Khador MK3
deska kosztuje juz 14 punktow, nie zapomnij o erracie
Re: Khador MK3
Destroyer tak, ale w nowym starterze nie ma destroyera.
Re: Khador MK3
Mz. caster jest ok tylko dosyc przewidywalny. Osobiście kupiłem starter dla rulebooka i drugiego juggera. Decimator od razu stracił nogi na rzecz karcheva. Rat4, spd4, range10, melee pow17 za 16p.? Nie dziękuję, wolę rzucić buffy na co innego.
Co do juggera to owszem super staty/koszt ale jeśli nie gra się spamem to w tym systemie liczą się nie suche staty ale jak jack wpływa na grę. Parę razy w mkiii widziałem jak jugger zabił innego heavy. Szał po prostu. Ciezki jack zabija ciężkiego jacka. Nieslychane. Ale czy był "gamechanging" albo robił to w każdej grze? Niespecjalnie. Nie pomoga też na typowe problemy khadoru typu mobilność (również Kozlov tu nie pomaga 6 speeda to nadal nie rewelacja biorac pod uwage ze to raz na gre). Po paru grach wolałem ciekawsze jacki więc wylądował na półce i tak patrząc po turniejach stołów on nie zalewa więc chyba jak zwykle forumowa fama nie idzie w parze z praktyką.
Żeby nie było - jugger to dobry jack ale nie oczywisty wybór. Np. do vlada1 mz. lepiej wychodzi niż kawaleria i robi alfa striki wiec zamierzam go wystawiać z tym casterem. U harkevicha pewnie też dobry bo ma szanse przyjąć coś na klatę i nie zginąć.
Czyli khadorowy starter niekoniecznie jest dobrą bazą na początek. Tak pół na pół - jak konkretnie są komuś potrzebne te modele to tak, ale równie dobrze może skończyć na półce.
Co do juggera to owszem super staty/koszt ale jeśli nie gra się spamem to w tym systemie liczą się nie suche staty ale jak jack wpływa na grę. Parę razy w mkiii widziałem jak jugger zabił innego heavy. Szał po prostu. Ciezki jack zabija ciężkiego jacka. Nieslychane. Ale czy był "gamechanging" albo robił to w każdej grze? Niespecjalnie. Nie pomoga też na typowe problemy khadoru typu mobilność (również Kozlov tu nie pomaga 6 speeda to nadal nie rewelacja biorac pod uwage ze to raz na gre). Po paru grach wolałem ciekawsze jacki więc wylądował na półce i tak patrząc po turniejach stołów on nie zalewa więc chyba jak zwykle forumowa fama nie idzie w parze z praktyką.
Żeby nie było - jugger to dobry jack ale nie oczywisty wybór. Np. do vlada1 mz. lepiej wychodzi niż kawaleria i robi alfa striki wiec zamierzam go wystawiać z tym casterem. U harkevicha pewnie też dobry bo ma szanse przyjąć coś na klatę i nie zginąć.
Czyli khadorowy starter niekoniecznie jest dobrą bazą na początek. Tak pół na pół - jak konkretnie są komuś potrzebne te modele to tak, ale równie dobrze może skończyć na półce.
Re: Khador MK3
No to odpowiem teraz ja:
- juggernaut jest ok,
- caster jest średni(chociaż wg mnie doskonały na początek ,do nauki zasad, feat nie jest za mocny, za to ma dobrą spell listę, sam znowu moje zdanie może zasadzić ck nie gorzej od buchera1/2),
-a co do decimatora to polecam go zmagnesować i po dokupieniu zestawu z jack'ami na podwoziu juggernat'a można wymieniać rączki( wtedy można mieć np. 2xjuggernaut +maruder/destroyer i to już może być nie złą batelgrupą pod Kozlovem).
- juggernaut jest ok,
- caster jest średni(chociaż wg mnie doskonały na początek ,do nauki zasad, feat nie jest za mocny, za to ma dobrą spell listę, sam znowu moje zdanie może zasadzić ck nie gorzej od buchera1/2),
-a co do decimatora to polecam go zmagnesować i po dokupieniu zestawu z jack'ami na podwoziu juggernat'a można wymieniać rączki( wtedy można mieć np. 2xjuggernaut +maruder/destroyer i to już może być nie złą batelgrupą pod Kozlovem).
Mów mi Mart
Re: Khador MK3
Starter jest solidny.
Caster nie jest topowy, ale bardzo solidny i prosty do gry. Dobre buffy - Steady i Pathfinder na całej BG to złoto, Fury na np. Uhlanach robi cuda, Feat +2 SPD na całej armii pozwala na naprawdę wiele. Może nie alpha strike'i, bo SPD 6 na jackach to u innych standard, ale piechota ze SPD 8 zamiast 6 to duża różnica.
Juggernaut w Mk3 dostał 3 zmiany (MAT 7, 1" cal na broniach i 12 pkt.) które zrobiły z niego najskuteczniejszego chłopca do brudnej roboty. PS19 bez żadnych buffów działa pięknie, jak chcesz czysty wygar to 2x Juggy robi dużo więcej DMG niż np. dwa razy droższy Behemoth za 25pkt.
A Decimator ma spoko działko, ale potrzebuje sporo Foca, żeby skutecznie działał i się spłacał. No i piła ze sustained attack, PS niestety obniżony do 17, ale rozwiązuje problem bicia np. po circlowych wilkach.
Caster nie jest topowy, ale bardzo solidny i prosty do gry. Dobre buffy - Steady i Pathfinder na całej BG to złoto, Fury na np. Uhlanach robi cuda, Feat +2 SPD na całej armii pozwala na naprawdę wiele. Może nie alpha strike'i, bo SPD 6 na jackach to u innych standard, ale piechota ze SPD 8 zamiast 6 to duża różnica.
Juggernaut w Mk3 dostał 3 zmiany (MAT 7, 1" cal na broniach i 12 pkt.) które zrobiły z niego najskuteczniejszego chłopca do brudnej roboty. PS19 bez żadnych buffów działa pięknie, jak chcesz czysty wygar to 2x Juggy robi dużo więcej DMG niż np. dwa razy droższy Behemoth za 25pkt.
A Decimator ma spoko działko, ale potrzebuje sporo Foca, żeby skutecznie działał i się spłacał. No i piła ze sustained attack, PS niestety obniżony do 17, ale rozwiązuje problem bicia np. po circlowych wilkach.
Zapraszam!
Posty: 519
Dołączył(a): wtorek, 28 października 2014, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Frakcja: Trollbloods
Re: Khador MK3
Decimator jeśli już to tylko pod Malakova,bo przyspiesza,poprawia pow do 19 z sustainem i jest foc dla niego
Re: Khador MK3
Tylko pod co budujecie tego Kozlova? Bo fakt fajną ma spell liste. Ale ani to jakiś mega damage dealer, ten feat bardzo średni mi się wydaje. Ani jakoś mocno defensywny, choć chosen ground naprawde by się przydał jeszcze na paru casterach . W zasadzie trochę boostuje dmg, trochę przyspiesza i bardzo trochę arm. A jak to mówią kto jest do wszystkiego, ten jest do niczego .
Re: Khador MK3
Kluczowym unitem jest dla mnie albo MoW żeby dostać unyelding i tactical albo kawaleria żeby dostać +2 spd pod alphastrike. Daje też pathfindera, spd i trochę odporności jackom.
Ogólnie wielkiej filozofii niestety nie ma ale trzeba się cieszyć nawet z samej z furii bo wbrew pozorom nasza "super wymiatająca w melee frakcja" ma spory problem z powerem. Większość użytecznych jackow ma albo pow16 albo problem z dotarciem do walki w całości (spd4) albo zdąży co najwyżej postrzelac (behe). Nie mamy supportu dla jacków. Nie mamy za bardzo weaponmasterów (reaverzy padają jak muchy) a piechta ogólnie dostała po tyłku. Ja obecnie unikam casterów nie mających takiego buffa do damagu co turę.
Ogólnie wielkiej filozofii niestety nie ma ale trzeba się cieszyć nawet z samej z furii bo wbrew pozorom nasza "super wymiatająca w melee frakcja" ma spory problem z powerem. Większość użytecznych jackow ma albo pow16 albo problem z dotarciem do walki w całości (spd4) albo zdąży co najwyżej postrzelac (behe). Nie mamy supportu dla jacków. Nie mamy za bardzo weaponmasterów (reaverzy padają jak muchy) a piechta ogólnie dostała po tyłku. Ja obecnie unikam casterów nie mających takiego buffa do damagu co turę.
Re: Khador MK3
Największą pułapką w graniu Kozlovem jest użycie feata w drugiej turze i bieg całą armią, żeby połapać unyieldingi. To nie działa, bo w następnej cała armia wali po naszej i jest po kokosach. Ale Uhlani z Fury pod Featem składają jacki jak domki z kart
Zapraszam!
Re: Khador MK3
wystawiał ktoś z Was Markova pod uhlanów, jest w ogóle sens?
Re: Khador MK3
Jak najbardziej. Kawaleria khadoru lubi jechać btb i ma tendencję do blokowania się a najgorsze jak jakiś łachmaniarz czy inny stormpod stanie frontalnie przed nimi i nie jesteś w stanie go odstrzelić ani zrobić impactu. Wtedy szarzujesz go przez swój unit Markovem i masz wolną drogę.
Wada to koszt bo gość za bardzo nie wymiata. Za 2-3p. wiecej zaczynają się drakhuny, jacki czy 2 unity eliminatorek. Zwykle mam dylemat.
Wada to koszt bo gość za bardzo nie wymiata. Za 2-3p. wiecej zaczynają się drakhuny, jacki czy 2 unity eliminatorek. Zwykle mam dylemat.
Re: Khador MK3
właśnie się zastanawiałem, bo koszt faktycznie spory, ale w sumie prawda, że mogą się mocno blokować
Re: Khador MK3
Czekałem co tam będzie widać na turniejach po "balansie" z erraty. No to w Warszawie Tadeusz na mastera ma merce, Herudaio też miał mieć z tego co widzę. Khadory 2, Karchevami "pociśnie" 0 osób. Nie wiem czy maestro wziął jakiegoś zerkerjacka żeby "szmacić piechotę jak chce", ja nie. Chyba mamy z maestro "klapki na oczach" jednak i nie chemy "głeboko wejść" w jedynie słuszne myślenie.
(Zastosowałem cytaty z pewnego wielkiego forumowego eksperta od khadoru/wszystkiego, sorry za dokarmianie, nie mogłem się powstrzymać :p).
Zakładam że mogły u maestro pojawić się destroyery - ja przetestowałem kilka razy po erracie i sa dobre, ale jednak ciągle ten rat, spd i brak supportu straszy. Pykne sobie clamjackami po standardzie.
Jak tam na innych turniejach jeśli jakieś były w międzyczasie?
(Zastosowałem cytaty z pewnego wielkiego forumowego eksperta od khadoru/wszystkiego, sorry za dokarmianie, nie mogłem się powstrzymać :p).
Zakładam że mogły u maestro pojawić się destroyery - ja przetestowałem kilka razy po erracie i sa dobre, ale jednak ciągle ten rat, spd i brak supportu straszy. Pykne sobie clamjackami po standardzie.
Jak tam na innych turniejach jeśli jakieś były w międzyczasie?
Re: Khador MK3
A gdzie babinka?:p
Z nowymi tierami gdzie masz sac pawna na battleengine mozna nia wesolo pograc
Z nowymi tierami gdzie masz sac pawna na battleengine mozna nia wesolo pograc
Re: Khador MK3
Ja przerobiłem swojego Karcheva na 2x Juggery, 2x Kodiaki, Behe plus min rakiety,Joe, Sylys, mechanicy i tinker.
Wiadomo, że utrata połowy feata boli, ale i tak rozkręca to dowolną ilość grubasów.
Albo w tierze, bez Behe, Sylysa i tinkera, ale z jeszcze dwoma juggerami i max rakietami i działem za darmo.
Adv move robi sporo, sac pawn w razie w.
A babcia w tierze byłaby fajna, gdyby nie brak sylysa. 2/3 upkeepy, brak arcane secrets na gallows i foc sie szybko kończy
Wiadomo, że utrata połowy feata boli, ale i tak rozkręca to dowolną ilość grubasów.
Albo w tierze, bez Behe, Sylysa i tinkera, ale z jeszcze dwoma juggerami i max rakietami i działem za darmo.
Adv move robi sporo, sac pawn w razie w.
A babcia w tierze byłaby fajna, gdyby nie brak sylysa. 2/3 upkeepy, brak arcane secrets na gallows i foc sie szybko kończy
Zapraszam!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości