Fenris
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Re: Fenris
Tu raczej nie ma filozofii - jest to szybki i mocno bijący solos, którego kilku casterów może dodatkowo dopalić. Zwyczajowo konni solosi dobrze spisują się na flankach ale to zależy od sytuacji.
Ma natomiast dwie wady - jedna to słaby pancerz a druga to abominacja.
Abominacja jest też oczywiście zaletą, tym niemniej jeśli twoje jednostki nie są fearless to stosowanie fenrisa jest bardzo ryzykowne (ja z tego powodu z niego zrezygnowałem). Lepiej stosować w towarzystwie jacków, doom reaverów itp.
Ma natomiast dwie wady - jedna to słaby pancerz a druga to abominacja.
Abominacja jest też oczywiście zaletą, tym niemniej jeśli twoje jednostki nie są fearless to stosowanie fenrisa jest bardzo ryzykowne (ja z tego powodu z niego zrezygnowałem). Lepiej stosować w towarzystwie jacków, doom reaverów itp.
Posty: 3097
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39
Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego
Frakcja: Khador
Re: Fenris
Moid zdaniem jeśli caster nie daje nic Fenrisowi to jest trochę za drogi by sam z siebie się zwrócić.
Natomiast jeśli masz średnie wsparcie (np. S&P, feat eSorschy, feat pIruska) to jest spoko.
Jeśli mocne wsparcie (feat Vlada3, Butchera 2 etc) to jest zdecydowanie wart każdego punkta.
Największą zaletą jest wielowoundowość, wysoki MAT i SPD. Mimo wszystko nie jest aż tak dobrze bijacy by samemu złożyć pół jacka.
Rzadko udaje się zabić w jednym miejscu wystarczająco dużo modeli by się zwrócił tylko w ten sposób - szczególnie jak mu się spudłuje albo ktoś zda tougha etc. Vlad 3 i Butcher 2 pozwalają mu się przemieścić / uderzyć turę później dlatego są tacy fajni do niego.
Natomiast jeśli masz średnie wsparcie (np. S&P, feat eSorschy, feat pIruska) to jest spoko.
Jeśli mocne wsparcie (feat Vlada3, Butchera 2 etc) to jest zdecydowanie wart każdego punkta.
Największą zaletą jest wielowoundowość, wysoki MAT i SPD. Mimo wszystko nie jest aż tak dobrze bijacy by samemu złożyć pół jacka.
Rzadko udaje się zabić w jednym miejscu wystarczająco dużo modeli by się zwrócił tylko w ten sposób - szczególnie jak mu się spudłuje albo ktoś zda tougha etc. Vlad 3 i Butcher 2 pozwalają mu się przemieścić / uderzyć turę później dlatego są tacy fajni do niego.
Re: Fenris
@RiV - raczej umiejętnie zrobić rozpiskę do której on pasuje. Jeśli 4/5 rozpiski nie ma fearless i trzeba ciągle ograniczać ruchy oddziałów albo Fenrisa, żeby nie ryzykować testem - to niezależnie od umiejętności jest to po prostu ograniczenie i wkładanie go do takiej rozpy mz. mija się z celem.
Re: Fenris
Ja dodam od siebie, że wadą i zaletą Fenrisa jest to, że jest dobry przeciwko niektórym frakcjom a przeciwko innym jest taki sobie lub słaby.
Świetny jest na cryx, który ma spore problemy by go szybko usunąć. Fenris może przestraszyć satyxisy, które zwykle są wysunięte do przodu lub wyrżnąć sporo bane-ów.
Inaczej już to wygląda z legionem, który w większości wypadków nie posiada kluczowych żywych modeli, które mogą uciec od abominacji a statystyki Fenrisa (13/16) są na tyle niskie, że może rozpuścić się od "przypadkowych" strzałów legionowych bestii (np. angeliusów).
Świetny jest na cryx, który ma spore problemy by go szybko usunąć. Fenris może przestraszyć satyxisy, które zwykle są wysunięte do przodu lub wyrżnąć sporo bane-ów.
Inaczej już to wygląda z legionem, który w większości wypadków nie posiada kluczowych żywych modeli, które mogą uciec od abominacji a statystyki Fenrisa (13/16) są na tyle niskie, że może rozpuścić się od "przypadkowych" strzałów legionowych bestii (np. angeliusów).
Tak. Pozjadałem wszystkie rozumy.
Posty: 2502
Dołączył(a): niedziela, 26 maja 2013, 23:29
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Legion of Everblight
Re: Fenris
Za to przeciwko legionowi bardzo mocno bije, jest szybki i jak się wbije w coś bez reacha, to może stanowić problem. Nie powiedziałbym, że na legion jest słaby, ale faktycznie ciężej go wykorzystać niż przeciwko niektórym frakcjom.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości