Khador vs Orboros mkIII
Posty: 32
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Predzej wywalilbym gobera/mechanikow i do nich cos dolozyl
Re: Khador vs Orboros mkIII
Grałem na pKrugera Chomika dostałem ck w 4 czy piątej turze . Z wniosków na szybko to piechota/solosi giną marnie i szybko od patyków (patyki zawsze mogą coś zbustować , mogą zmartychwstać, nawet miśki z iron flashem i b2b z armem18 nie dają rady)
Mów mi Mart
Re: Khador vs Orboros mkIII
Mówiłem.
Dla mnie problemem nie jest ten czy inny caster tylko dobór jednostek w obu frakcjach i to że tylko khador sprawia wrażenie tego który w tym pojedynku się musi napocić. Nie mówię że się nie da ale na orboros jak na cygnar trzeba znaleźć mocną odpowiedź a mi się jeszcze nie udało.
Dla mnie problemem nie jest ten czy inny caster tylko dobór jednostek w obu frakcjach i to że tylko khador sprawia wrażenie tego który w tym pojedynku się musi napocić. Nie mówię że się nie da ale na orboros jak na cygnar trzeba znaleźć mocną odpowiedź a mi się jeszcze nie udało.
Re: Khador vs Orboros mkIII
Ja bardziej myślałem o takiej wersji
War Room Army
Khador - New Army
Theme: No Theme Selected
75 / 75 Army
The Old Witch of Khador - WJ: +18
- Scrapjack
- Juggernaut - PC: 12 (Battlegroup Points Used: 12)
- Juggernaut - PC: 12 (Battlegroup Points Used: 6)
- Juggernaut - PC: 12
Man-O-War Kovnik - PC: 5
Alten Ashley - PC: 5
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor - PC: 5
Manhunter - PC: 4
Yuri the Axe - PC: 6
Iron Fang Uhlans - Leader & 2 Grunts: 12
Man-O-War Shocktroopers - Leader & 4 Grunts: 16
- Man-O-War Shocktrooper Officer - PC: 4
Manhunter oraz Yuri bo nie mam jeszcze innego pomysłu. Orina można wymienić, ale często bez niego czuje się mniej bezpieczny
Przy babci uważam, że moduł samowarów jest ok, bo z Iron Fleshem obora ich tak nie zabija na strzała (manekiny mogą sobie posmyrać). Brakuje mi osobiście behemota bo zawsze jest to jakaś opcja strzelania. Zawsze można wykombinować by wrzucić behemota oraz rainholta by zabijać kamienie od manekinów. A sam behemot super bije bestie (zazwyczaj jak trafi to sprowadza bestię do poziomu nieważne). Kawaleria jest bardzo fajna w tej edycji, ale przy trzech jackach oraz module samowarów nie ma miejsca na drugi unit. Po WTC obiecałem ja sobie, że zagram casterami, którymi nie grałem albo za mało grałem i na pewno będę tą listę testować i szlifować, bo faktycznie babcia ma całkiem fajny potencjał w tej edycji (nie mówię, że jest OP ale jest lepsza jak była).
War Room Army
Khador - New Army
Theme: No Theme Selected
75 / 75 Army
The Old Witch of Khador - WJ: +18
- Scrapjack
- Juggernaut - PC: 12 (Battlegroup Points Used: 12)
- Juggernaut - PC: 12 (Battlegroup Points Used: 6)
- Juggernaut - PC: 12
Man-O-War Kovnik - PC: 5
Alten Ashley - PC: 5
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor - PC: 5
Manhunter - PC: 4
Yuri the Axe - PC: 6
Iron Fang Uhlans - Leader & 2 Grunts: 12
Man-O-War Shocktroopers - Leader & 4 Grunts: 16
- Man-O-War Shocktrooper Officer - PC: 4
Manhunter oraz Yuri bo nie mam jeszcze innego pomysłu. Orina można wymienić, ale często bez niego czuje się mniej bezpieczny
Przy babci uważam, że moduł samowarów jest ok, bo z Iron Fleshem obora ich tak nie zabija na strzała (manekiny mogą sobie posmyrać). Brakuje mi osobiście behemota bo zawsze jest to jakaś opcja strzelania. Zawsze można wykombinować by wrzucić behemota oraz rainholta by zabijać kamienie od manekinów. A sam behemot super bije bestie (zazwyczaj jak trafi to sprowadza bestię do poziomu nieważne). Kawaleria jest bardzo fajna w tej edycji, ale przy trzech jackach oraz module samowarów nie ma miejsca na drugi unit. Po WTC obiecałem ja sobie, że zagram casterami, którymi nie grałem albo za mało grałem i na pewno będę tą listę testować i szlifować, bo faktycznie babcia ma całkiem fajny potencjał w tej edycji (nie mówię, że jest OP ale jest lepsza jak była).
Re: Khador vs Orboros mkIII
Imo babcie to na wtc trzeba by wziac ale nie ograles wiec niewazne:) miski trzeba grac tak by we trzech dopadali besie a nie walczyli z kamieniami:) tylko wtedy sie sprawdzaja jak za 9pkt panowie kasuja jacka bestie. Jeden kamien powinien imo byc kontrowany chmurka. Wejsc do niej nie wejda bo pow 8 boli a widok zza niej nie taki latwy:)drugie kamienie to wspanialy pokarm dla scrapjacka ktorego do woli mozemy wypuszczac i cofac:)
Re: Khador vs Orboros mkIII
Kruger ściąga chmurki więc ta opcja odpada zostaje tylko feat
Mów mi Mart
Re: Khador vs Orboros mkIII
Ok kruger fakt. Poza krugerem jest ciezko z babcia:) ale sadze ze i kruger moze miec problemy:)
Re: Khador vs Orboros mkIII
I jak testy?:)
Re: Khador vs Orboros mkIII
Z babcią to nie wiem ale wczoraj wyszło w grach z Arhainem że najlepszą odpowiedzią na orboros jest 14 mad dogów z karchevem + ragman (zmieniłbym to na 6 mad dogów, 7 berserkerów żeby mieć czym duplodrzewa zabijać). Czyli wyszukana i ciekawa rozpa na uwieńczenie 3 lat testów. :p
Re: Khador vs Orboros mkIII
Berserkerów nie warto brać Mad dogi to jest to ja teraz będę sprawdzał 10 plus 2 jugery.
Re: Khador vs Orboros mkIII
Ostatnio edytowano poniedziałek, 5 września 2016, 14:32 przez Shonsu, łącznie edytowano 1 raz
Re: Khador vs Orboros mkIII
Mad dogi są szybsze, a berserkery niestety mają to do siebie, że mogą wybuchnąć wtedy kiedy nie trzeba. Ja pierwszą grę 'taką' listą zagrałem tak, ze miałem 10 mad dogów, berserkera, jugera, min mechaników wdowiarzy i sylysa. Teraz kosztem elfa i berserkera wchodzi drugi juger i się zobaczy.
Posty: 32
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość