co dalej?
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Re: co dalej?
Trzymając się Twoich modeli:
Points: 35/35
Forward Kommander Sorscha (*6pts)
* Beast-09 (11pts)
Great Bears of Gallowswood (5pts)
Man-o-war Shocktroopers (Leader and 2 Grunts) (6pts)
Widowmakers (Leader and 3 Grunts) (4pts)
Winter Guard Infantry (Leader and 9 Grunts) (6pts)
* Winter Guard Infantry Officer & Standard (2pts)
* 3 Winter Guard Infantry Rocketeers (3pts)
Iron Fang Kovnik (2pts)
Kovnik Jozef Grigorovich (2pts)
albo nieco inaczej:
Points: 35/35
Forward Kommander Sorscha (*6pts)
* Beast-09 (11pts)
* War dog (1pts)
Great Bears of Gallowswood (5pts)
Widowmakers (Leader and 3 Grunts) (4pts)
Winter Guard Infantry (Leader and 9 Grunts) (6pts)
* Winter Guard Infantry Officer & Standard (2pts)
* 3 Winter Guard Infantry Rocketeers (3pts)
Eiryss, Angel of Retribution (3pts)
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist (2pts)
Kovnik Jozef Grigorovich (2pts)
Widowmaker Marksman (2pts)
Points: 35/35
Forward Kommander Sorscha (*6pts)
* Beast-09 (11pts)
Great Bears of Gallowswood (5pts)
Man-o-war Shocktroopers (Leader and 2 Grunts) (6pts)
Widowmakers (Leader and 3 Grunts) (4pts)
Winter Guard Infantry (Leader and 9 Grunts) (6pts)
* Winter Guard Infantry Officer & Standard (2pts)
* 3 Winter Guard Infantry Rocketeers (3pts)
Iron Fang Kovnik (2pts)
Kovnik Jozef Grigorovich (2pts)
albo nieco inaczej:
Points: 35/35
Forward Kommander Sorscha (*6pts)
* Beast-09 (11pts)
* War dog (1pts)
Great Bears of Gallowswood (5pts)
Widowmakers (Leader and 3 Grunts) (4pts)
Winter Guard Infantry (Leader and 9 Grunts) (6pts)
* Winter Guard Infantry Officer & Standard (2pts)
* 3 Winter Guard Infantry Rocketeers (3pts)
Eiryss, Angel of Retribution (3pts)
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist (2pts)
Kovnik Jozef Grigorovich (2pts)
Widowmaker Marksman (2pts)
Re: co dalej?
Ostatnio edytowano środa, 1 października 2014, 00:03 przez MichelBlade, łącznie edytowano 1 raz
Re: co dalej?
swietna pomoc, dzieki! nie spodziewalem sie, ze mam juz teraz tyle opcji na grywalne 35p
z modeli sugerowanych przez was, najbardziej przypadly mi do gustu:
- doom reavers
- graylord escort
- graylord ternion
- koldun lord
- eiryss, angel of retribution
pasuje to do eSorschy, aby dobic do 50p? zastanawiam sie, czy nie lepiej miec w tej rozpisce jeszcze wiecej piechoty (IFP z kovnikiem lub drugi squad winter guardow).
w dalszej perspektywie skoncentruje sie na jackach, najfajniej sie je maluje, a z tego co rozumiem to tez sa grywalne
- karchev
- kovnik malakov
- spriggan
- mechanicy
przyznam, ze chcialbym jak najszybciej miec z kim to ograc
z modeli sugerowanych przez was, najbardziej przypadly mi do gustu:
- doom reavers
- graylord escort
- graylord ternion
- koldun lord
- eiryss, angel of retribution
pasuje to do eSorschy, aby dobic do 50p? zastanawiam sie, czy nie lepiej miec w tej rozpisce jeszcze wiecej piechoty (IFP z kovnikiem lub drugi squad winter guardow).
w dalszej perspektywie skoncentruje sie na jackach, najfajniej sie je maluje, a z tego co rozumiem to tez sa grywalne
- karchev
- kovnik malakov
- spriggan
- mechanicy
przyznam, ze chcialbym jak najszybciej miec z kim to ograc
Ostatnio edytowano czwartek, 11 września 2014, 15:50 przez prozz, łącznie edytowano 1 raz
Re: co dalej?
Psze bardzo:
Points: 50/50
Forward Kommander Sorscha (*6pts)
* Beast-09 (11pts)
* War dog (1pts)
Doom Reavers (Leader and 5 Grunts) (6pts)
* Greylord Escort (2pts)
Great Bears of Gallowswood (5pts)
Man-o-war Shocktroopers (Leader and 4 Grunts) (9pts)
Widowmakers (Leader and 3 Grunts) (4pts)
Winter Guard Infantry (Leader and 9 Grunts) (6pts)
* Winter Guard Infantry Officer & Standard (2pts)
* 3 Winter Guard Infantry Rocketeers (3pts)
Eiryss, Angel of Retribution (3pts)
Iron Fang Kovnik (2pts)
Kovnik Jozef Grigorovich (2pts)
Myślę, że dość uniwersalne. Jest gwardia z Kovnikiem, jest mocne bicie, co przy feacie Sorschy jest sytą opcją, są MoWry z kovnikiem, strefę przytrzymają, castera zasłonią, no i jest Beast...do grania całkiem przyjemne, a i jest kilka rzeczy których się nauczysz. Nie trzymać eiryss obok jack'a, nie podchodzić swoimi jednostkami pod doom reaverów;)
Points: 50/50
Forward Kommander Sorscha (*6pts)
* Beast-09 (11pts)
* War dog (1pts)
Doom Reavers (Leader and 5 Grunts) (6pts)
* Greylord Escort (2pts)
Great Bears of Gallowswood (5pts)
Man-o-war Shocktroopers (Leader and 4 Grunts) (9pts)
Widowmakers (Leader and 3 Grunts) (4pts)
Winter Guard Infantry (Leader and 9 Grunts) (6pts)
* Winter Guard Infantry Officer & Standard (2pts)
* 3 Winter Guard Infantry Rocketeers (3pts)
Eiryss, Angel of Retribution (3pts)
Iron Fang Kovnik (2pts)
Kovnik Jozef Grigorovich (2pts)
Myślę, że dość uniwersalne. Jest gwardia z Kovnikiem, jest mocne bicie, co przy feacie Sorschy jest sytą opcją, są MoWry z kovnikiem, strefę przytrzymają, castera zasłonią, no i jest Beast...do grania całkiem przyjemne, a i jest kilka rzeczy których się nauczysz. Nie trzymać eiryss obok jack'a, nie podchodzić swoimi jednostkami pod doom reaverów;)
Re: co dalej?
Bardzo fajny zestaw modeli na początek.
Moim zdaniem to b. dobry rdzeń do wielu rozp, chociaż na następne zakupy poleciłbym następujące modele:
- Spriggan/Behemoth: o Sprigganie napisali już wyżej chłopaki, a Behemoth to kolejny kozacki jack. Świetnie walczy, strzela, idealny jack pod Malakova i nie tylko.
- Drakhun: twardy solos do rozwalania ciężkich rzeczy, w dodatku świetna kontrszarża, odporność na knockdowny i niezły zasięg.
- najemnicy: wspomniana już Eiryss2, Aiyana i Holt, Sylys.
Raptem kilka modeli, ale bardzo potrafią urozmaicić składanie rozp.
Jeśli chodzi o Ternionów, to zastanów się, czy nie wolisz opcji Tactical Arcanist Corps + Kapitan Valachev. Kosztują 2 punkty więcej, ale mają bardziej stabilne chmury i są zdecydowanie twardsi (kosztem mobilności, którą częściowo poprawiasz Zephyrem).
Ogólnie Khador ma dostęp do mnóstwa najemników, osobiście świetnie mi się nimi gra.
Moim zdaniem to b. dobry rdzeń do wielu rozp, chociaż na następne zakupy poleciłbym następujące modele:
- Spriggan/Behemoth: o Sprigganie napisali już wyżej chłopaki, a Behemoth to kolejny kozacki jack. Świetnie walczy, strzela, idealny jack pod Malakova i nie tylko.
- Drakhun: twardy solos do rozwalania ciężkich rzeczy, w dodatku świetna kontrszarża, odporność na knockdowny i niezły zasięg.
- najemnicy: wspomniana już Eiryss2, Aiyana i Holt, Sylys.
Raptem kilka modeli, ale bardzo potrafią urozmaicić składanie rozp.
Jeśli chodzi o Ternionów, to zastanów się, czy nie wolisz opcji Tactical Arcanist Corps + Kapitan Valachev. Kosztują 2 punkty więcej, ale mają bardziej stabilne chmury i są zdecydowanie twardsi (kosztem mobilności, którą częściowo poprawiasz Zephyrem).
Ogólnie Khador ma dostęp do mnóstwa najemników, osobiście świetnie mi się nimi gra.
Re: co dalej?
IMO modele w WM/H są nieźle wyceniane - jeśli coś jest drogie, zazwyczaj jest też dobre.
O ile co do Drakhuna mogę się zgodzić (choć pod Vladami jest to 3 rzecz jaką wsadzam do rozpy), o tyle Behemoth jest po prostu mega, pod każdym z tych casterów.
Wystawianie go pod juniorem jest ryzykowne - prawda. Z drugiej strony Behemoth ma niezły zasięg, Malakov ma suckera, który też go do pewnego stopnia chroni, no i wreszcie przecież są Ternioni/TAC, którymi można dodatkowo go zabezpieczyć.
O ile co do Drakhuna mogę się zgodzić (choć pod Vladami jest to 3 rzecz jaką wsadzam do rozpy), o tyle Behemoth jest po prostu mega, pod każdym z tych casterów.
Wystawianie go pod juniorem jest ryzykowne - prawda. Z drugiej strony Behemoth ma niezły zasięg, Malakov ma suckera, który też go do pewnego stopnia chroni, no i wreszcie przecież są Ternioni/TAC, którymi można dodatkowo go zabezpieczyć.
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości