Pytania nowego gracza
Re: Pytania nowego gracza
Tylko i wyłącznie z malakova.
Posty: 2411
Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Pytania nowego gracza
Jacki pod Malakovem mogę otrzymywać focus tylko od Malakova (lub od Forge Seer'a, ale nie od babci). Jacki pod Babcią mogę dostawać focus tylko od Babci (lub od Forge Seer'a, ale nie od Malakova). Są to po prostu osobne battlegrupy jacków i casterów. Babcia ma zasadę, że "swoim" jackom, czyli w swojej battlegrupie, pozwala robić place 2'' na początku tury i jeśli bierzesz Malakova jego jacki z tego nie korzystają. Czy to jest absolutnie przekreślające sensowność Malakova w armii Babci? Niekoniecznie. To dalej może mieć sens jeśli chcesz mieć jakiegoś jacka, który będzie biegał z Redline i zawsze miał zapewniony focus bez obciążania Babci. Różne jacki w tej roli mogą się sprawdzać. Najlepiej sam popróbuj co by Ci pasowało.
Re: Pytania nowego gracza
Czyli np takie coś by zadziałało?
Old Witch + Scrapjack
- Behemoth
- Juggernaut
- Juggernaut
- Juggernaut
- Kodiak
Gobber Tinker
Forge Seer
Forge Seer
Malakov
- Devastator
Old Witch + Scrapjack
- Behemoth
- Juggernaut
- Juggernaut
- Juggernaut
- Kodiak
Gobber Tinker
Forge Seer
Forge Seer
Malakov
- Devastator
Re: Pytania nowego gracza
Jeśli pytasz czy rozpiska jest legalna to tak. Polecam również https://conflictchamber.com/ do tworzenia list. Aktualizowana na bieżąco, nawet wprowadzają cidowe zmiany.
Jeśli zaś chodzi ci czy rozpiska będzie "grywalna" to już zależy od kilku czynników. W szczególności od tego jakich najczęściej będziesz miał przeciwników oraz jak dobrze ogranego masz tego castera, ponieważ babcia nie należy do tych najłatwiejszych do prowadzenia. Na pewno jej feat jest solidny przeciwko dużej ilości piechoty, których notabene ostatnio dużo na stołach (legionowe ogry, tharny, niedługo doomsy ), więc babcia może mieć sens.
Mi na pewno brakuję w tej rozpisce unitów, jest problem żeby zdobywać cp na okrągłych strefach. Nie wiem czy wiesz ale w tym themie możesz brać modele Kayazy. Jeśli już assasiny to spora inwestycja punktowa(choć jak najbardziej są do rozważenia, z iron fleshem są odporni na blasty, co jest świetne w połączeniu ze stealth) tak 2 oddziały kayazy eliminators już fajnie uzupełniają lukę z unitami.
Jeśli zaś chodzi ci czy rozpiska będzie "grywalna" to już zależy od kilku czynników. W szczególności od tego jakich najczęściej będziesz miał przeciwników oraz jak dobrze ogranego masz tego castera, ponieważ babcia nie należy do tych najłatwiejszych do prowadzenia. Na pewno jej feat jest solidny przeciwko dużej ilości piechoty, których notabene ostatnio dużo na stołach (legionowe ogry, tharny, niedługo doomsy ), więc babcia może mieć sens.
Mi na pewno brakuję w tej rozpisce unitów, jest problem żeby zdobywać cp na okrągłych strefach. Nie wiem czy wiesz ale w tym themie możesz brać modele Kayazy. Jeśli już assasiny to spora inwestycja punktowa(choć jak najbardziej są do rozważenia, z iron fleshem są odporni na blasty, co jest świetne w połączeniu ze stealth) tak 2 oddziały kayazy eliminators już fajnie uzupełniają lukę z unitami.
Re: Pytania nowego gracza
Dzięki
Używam Chambera, ale co innego klikać, a co innego znać wszystkie synergie itp. Dziś troszkę pograłem i bardzo fajnie mi się w tym theme sprawdzał Manhunter. Biorąc pod uwagę Twoje sugestie wykombinowałem tak:
https://conflictchamber.com/#c3201b_-0x ... 8n8686chch
Khador Army - 75 / 75 points
[Theme] Jaws of the Wolf
[Old Witch 1] The Old Witch of Khador [+18]
- Behemoth [25]
- Juggernaut [13]
- Juggernaut [13]
- Juggernaut [13]
- Kodiak [13]
Greylord Forge Seer [0(4)]
Manhunter [0(4)]
Manhunter [0(4)]
Battle Mechaniks (min) [3]
Battle Mechaniks (min) [3]
Kayazy Eliminators [5]
Kayazy Eliminators [5]
Używam Chambera, ale co innego klikać, a co innego znać wszystkie synergie itp. Dziś troszkę pograłem i bardzo fajnie mi się w tym theme sprawdzał Manhunter. Biorąc pod uwagę Twoje sugestie wykombinowałem tak:
https://conflictchamber.com/#c3201b_-0x ... 8n8686chch
Khador Army - 75 / 75 points
[Theme] Jaws of the Wolf
[Old Witch 1] The Old Witch of Khador [+18]
- Behemoth [25]
- Juggernaut [13]
- Juggernaut [13]
- Juggernaut [13]
- Kodiak [13]
Greylord Forge Seer [0(4)]
Manhunter [0(4)]
Manhunter [0(4)]
Battle Mechaniks (min) [3]
Battle Mechaniks (min) [3]
Kayazy Eliminators [5]
Kayazy Eliminators [5]
Re: Pytania nowego gracza
Hej grałem właśnie podobną wiedźmą na jackach i to jest fajna rozpa aczkolwiek bardzo zależna od tego czy danego przeciwnika boli Feat czy nie.
Na pewno wywaliłbym mechaników i starał się jakoś wcisnąć snajperów. Strzelanie dobrze pasuje do feata i upkeepa. Niestety juggery bez sensu podrożyli i z samych mechaników nie starczy punktów.
Na pewno wywaliłbym mechaników i starał się jakoś wcisnąć snajperów. Strzelanie dobrze pasuje do feata i upkeepa. Niestety juggery bez sensu podrożyli i z samych mechaników nie starczy punktów.
Re: Pytania nowego gracza
proponowałbym jeszcze przetestować:
https://conflictchamber.com/#c3201b_-0x ... 8n8ychch8e
Khador Army - 75 / 75 points
[Theme] Jaws of the Wolf
[Old Witch 1] The Old Witch of Khador [+18]
- Behemoth [25]
- Juggernaut [13]
- Juggernaut [13]
- Kodiak [13]
- Marauder [11]
Manhunter [0(4)]
Manhunter [0(4)]
Yuri the Axe [0(6)]
Kayazy Eliminators [5]
Kayazy Eliminators [5]
Widowmaker Scouts [8]
https://conflictchamber.com/#c3201b_-0x ... 8n8ychch8e
Khador Army - 75 / 75 points
[Theme] Jaws of the Wolf
[Old Witch 1] The Old Witch of Khador [+18]
- Behemoth [25]
- Juggernaut [13]
- Juggernaut [13]
- Kodiak [13]
- Marauder [11]
Manhunter [0(4)]
Manhunter [0(4)]
Yuri the Axe [0(6)]
Kayazy Eliminators [5]
Kayazy Eliminators [5]
Widowmaker Scouts [8]
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
Re: Pytania nowego gracza
Chyba jednego Manhuntera bym zamienił na Forge Seera, poza tym podoba mi się
Re: Pytania nowego gracza
Mam prośbę o opinie i rady dla mniej doświadczonego gracza - zrobiłem dwie rozpiski, na 50 i 75pkt. Jeszczcze ich nie testowałem (zamierzam w najbliższym czasie), ale chcę mieć coś do czego mógłbym dążyć z zakupami modeli. Na swój pierwszy theme wybrałem, z różnych względów, WGK. Na podstawie moich dotychczasowych skromnych doświadczeń złożyłem coś takiego, co sądzicie?
Rozpiska na 50pkt:
Khador Army - 50 / 50 points
[Theme] Winter Guard Kommand
[Irusk 2] Supreme Kommandant Irusk [+27]
- Marauder [11]
- Spriggan [17]
- Greylord Adjunct [4]
Kovnik Jozef Grigorovich [4]
Kayazy Eliminators [5]
Winter Guard Field Gun Crew [0(4)]
Winter Guard Field Gun Crew [0(4)]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
I na 75:
Khador Army - 75 / 75 points
[Theme] Winter Guard Kommand
[Irusk 2] Supreme Kommandant Irusk [+27]
- Rager [10]
- Spriggan [17]
- Greylord Adjunct [4]
Kovnik Apprentice Kratikoff [4]
- Marauder [11]
Kovnik Jozef Grigorovich [4]
Winter Guard Artillery Kapitan [3]
Winter Guard Field Gun Crew [0(4)]
Winter Guard Field Gun Crew [0(4)]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Mortar Crew [0(5)]
Winter Guard Rifle Corps (max) [13]
Mam nadzieję że Sorcha0 i Adjunct pozostaną tacy jacy są w cid
Rozpiska na 50pkt:
Khador Army - 50 / 50 points
[Theme] Winter Guard Kommand
[Irusk 2] Supreme Kommandant Irusk [+27]
- Marauder [11]
- Spriggan [17]
- Greylord Adjunct [4]
Kovnik Jozef Grigorovich [4]
Kayazy Eliminators [5]
Winter Guard Field Gun Crew [0(4)]
Winter Guard Field Gun Crew [0(4)]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
I na 75:
Khador Army - 75 / 75 points
[Theme] Winter Guard Kommand
[Irusk 2] Supreme Kommandant Irusk [+27]
- Rager [10]
- Spriggan [17]
- Greylord Adjunct [4]
Kovnik Apprentice Kratikoff [4]
- Marauder [11]
Kovnik Jozef Grigorovich [4]
Winter Guard Artillery Kapitan [3]
Winter Guard Field Gun Crew [0(4)]
Winter Guard Field Gun Crew [0(4)]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Mortar Crew [0(5)]
Winter Guard Rifle Corps (max) [13]
Mam nadzieję że Sorcha0 i Adjunct pozostaną tacy jacy są w cid
Re: Pytania nowego gracza
z moich doświadczeń grania gwardią weź pVlada bo S&P robi grę w przypadku strzelania z rakiet
w przypadku 75 pkt, duże karabiny są średnie. Jak chcesz wymaksować listę to zrób minimalny unit i daj rakiety. Oraz moździeże są mega.
W przypadku grania iruskiem to wiem, że działko z FFE jest fajowe i tak można grać, ale więcej rakiet i minimalne oddziały. Łatwiej się tym gra.
W liście na 50 pkt, eliminatorki są zbędne. Lepiej dać moździeż.
w przypadku 75 pkt, duże karabiny są średnie. Jak chcesz wymaksować listę to zrób minimalny unit i daj rakiety. Oraz moździeże są mega.
W przypadku grania iruskiem to wiem, że działko z FFE jest fajowe i tak można grać, ale więcej rakiet i minimalne oddziały. Łatwiej się tym gra.
W liście na 50 pkt, eliminatorki są zbędne. Lepiej dać moździeż.
Re: Pytania nowego gracza
Ew. z Iruskiem 1 lub 2 kombinowałem żeby jakoś wykorzystać tych zwykłych gwardzistów - ale ustawiałem ich wtedy 2 oddziały gołych z samym UA (mały lub duży oddział) a za plecami Rifle Corps z rakietami.
Zwyklacy słabo współgrają z rakietą natomiast nieźle czyszczą strefy z innej piechoty i nie masz dylematu czy napierać czy nie co też jest zaletą (rasowi strzelcy jak rifle mają czasem problemy z zajmowaniem stref). Zwykła gwardia i jacki napierają a reszta sobie spokojnie strzela spoza stref.
Jak nie musi byc Irusk to jak mowi Maestro - Vlad z Riflami jest obiektywnie mocniejszą kombinacją.
Zwyklacy słabo współgrają z rakietą natomiast nieźle czyszczą strefy z innej piechoty i nie masz dylematu czy napierać czy nie co też jest zaletą (rasowi strzelcy jak rifle mają czasem problemy z zajmowaniem stref). Zwykła gwardia i jacki napierają a reszta sobie spokojnie strzela spoza stref.
Jak nie musi byc Irusk to jak mowi Maestro - Vlad z Riflami jest obiektywnie mocniejszą kombinacją.
Re: Pytania nowego gracza
Akurat Irusk lubi duże oddziały bo battle lust. Duży oddział + 3 rakiety to już 13 modeli z weopon masterem. Dodatkowo Grzegorz ma spiewke +4 do siły, więc się robi 12pow wm, co jest w zasadzie wygarem doomsów . Taki małe combo łombo.
Gun carriage także jest teraz super opcją, bo znowu z battle lustem robi infinite impacty z pow14 i 3 kości na damage z knockdownem. Więc przejeżdża nawet większość średniej piechoty. Bardzo wyporny model i co ważne liczy się do darmowych punktów <3.
Jeszcze ponownie wspomnę o kayazy assasins, bo po prostu lubi ten unit, zwłaszcza pod Iruskiem. Stealth, solid ground, i tough to solidne combo, pod featem i battle lustem po prostu koszą.
Więc jest tu mnóstwo opcji już na poziomie składania rozpiski. Dużo rzeczy do ogrania co i jak się sprawuje. Jedynie co mnie się tu nie podoba tu, to tracenie punktów na Sorsche0 i jej battle grupe. Nie potrzebujesz tego boundless charga, bo to przeciwnik chce cię jak najszybciej związać walka,nie ty. Ty chcesz strzelać. Możliwe, że z dorożką ma ona jakiś większy sens. I jak już to wtedy maruder do iruska, żeby wymaksować zasięg, a rager do sorschy bo i tak robi tylko za shield guarda. Większość oczywiście zależy od własnych preferencji, więc nie będę tu wklejał żadnej listy bo po prostu za dużo zmiennych .
edit: Z tym battle lustem na engine to pojechałem ale to nadal solidny model
Gun carriage także jest teraz super opcją, bo znowu z battle lustem robi infinite impacty z pow14 i 3 kości na damage z knockdownem. Więc przejeżdża nawet większość średniej piechoty. Bardzo wyporny model i co ważne liczy się do darmowych punktów <3.
Jeszcze ponownie wspomnę o kayazy assasins, bo po prostu lubi ten unit, zwłaszcza pod Iruskiem. Stealth, solid ground, i tough to solidne combo, pod featem i battle lustem po prostu koszą.
Więc jest tu mnóstwo opcji już na poziomie składania rozpiski. Dużo rzeczy do ogrania co i jak się sprawuje. Jedynie co mnie się tu nie podoba tu, to tracenie punktów na Sorsche0 i jej battle grupe. Nie potrzebujesz tego boundless charga, bo to przeciwnik chce cię jak najszybciej związać walka,nie ty. Ty chcesz strzelać. Możliwe, że z dorożką ma ona jakiś większy sens. I jak już to wtedy maruder do iruska, żeby wymaksować zasięg, a rager do sorschy bo i tak robi tylko za shield guarda. Większość oczywiście zależy od własnych preferencji, więc nie będę tu wklejał żadnej listy bo po prostu za dużo zmiennych .
edit: Z tym battle lustem na engine to pojechałem ale to nadal solidny model
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości