Khador vs Orboros mkIII
Posty: 32
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Manekiny w moim feacie giną jeśli się ruszą natychmiast po ruchu( tak działa ten feat obrażenia są po ruch).
Mów mi Mart
Re: Khador vs Orboros mkIII
Bez ruszania mają 8 cali;)
Po wskrzeszeniu mają - 6cali + wał na małej podstawce + 8cali - 14 cali z kawałeczkiem
Po wskrzeszeniu mają - 6cali + wał na małej podstawce + 8cali - 14 cali z kawałeczkiem
Ludzie twierdzący że orboros jest broken cierpią na chroniczny zanik zdrowego rozsądku ;)
Re: Khador vs Orboros mkIII
Rozpiska podobna do takiej co sam o niej myslalem:) wzialbym jednak wywalil kosytow bo orboros gra za wasko by dzialalo:) jacki jak dla mnie to powinny byc 3jugernauty i jeden devastator. Myslalem o golarze ale mniej mnie przekonuje bo 6pkt drozszy od jugera bije jeden slabiej a strzelanie niepotrzebne:)
Z takim zestawem babcia jest bardzo mocna na scenariusz.
Miski jak najbardziej na tak
Jurek i dwoch manhunterow tez bo bija jak glupi.
Do rozwazenia imo sa iron fangi:)
Z takim zestawem babcia jest bardzo mocna na scenariusz.
Miski jak najbardziej na tak
Jurek i dwoch manhunterow tez bo bija jak glupi.
Do rozwazenia imo sa iron fangi:)
Re: Khador vs Orboros mkIII
System: Warmachine
Faction: Khador
Caster: 1 / 1
Points: 75 / 75
Old Witch1 (Old Witch of Khador) (-18 Pts.)
* Scrapjack (0 Pts.)
* Juggernaut (12 Pts.)
* Juggernaut (12 Pts.)
* Juggernaut (12 Pts.)
* Devastator (14 Pts.)
* Sylys Wyshnalyrr, the Seeker (4 Pts.)
Alten Ashley (5 Pts.)
Great Bears of Gallowswood (9 Pts.)
Battle Mechaniks (Leader and 3) (3 Pts.)
Iron Fang Uhlans (Leader and 2) (12 Pts.)
Yuri the Axe (6 Pts.)
Manhunter (4 Pts.)
O czymms takim mysle z takiej podstawy bym wyszedl na testy:)
Faction: Khador
Caster: 1 / 1
Points: 75 / 75
Old Witch1 (Old Witch of Khador) (-18 Pts.)
* Scrapjack (0 Pts.)
* Juggernaut (12 Pts.)
* Juggernaut (12 Pts.)
* Juggernaut (12 Pts.)
* Devastator (14 Pts.)
* Sylys Wyshnalyrr, the Seeker (4 Pts.)
Alten Ashley (5 Pts.)
Great Bears of Gallowswood (9 Pts.)
Battle Mechaniks (Leader and 3) (3 Pts.)
Iron Fang Uhlans (Leader and 2) (12 Pts.)
Yuri the Axe (6 Pts.)
Manhunter (4 Pts.)
O czymms takim mysle z takiej podstawy bym wyszedl na testy:)
Re: Khador vs Orboros mkIII
Ogólnie po grze miśki wypadły słabo i to tylko dlatego że zdały 6 z 9 tafów(inaczej nic by nie zrobili).
Kuse-wici słabo, ale nigdy nimi za dobrze ni grałem(mają potęcjał choć nie przy manekinach).
Dalej zastanawiam się nad sensem bokura w tej rozpisce i czy nie trzeba go było podpiąć pod Jureczka.
Dewastatora brakowało
Natomiast mimo przegranej Grolar był men of the match i on zostaje( drogi ale bardzo dobry )
Będę testował dalej:
Caster: 1 / 1
Points: 74 / 75
Old Witch1 (Old Witch of Khador) (-18 Pts.)
* Scrapjack (0 Pts.)
* Grolar (18 Pts.)
* Juggernaut (12 Pts.)
* Juggernaut (12 Pts.)
* Sylys Wyshnalyrr, the Seeker (4 Pts.)
* Devastator (14 Pts.)
Battle Mechaniks (Leader and 3) (3 Pts.)
Iron Fang Uhlans (Leader and 2) (12 Pts.)
Gobber Tinker (2 Pts.)
Yuri the Axe (6 Pts.)
Manhunter (4 Pts.)
Kell Bailoch (5 Pts.)
Kuse-wici słabo, ale nigdy nimi za dobrze ni grałem(mają potęcjał choć nie przy manekinach).
Dalej zastanawiam się nad sensem bokura w tej rozpisce i czy nie trzeba go było podpiąć pod Jureczka.
Dewastatora brakowało
Natomiast mimo przegranej Grolar był men of the match i on zostaje( drogi ale bardzo dobry )
Będę testował dalej:
Caster: 1 / 1
Points: 74 / 75
Old Witch1 (Old Witch of Khador) (-18 Pts.)
* Scrapjack (0 Pts.)
* Grolar (18 Pts.)
* Juggernaut (12 Pts.)
* Juggernaut (12 Pts.)
* Sylys Wyshnalyrr, the Seeker (4 Pts.)
* Devastator (14 Pts.)
Battle Mechaniks (Leader and 3) (3 Pts.)
Iron Fang Uhlans (Leader and 2) (12 Pts.)
Gobber Tinker (2 Pts.)
Yuri the Axe (6 Pts.)
Manhunter (4 Pts.)
Kell Bailoch (5 Pts.)
Ostatnio edytowano wtorek, 30 sierpnia 2016, 20:51 przez MarcinK, łącznie edytowano 1 raz
Mów mi Mart
Re: Khador vs Orboros mkIII
A z czym konkretnie grałeś?
Re: Khador vs Orboros mkIII
Za ten jeden wolny pkt nie lepiej zamienić jednego jugera na kodiaka?
Re: Khador vs Orboros mkIII
Kodjak nie bije rownie mocno co jugi a pathfinder mozna miec z czaru:)
Re: Khador vs Orboros mkIII
Predzej wywalilbym gobera/mechanikow i do nich cos dolozyl
Re: Khador vs Orboros mkIII
Grałem na pKrugera Chomika dostałem ck w 4 czy piątej turze . Z wniosków na szybko to piechota/solosi giną marnie i szybko od patyków (patyki zawsze mogą coś zbustować , mogą zmartychwstać, nawet miśki z iron flashem i b2b z armem18 nie dają rady)
Mów mi Mart
Re: Khador vs Orboros mkIII
Mówiłem.
Dla mnie problemem nie jest ten czy inny caster tylko dobór jednostek w obu frakcjach i to że tylko khador sprawia wrażenie tego który w tym pojedynku się musi napocić. Nie mówię że się nie da ale na orboros jak na cygnar trzeba znaleźć mocną odpowiedź a mi się jeszcze nie udało.
Dla mnie problemem nie jest ten czy inny caster tylko dobór jednostek w obu frakcjach i to że tylko khador sprawia wrażenie tego który w tym pojedynku się musi napocić. Nie mówię że się nie da ale na orboros jak na cygnar trzeba znaleźć mocną odpowiedź a mi się jeszcze nie udało.
Re: Khador vs Orboros mkIII
Ja bardziej myślałem o takiej wersji
War Room Army
Khador - New Army
Theme: No Theme Selected
75 / 75 Army
The Old Witch of Khador - WJ: +18
- Scrapjack
- Juggernaut - PC: 12 (Battlegroup Points Used: 12)
- Juggernaut - PC: 12 (Battlegroup Points Used: 6)
- Juggernaut - PC: 12
Man-O-War Kovnik - PC: 5
Alten Ashley - PC: 5
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor - PC: 5
Manhunter - PC: 4
Yuri the Axe - PC: 6
Iron Fang Uhlans - Leader & 2 Grunts: 12
Man-O-War Shocktroopers - Leader & 4 Grunts: 16
- Man-O-War Shocktrooper Officer - PC: 4
Manhunter oraz Yuri bo nie mam jeszcze innego pomysłu. Orina można wymienić, ale często bez niego czuje się mniej bezpieczny
Przy babci uważam, że moduł samowarów jest ok, bo z Iron Fleshem obora ich tak nie zabija na strzała (manekiny mogą sobie posmyrać). Brakuje mi osobiście behemota bo zawsze jest to jakaś opcja strzelania. Zawsze można wykombinować by wrzucić behemota oraz rainholta by zabijać kamienie od manekinów. A sam behemot super bije bestie (zazwyczaj jak trafi to sprowadza bestię do poziomu nieważne). Kawaleria jest bardzo fajna w tej edycji, ale przy trzech jackach oraz module samowarów nie ma miejsca na drugi unit. Po WTC obiecałem ja sobie, że zagram casterami, którymi nie grałem albo za mało grałem i na pewno będę tą listę testować i szlifować, bo faktycznie babcia ma całkiem fajny potencjał w tej edycji (nie mówię, że jest OP ale jest lepsza jak była).
War Room Army
Khador - New Army
Theme: No Theme Selected
75 / 75 Army
The Old Witch of Khador - WJ: +18
- Scrapjack
- Juggernaut - PC: 12 (Battlegroup Points Used: 12)
- Juggernaut - PC: 12 (Battlegroup Points Used: 6)
- Juggernaut - PC: 12
Man-O-War Kovnik - PC: 5
Alten Ashley - PC: 5
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor - PC: 5
Manhunter - PC: 4
Yuri the Axe - PC: 6
Iron Fang Uhlans - Leader & 2 Grunts: 12
Man-O-War Shocktroopers - Leader & 4 Grunts: 16
- Man-O-War Shocktrooper Officer - PC: 4
Manhunter oraz Yuri bo nie mam jeszcze innego pomysłu. Orina można wymienić, ale często bez niego czuje się mniej bezpieczny
Przy babci uważam, że moduł samowarów jest ok, bo z Iron Fleshem obora ich tak nie zabija na strzała (manekiny mogą sobie posmyrać). Brakuje mi osobiście behemota bo zawsze jest to jakaś opcja strzelania. Zawsze można wykombinować by wrzucić behemota oraz rainholta by zabijać kamienie od manekinów. A sam behemot super bije bestie (zazwyczaj jak trafi to sprowadza bestię do poziomu nieważne). Kawaleria jest bardzo fajna w tej edycji, ale przy trzech jackach oraz module samowarów nie ma miejsca na drugi unit. Po WTC obiecałem ja sobie, że zagram casterami, którymi nie grałem albo za mało grałem i na pewno będę tą listę testować i szlifować, bo faktycznie babcia ma całkiem fajny potencjał w tej edycji (nie mówię, że jest OP ale jest lepsza jak była).
Re: Khador vs Orboros mkIII
Imo babcie to na wtc trzeba by wziac ale nie ograles wiec niewazne:) miski trzeba grac tak by we trzech dopadali besie a nie walczyli z kamieniami:) tylko wtedy sie sprawdzaja jak za 9pkt panowie kasuja jacka bestie. Jeden kamien powinien imo byc kontrowany chmurka. Wejsc do niej nie wejda bo pow 8 boli a widok zza niej nie taki latwy:)drugie kamienie to wspanialy pokarm dla scrapjacka ktorego do woli mozemy wypuszczac i cofac:)
Posty: 32
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości