wtorek, 20 stycznia 2015, 22:35

Frakcja: -

Post wtorek, 29 maja 2018, 17:05

Re: Let's try PoM!

Bierz Crucible Guard.
W Llaelese będziesz miał pokusę, żeby korzystać ze zabawek PoMu albo będziesz miał Cygnar style gun magów (pamiętasz o tej rzadkiej srace jeszcze? :lol: )
W Rhulic podobnie (forge guard) - choć może ich bym wziął na drugim miejscu.
A Piraci?...sam wiesz jak się mają faceci w łachmanach i z drewianymi nogami do super hiper nowej frakcji w zbrojach z zaworami i latającej na steampunkowych jetpackach :D
<<

Ven

Avatar użytkownika

Posty: 971

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2013, 10:03

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 29 maja 2018, 17:30

Re: Let's try PoM!

A ja mowie piraci bo nikt absolutnie tym nie gra chwilowo a mogliby wrocic do gry. Ilosc piechoty na stolach mowi: press gagnerzy :)

Po za tym tam mozna sie wyzyc modelarsko, smiesznie konwertowac etc.
ObrazekObrazek
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4121

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 29 maja 2018, 23:24

Re: Let's try PoM!

Marr, racja.. ale jak wygra Llaelese to za nic w swiecie nie wezme zabawek Cygnaru (tak pamietam o srace).
Bede korzystal z pomowych jesli juz ;)

Ven Piraci kuszą ;)
Ale modele nie są zbyt urodziwe i raczej stare :(
Zobaczymy, na razie Crucible i Llaelese wygrywa, więc pewnie coś z tych dwóch kupie.
Obrazek
<<

PoMek

Avatar użytkownika

Posty: 4385

Dołączył(a): środa, 20 lutego 2013, 13:37

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 30 maja 2018, 00:44

Re: Let's try PoM!

Pamiętaj o kupionych u mnie piratach. Wciąż czekają.
ObrazekObrazek Obrazek
Citation needed
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4121

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 30 maja 2018, 10:40

Re: Let's try PoM!

Ok dzięki, będą do Thyry jak znalazł.
Obrazek
<<

Marr

Posty: 300

Dołączył(a): wtorek, 20 stycznia 2015, 22:35

Frakcja: -

Post środa, 30 maja 2018, 12:50

Re: Let's try PoM!

Nie tylko nie piraci, zupełnie nie podchodzi mi ten theme, nie będę czytał twoich raportów :D
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4121

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 30 maja 2018, 13:30

Re: Let's try PoM!

haha piraci tylko 1 unit od Pomka jako merce do rozp pomu ;)

Wyczuwam Crucible :)
Obrazek
<<

Simon99

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 2949

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 30 maja 2018, 13:54

Re: Let's try PoM!

A czemu nie PoM? :)
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4121

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 30 maja 2018, 13:59

Re: Let's try PoM!

Pom juz mam cały :) x3-4
Obrazek
<<

Marr

Posty: 300

Dołączył(a): wtorek, 20 stycznia 2015, 22:35

Frakcja: -

Post środa, 30 maja 2018, 14:48

Re: Let's try PoM!

Ufff :D tak to ten odór gryzących chemikaliów na pokrytych warstwą antykorozyjną zbrojach storm troopsów...i ten niepokojący zgrzyt i syk zaworów regulujących ciśnienie i dopływ tlenu, tak to Crucible Guard ;)

I nie zapominaj, że mają naprawdę fajne wizualnie jacki ;)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Protectorate of Menoth

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość