Make Khador Great Again.
Covering fire, covering fire, covering fire, full blast, win. O_o
Re: Make Khador Great Again.
Jest w końcu mocno opóźniony raport. Napisałem go w środę niestety uległ dezintegracji ze spotkaniem z moim synem i co skutkowało brakiem chęci do napisania go od początku.
Zdjęcia bardzo słabej jakości.. mało światła mamy w smoczym dlatego zamieszczę tylko jedno, dwa, by mniej więcej dać obraz pola walki
Gra #1
Scenariusz: Invasion
Lista Qca:
Cygnar Army - 74 / 75 points
[Theme] Gravediggers
[Theme] Gravediggers
[Brisbane 2] Colonel Markus "Siege" Brisbane [+28]
- Centurion [17]
- Ironclad [12]
Captain Maxwell Finn [0(6)]
Commander Anson Hitch [4]
Patrol Dog [2]
Ragman [4]
Trench Buster [5]
Trench Buster [5]
Trencher Master Gunner [4]
Lady Aiyana & Master Holt [8]
- Captain Jonas Murdoch [4]
Trencher Commandos (max) [15]
- Trencher Commando Officer [4]
Trencher Commandos (max) [15]
- Trencher Commando Officer [4]
Trencher Express Team [0(5)]
Trencher Express Team [0(5)]
Ja gram vladem2, wersją z v drakhunami.
Qc zaczął od jakże radosnego stwierdzenia że „Dzisiaj przegrałem już 2 razy na zaczynanie, więc do 3 razy sztuka”. Rzuciliśmy kościa i stwierdziłem, że sobię zaczne.
Rozstawiam Democorów daleko na lewej flance. Shocktrooperów środeczkiem z drakhunami po obu stronach. Po parze tankerów także po obu stronach. Devastator na prawą stronę, będzie trzymał strefę. Support za plecami.
W odpowiedzi Qc wystawia oba express teamy wraz centurionem na przeciw demolisherów. Odziały kommandosów na środek i prawą strefę. Cała reszta support/solosów centrum.
Tura1:
Advance move poszedł dla shocków oraz obu suppresion tankerów.
Vlad rozdaje assail na devastatora, hofa na strike tankera i na siebie arcane mighta. Shocktrooperzy z desperate peace i toughem shield walluja się w środkowej strefie. Democorzy stają poza zasięgiem express teamów. Devastator biegusiem w strone strefy. Reszta bieg.
Qc:
Nie bardzo ma do czego sensownie strzelać, pozycjonuje więc swoje modele w strefach. Kommandosi na prawej strefie, obdarowani fury nieco odważniej.
(zdjęcie robione od strony Qca, więc pisząc "prawo" mam na myśli moją prawą )
Legenda:
Butcher z psem – Odział ze sztandarem
Lekka kawaleria – Suppresion Tankery(ci z supr fire i sprayką)
Działka wg – Strike Tankerzy
Kodiak – Devastator
Tura 2:
Nie decyduje się na jakiś szalony ruch w stylu feat i próba zajammowania. Pomału zajmuje teren. Suppresion tankery ustawiają covering fire po obu stronach lasu. Dodatkowo vlad wstawia daleko 2 placki zabraniające strzelać, tak aby musiał je przeskoczyć by do mnie pukać. Democory meldują się w strefie poza zasięgiem centuriona.
Qc:
Nie pierdoli się w tańcu i odpala feata. 3 komandosów po ruchu będzie mogło wejść do lasu i zaszarżować Shocktrooperów omijając suppresion fire. Dodatkowo zostaje przerzucone fury z prawym komandosów na środkowych. Adam nie rzuca jakoś wybitnie i ginie tylko jeden Shocktrooper + dmg na drugim. Po kilka kratek obrywa też tanker oraz drakhun który wykonał countercharge. Devastator też trochę porysowany. Reszta komandosów będzie starała się być uciążliwa.
0:0
Tura3:
Leci feat na 2 democorów + draganovicha, 1 drakhuna oraz 1 shocktropera i officera. Zaczynam od lewej strony gdzie strike tanker dzięki buldozowi zabija 2 kommandowsów i odblokowuje z nich drakhuna. Następnie 2 panów młotami z featem i desperate peace dochodzą do centuriona, a pozostali trzej pomagają z odjammowaniem drakhunów.
Jadę z centkiem. Mówię, że boost hita z arcane mighta na co „to ma tylko 11 defa..” ale ja chcę krytnąć "aha OK". Chwile później został zamrożony. Po dwóch strzałach zostaje z połową hp i wyłączoną włócznią.
Drakhun z featem przeskakuję rzeczkę(dostał pathfindera z obj.)i masakruje express teama. Drugi zrobił to samo z trench busterem.
Na prawej stronie jugger odgania komandosów od suppresion tankera, ale musi mu pomóc sztandar, który wcześnie obdarowuję demolisherów retaliatory strike.
Devastator trampluję przez gromadę komandosów, a suppresion tanker poprawia z full blasta. Nie ma jednak szans aby w pełni wyczyścić tą strefę. 0:0
Qc:
Pomimo tego, że widzi jak jego modele odbijają się od moich, próbuje zachować jeszcze jakieś pozory walki. Ironclad z aurą od ragmana składa 2 shocki. Natomiast Centurion nawet nie próbuje uderzać democorów, bo nie chce oberwać od zwrotki. Nie jestem pewny w jaki sposób pada jeden z Drakhunów, możliwe ze dostał kissa + jakieś strzałki. Drugi zleciał z kunia od szarżującego bustera(to ten shock w polu). Komandosów zostało za mało i są za mali by coś ugrać.
nadal 0:0
To w zasadzie tyle, w następnej turze składam mu oba jacki oraz większość komandosów i zaczynam punktować na lewej strefie. Pozostali komandosi jeszcze przez chwile będą blokować prawą stronę.
Podsumowanie:
Nie wiem co mam sądzić o tej grzej .
- To na pewno nie jest paring dla Brisbana.
- Połączenie wysokiego armoru z covering fire skutecznie zastopowało zapędy Qca.
- Z kolei moje modele trafiały celnie i solidnie. Nawet pomimo małej ilości modeli nie było przeszkód by "uwolnić" kluczowe jednostki.
- Problemem Qca było chyba to, że jest w stanie wykręcić wysoki POW, ale dedykowany jedynie na konkretny cel(ayana, minifeat komandosów). Dzięki czemu moi główni solosi: tankerzy i drakhuni byli nie zagrożeni.
Zdjęcia bardzo słabej jakości.. mało światła mamy w smoczym dlatego zamieszczę tylko jedno, dwa, by mniej więcej dać obraz pola walki
Gra #1
Scenariusz: Invasion
Lista Qca:
Cygnar Army - 74 / 75 points
[Theme] Gravediggers
[Theme] Gravediggers
[Brisbane 2] Colonel Markus "Siege" Brisbane [+28]
- Centurion [17]
- Ironclad [12]
Captain Maxwell Finn [0(6)]
Commander Anson Hitch [4]
Patrol Dog [2]
Ragman [4]
Trench Buster [5]
Trench Buster [5]
Trencher Master Gunner [4]
Lady Aiyana & Master Holt [8]
- Captain Jonas Murdoch [4]
Trencher Commandos (max) [15]
- Trencher Commando Officer [4]
Trencher Commandos (max) [15]
- Trencher Commando Officer [4]
Trencher Express Team [0(5)]
Trencher Express Team [0(5)]
Ja gram vladem2, wersją z v drakhunami.
Qc zaczął od jakże radosnego stwierdzenia że „Dzisiaj przegrałem już 2 razy na zaczynanie, więc do 3 razy sztuka”. Rzuciliśmy kościa i stwierdziłem, że sobię zaczne.
Rozstawiam Democorów daleko na lewej flance. Shocktrooperów środeczkiem z drakhunami po obu stronach. Po parze tankerów także po obu stronach. Devastator na prawą stronę, będzie trzymał strefę. Support za plecami.
W odpowiedzi Qc wystawia oba express teamy wraz centurionem na przeciw demolisherów. Odziały kommandosów na środek i prawą strefę. Cała reszta support/solosów centrum.
Tura1:
Advance move poszedł dla shocków oraz obu suppresion tankerów.
Vlad rozdaje assail na devastatora, hofa na strike tankera i na siebie arcane mighta. Shocktrooperzy z desperate peace i toughem shield walluja się w środkowej strefie. Democorzy stają poza zasięgiem express teamów. Devastator biegusiem w strone strefy. Reszta bieg.
Qc:
Nie bardzo ma do czego sensownie strzelać, pozycjonuje więc swoje modele w strefach. Kommandosi na prawej strefie, obdarowani fury nieco odważniej.
(zdjęcie robione od strony Qca, więc pisząc "prawo" mam na myśli moją prawą )
Legenda:
Butcher z psem – Odział ze sztandarem
Lekka kawaleria – Suppresion Tankery(ci z supr fire i sprayką)
Działka wg – Strike Tankerzy
Kodiak – Devastator
Tura 2:
Nie decyduje się na jakiś szalony ruch w stylu feat i próba zajammowania. Pomału zajmuje teren. Suppresion tankery ustawiają covering fire po obu stronach lasu. Dodatkowo vlad wstawia daleko 2 placki zabraniające strzelać, tak aby musiał je przeskoczyć by do mnie pukać. Democory meldują się w strefie poza zasięgiem centuriona.
Qc:
Nie pierdoli się w tańcu i odpala feata. 3 komandosów po ruchu będzie mogło wejść do lasu i zaszarżować Shocktrooperów omijając suppresion fire. Dodatkowo zostaje przerzucone fury z prawym komandosów na środkowych. Adam nie rzuca jakoś wybitnie i ginie tylko jeden Shocktrooper + dmg na drugim. Po kilka kratek obrywa też tanker oraz drakhun który wykonał countercharge. Devastator też trochę porysowany. Reszta komandosów będzie starała się być uciążliwa.
0:0
Tura3:
Leci feat na 2 democorów + draganovicha, 1 drakhuna oraz 1 shocktropera i officera. Zaczynam od lewej strony gdzie strike tanker dzięki buldozowi zabija 2 kommandowsów i odblokowuje z nich drakhuna. Następnie 2 panów młotami z featem i desperate peace dochodzą do centuriona, a pozostali trzej pomagają z odjammowaniem drakhunów.
Jadę z centkiem. Mówię, że boost hita z arcane mighta na co „to ma tylko 11 defa..” ale ja chcę krytnąć "aha OK". Chwile później został zamrożony. Po dwóch strzałach zostaje z połową hp i wyłączoną włócznią.
Drakhun z featem przeskakuję rzeczkę(dostał pathfindera z obj.)i masakruje express teama. Drugi zrobił to samo z trench busterem.
Na prawej stronie jugger odgania komandosów od suppresion tankera, ale musi mu pomóc sztandar, który wcześnie obdarowuję demolisherów retaliatory strike.
Devastator trampluję przez gromadę komandosów, a suppresion tanker poprawia z full blasta. Nie ma jednak szans aby w pełni wyczyścić tą strefę. 0:0
Qc:
Pomimo tego, że widzi jak jego modele odbijają się od moich, próbuje zachować jeszcze jakieś pozory walki. Ironclad z aurą od ragmana składa 2 shocki. Natomiast Centurion nawet nie próbuje uderzać democorów, bo nie chce oberwać od zwrotki. Nie jestem pewny w jaki sposób pada jeden z Drakhunów, możliwe ze dostał kissa + jakieś strzałki. Drugi zleciał z kunia od szarżującego bustera(to ten shock w polu). Komandosów zostało za mało i są za mali by coś ugrać.
nadal 0:0
To w zasadzie tyle, w następnej turze składam mu oba jacki oraz większość komandosów i zaczynam punktować na lewej strefie. Pozostali komandosi jeszcze przez chwile będą blokować prawą stronę.
Podsumowanie:
Nie wiem co mam sądzić o tej grzej .
- To na pewno nie jest paring dla Brisbana.
- Połączenie wysokiego armoru z covering fire skutecznie zastopowało zapędy Qca.
- Z kolei moje modele trafiały celnie i solidnie. Nawet pomimo małej ilości modeli nie było przeszkód by "uwolnić" kluczowe jednostki.
- Problemem Qca było chyba to, że jest w stanie wykręcić wysoki POW, ale dedykowany jedynie na konkretny cel(ayana, minifeat komandosów). Dzięki czemu moi główni solosi: tankerzy i drakhuni byli nie zagrożeni.
Ostatnio edytowano wtorek, 9 października 2018, 16:55 przez Tantal, łącznie edytowano 1 raz
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Make Khador Great Again.
Ja jeszcze gralen wersja z 2 x commandosy przez co nic nie strzelalem. Paring raczej z tych paskudnych xD drakhun posadzil ogr z fury
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Re: Make Khador Great Again.
1) popraw zdjęcia
2) nie możesz rzucić feata na dragonovicza. Bo on jest charakterem a feat mówi no charakter
3) dobry myk z arcane might, podoba mi się
2) nie możesz rzucić feata na dragonovicza. Bo on jest charakterem a feat mówi no charakter
3) dobry myk z arcane might, podoba mi się
Re: Make Khador Great Again.
Centurion? Express Team? Ironclad? Chyba złą listę wkleiłeś.
Fajna gra choć jak mówi Qc trencherzy to raczej nie lista na ciężki khador.
Fajna gra choć jak mówi Qc trencherzy to raczej nie lista na ciężki khador.
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Make Khador Great Again.
Trencherzy to jest lista na ciezki khador, tylko casterem musi byc h3, a w liscie trzeba miec tlg
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Re: Make Khador Great Again.
Lista Qca poprawiona
Re: Make Khador Great Again.
Hyhy Jakby bylo mozna rzucac feata Włodzimierza na charakterow to byloby baaaaaardzo OP
Tankerzy tak czy inaczej robia gre tutaj
Tankerzy tak czy inaczej robia gre tutaj
Re: Make Khador Great Again.
Po prostu gdy podpakowałem oficera shocktropow wpadło do głowy, zrobić to samo dla democorów, żeby utrzymać profity Z braku ogrania zapomniałem o jego "charakterności". Bo generalnie pamiętam o tym zapisie, z poprzednich themów, gdyż nie działa na miśki, fenrisa i takie tam .
Wczoraj zagrałem moim/naszym nowym pomysłem, a mianowicie:
Khador Army - 75 / 75 points
[Theme] Winter Guard Kommand
!!! Your army contains a CID entry.
[Butcher 1] Orsus Zoktavir, The Butcher of Khardov [+28]
- Marauder [11]
- Ruin [17]
Kovnik Apprentice Kratikoff [4]
- Juggernaut [13]
Kovnik Jozef Grigorovich [4]
Winter Guard Field Gun Crew [0(4)]
Winter Guard Infantry (max) [10]
- Winter Guard Infantry Officer & Standard [4]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Mortar Crew [0(5)]
Winter Guard Mortar Crew [0(5)]
Winter Guard Gun Carriage [17]
Winter Guard Gun Carriage [17]
vs. Anamag 'primal terror', raport soon..
Wczoraj zagrałem moim/naszym nowym pomysłem, a mianowicie:
Khador Army - 75 / 75 points
[Theme] Winter Guard Kommand
!!! Your army contains a CID entry.
[Butcher 1] Orsus Zoktavir, The Butcher of Khardov [+28]
- Marauder [11]
- Ruin [17]
Kovnik Apprentice Kratikoff [4]
- Juggernaut [13]
Kovnik Jozef Grigorovich [4]
Winter Guard Field Gun Crew [0(4)]
Winter Guard Infantry (max) [10]
- Winter Guard Infantry Officer & Standard [4]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Mortar Crew [0(5)]
Winter Guard Mortar Crew [0(5)]
Winter Guard Gun Carriage [17]
Winter Guard Gun Carriage [17]
vs. Anamag 'primal terror', raport soon..
Re: Make Khador Great Again.
Czekam na raport. Rozpa mnie interesi
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Make Khador Great Again.
Tym razem nie ja , ale rozpa na stole robi swoje
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Re: Make Khador Great Again.
myślałem o podobnej koncepcji ale pod sorschą1. Jednak nie mam zamiaru kupować drugiego gun carrige więc porzuciłem tą idee
Posty: 1181
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa
Frakcja: Cygnar
Re: Make Khador Great Again.
Uuu też czekam jestem ciekaw tego khadoru na grubaskach
Re: Make Khador Great Again.
Wyżyłowana lista Gmyrka:
Legion Army - 75 / 75 points
[Theme] Primal Terrors
[Anamag 1] Anamag the Doom Feaster [+27]
- Blightbringer [32]
- Ammok the Truthbearer [4]
Spell Martyr [1]
Spell Martyr [1]
Warmonger War Chief [5]
Blighted Ogrun Warmongers (max) [13]
- Gorag Rotteneye [0(6)]
Blighted Ogrun Warmongers (max) [13]
Blighted Ogrun Warmongers (max) [13]
Chosen of Everblight (max) [20]
Hellmouth [0(6)]
Hellmouth [0(6)]
Scenariusz: Rekon II
Zaczynam. Wystawiam enginy na flankach, jacki środkiem, a gwardie z butcherem bardziej w stonę mojej czyli prawej strefy.
Gmyro kitra hellmouty za lasami i całą armie dość symetrycznie z blightbringerem i Anamag na środku.
(harpie czy jak się nazywają te jacki z retrybucji z bolt throwerem to trzeci oddział warmongerów)
Tura1:
Lecim. Jacki przyklejają się do obj. tak aby hellmouth nie mógł ich przyciągnąć (boże jaki ten model jest zjebany). Butcher rozdaje iron flesh na gwardie, retaliatory stike na ruina i fury na prawy engine. I już pierwszy bląd. Muszę rzucać pierwsze fury na ten engine który będzie dalej od Butchera, bo jestem w stanie je później przerzucić na tego bliżej mnie, odwrotnie już nie. Gwardia podchodzi do strefy. Wózki jadą na maxa.
Gmyrek:
Szarżuje prawy engine 3 mackami ale zadaje dosłownie nic. Prawy hellmut dostaje z aury blightbringera. 1 macka szarzuje zadajac chyba 6 dmg. Reszta armi pozycjonuje sie poza szarzami wózków. 3 odważnych ogrów robi za generatory vengance.
Tura2:
Decyduje się na bardzo śmiały ruch czyli szarżuje lewą dorożką w hellmutha. Powodem tego jest to, że nawet po vengance ogry mnie nie dopadną, a ja trochę sobie obiję hellmoutha. Co prawda będę w zasięgu chosenów ale Gmyro będzie musiał wpakować większość oddziału, więc podoba mi się chyba ta wymiana. Nie mówiąc już o tym, że będzie miał problem, żeby dostawić tam więcej niż 3 modele do mojego enginu bo trochę hellmouth wadzi. Zadaje 3 obrażenia i ubijam ogra z działek czyli plan wykonany. Repo by wyjść poza zasięgi warmongerów i tutaj 2 free striki od chyba tytanowych paszczo/macek wbijają chyba 15dmg (21 total na wózku) :/.
Druga dorożka szarżuje w czarnego warmongera w strefie czyszcząc macki impactami a bombkami ściąga na ziemie drugiego czarnucha, który zdaje tougha. Repozycja wstecz. 3 gwardzistów podchodzi i kombuje w leżącego.
Gmyrek:
3 chosenow składa lewy wózek. Następnie hellmuth przyciąga jacka i wspólnie z 1 mongerem wylączają mu prawa rękę. Anamag wali hexblastem w gwardzistów ściągając im iron flesha i blightbringer zabija mi 3 rakietki :/. Zupełnie zapomniałem, że ta suka ma hexbasta i czując się zbyt bezpiecznie z iron fleshem, partacko z pozycjonowałem gwardie.
Spellmartyr scoruje na 0:1
Tura3:
Zaczynam od butchera który podchodzi do flagi, składa mackę w mojej zonie i odpala feata. Teraz gwardią muszę ściągnąć 2 warmongerow. Robie to generalnie mało wydajnie, bo wychodzę nimi z melee, ofiarowując ich de facto. Niestety wychodzi moje nie ogranie tym themem, bo zapomnialem, że ich mini feat daje także gunfightera co w tej sytuacja zaoszczędziło by mi tych 2 gwardzistów.
Dorożka szarżuje w blightbringera po drodze przejeżdżając przez 2 ogry. Niestety 2 impacty nie dają rady z hellmuothem :/. Z działek ubija jeszcze 2 ogry w tym tego który stoi na drodze mojego jacka do garganta. Jugger z featem z łatwością tnie Blightbringera. Ruin sciagą 2 choseny nabijając tokeny. Maruder wychodzi ze strefy żeby zmieścić się w kontroli butchera (gmyrek i tak nie ma niczego co mogło by tu scorowac). Niestety chosen zdaje tougha i leczy się do 4 a hellmouth zostaje na 3. Działko które próbuje dobić lezącego chosena trafia w mojego jacka i 3 kostkami na dmg prawie go składa . Mortat po dewiacji ubija spell martyna przy fladze. Grzegorz chwyta za flagę.
2:1
Gmyrek:
Leci feat i +2 do siły na prawie wszystkie odziały. Warmongery z szefem rozkręcają mi wózek i leci berserk w jacka. Szarże 2 chosenów go dobija. Macka leci na kontest. Ostatni chosen dobija marudera który ledwo chodzi po strzale z działka. Hellmuth przyciąga ruina ale ten z retalatory strike zamyka ten paskudny ryj. W odwecie trzeci oddział warmongerów go otłukuje. Ruin teraz kontestuje flagę więc drugi spell martyr nawet do niej nie podchodzi.
Dalej 2:1
Tura 4
Nie wiem dlaczego ale uznaje, że szarża sorschy to najlepszy sposób na zabicie macki. Chcialem oczyścić gwardie wiązaną w melee. Którzy potem wspólnie z butcherem ściągają 1 ogra O_o. Ruin już bez cortexu, wbija 4 obrażenia war chiefowi i 1 warmoger zdaje tougha. Dobija go Gregorovich. Działko przewraca chosena zostawiając go na 2 obr. po rapid healing.
4:1
Gmyrek
Chosen wstaję z risa i szarżuje w Gregorovicha. Ogry zmiatają gwardzistów i sorsche. Pada ruin i spellmartyr scoruje na fladze.
4:2
Tura 5
Butcher rozprawia się 2 ogrami i chosenem. Działka pokazują klasę i odstrzeliwują po kolei: mackę i ogra w mojej strefie oraz spellmartyra na fladze.
5:3
(macka z następnej tury )
Gmyrek:
Jest już naprawdę późno wiec Gmyrek nie przedłużając, wygrywając tą gre na scenariusz(ma jeszcze 3 tury scorowania) postanawia zabić mi castera. Macka ściąga Butchera, a Anamag po dopaleniu się z Fury strenght zabija go ostatnim atakiem.
Podsumowując:
- Zabrakło trochę zimniej krwi. Myślę, że spokojnie mogłem drugą turę zagrać bardziej pasywnie. Głównie chodzi o tą dorożkę na lewej stronie. Ubić tego jednego ogra z działek i spokojnie zaparkować w strefie.
- Bardzo mało efektywnie wykorzystałem cały duży oddział gwardii. Tak naprawdę nic nimi nie zrobiłem oprócz zabicia paru ogrów. Nie wspominając już o rakietkach. Gdybym użył ich chociaż do zabicia obj. to wygrana na scenariusz była by na wyciągniecie ręki.
- Feat Butchera1 to zuo. Rzadko brałem go pod uwagę przy rozkminianiu list ze względu na jego "tępotę" gry. W zasadzie tura feata i rozdawanie solidnych upkeepów. Ale chyba nie jest aż tak nudno, zwłaszcza z dorożkami
- Chyba lista zagości u mnie na dłużej. Tak jak nie lubiłem nigdy tego thema, tak z dwoma bryczkami mi się podoba
Legion Army - 75 / 75 points
[Theme] Primal Terrors
[Anamag 1] Anamag the Doom Feaster [+27]
- Blightbringer [32]
- Ammok the Truthbearer [4]
Spell Martyr [1]
Spell Martyr [1]
Warmonger War Chief [5]
Blighted Ogrun Warmongers (max) [13]
- Gorag Rotteneye [0(6)]
Blighted Ogrun Warmongers (max) [13]
Blighted Ogrun Warmongers (max) [13]
Chosen of Everblight (max) [20]
Hellmouth [0(6)]
Hellmouth [0(6)]
Scenariusz: Rekon II
Zaczynam. Wystawiam enginy na flankach, jacki środkiem, a gwardie z butcherem bardziej w stonę mojej czyli prawej strefy.
Gmyro kitra hellmouty za lasami i całą armie dość symetrycznie z blightbringerem i Anamag na środku.
(harpie czy jak się nazywają te jacki z retrybucji z bolt throwerem to trzeci oddział warmongerów)
Tura1:
Lecim. Jacki przyklejają się do obj. tak aby hellmouth nie mógł ich przyciągnąć (boże jaki ten model jest zjebany). Butcher rozdaje iron flesh na gwardie, retaliatory stike na ruina i fury na prawy engine. I już pierwszy bląd. Muszę rzucać pierwsze fury na ten engine który będzie dalej od Butchera, bo jestem w stanie je później przerzucić na tego bliżej mnie, odwrotnie już nie. Gwardia podchodzi do strefy. Wózki jadą na maxa.
Gmyrek:
Szarżuje prawy engine 3 mackami ale zadaje dosłownie nic. Prawy hellmut dostaje z aury blightbringera. 1 macka szarzuje zadajac chyba 6 dmg. Reszta armi pozycjonuje sie poza szarzami wózków. 3 odważnych ogrów robi za generatory vengance.
Tura2:
Decyduje się na bardzo śmiały ruch czyli szarżuje lewą dorożką w hellmutha. Powodem tego jest to, że nawet po vengance ogry mnie nie dopadną, a ja trochę sobie obiję hellmoutha. Co prawda będę w zasięgu chosenów ale Gmyro będzie musiał wpakować większość oddziału, więc podoba mi się chyba ta wymiana. Nie mówiąc już o tym, że będzie miał problem, żeby dostawić tam więcej niż 3 modele do mojego enginu bo trochę hellmouth wadzi. Zadaje 3 obrażenia i ubijam ogra z działek czyli plan wykonany. Repo by wyjść poza zasięgi warmongerów i tutaj 2 free striki od chyba tytanowych paszczo/macek wbijają chyba 15dmg (21 total na wózku) :/.
Druga dorożka szarżuje w czarnego warmongera w strefie czyszcząc macki impactami a bombkami ściąga na ziemie drugiego czarnucha, który zdaje tougha. Repozycja wstecz. 3 gwardzistów podchodzi i kombuje w leżącego.
Gmyrek:
3 chosenow składa lewy wózek. Następnie hellmuth przyciąga jacka i wspólnie z 1 mongerem wylączają mu prawa rękę. Anamag wali hexblastem w gwardzistów ściągając im iron flesha i blightbringer zabija mi 3 rakietki :/. Zupełnie zapomniałem, że ta suka ma hexbasta i czując się zbyt bezpiecznie z iron fleshem, partacko z pozycjonowałem gwardie.
Spellmartyr scoruje na 0:1
Tura3:
Zaczynam od butchera który podchodzi do flagi, składa mackę w mojej zonie i odpala feata. Teraz gwardią muszę ściągnąć 2 warmongerow. Robie to generalnie mało wydajnie, bo wychodzę nimi z melee, ofiarowując ich de facto. Niestety wychodzi moje nie ogranie tym themem, bo zapomnialem, że ich mini feat daje także gunfightera co w tej sytuacja zaoszczędziło by mi tych 2 gwardzistów.
Dorożka szarżuje w blightbringera po drodze przejeżdżając przez 2 ogry. Niestety 2 impacty nie dają rady z hellmuothem :/. Z działek ubija jeszcze 2 ogry w tym tego który stoi na drodze mojego jacka do garganta. Jugger z featem z łatwością tnie Blightbringera. Ruin sciagą 2 choseny nabijając tokeny. Maruder wychodzi ze strefy żeby zmieścić się w kontroli butchera (gmyrek i tak nie ma niczego co mogło by tu scorowac). Niestety chosen zdaje tougha i leczy się do 4 a hellmouth zostaje na 3. Działko które próbuje dobić lezącego chosena trafia w mojego jacka i 3 kostkami na dmg prawie go składa . Mortat po dewiacji ubija spell martyna przy fladze. Grzegorz chwyta za flagę.
2:1
Gmyrek:
Leci feat i +2 do siły na prawie wszystkie odziały. Warmongery z szefem rozkręcają mi wózek i leci berserk w jacka. Szarże 2 chosenów go dobija. Macka leci na kontest. Ostatni chosen dobija marudera który ledwo chodzi po strzale z działka. Hellmuth przyciąga ruina ale ten z retalatory strike zamyka ten paskudny ryj. W odwecie trzeci oddział warmongerów go otłukuje. Ruin teraz kontestuje flagę więc drugi spell martyr nawet do niej nie podchodzi.
Dalej 2:1
Tura 4
Nie wiem dlaczego ale uznaje, że szarża sorschy to najlepszy sposób na zabicie macki. Chcialem oczyścić gwardie wiązaną w melee. Którzy potem wspólnie z butcherem ściągają 1 ogra O_o. Ruin już bez cortexu, wbija 4 obrażenia war chiefowi i 1 warmoger zdaje tougha. Dobija go Gregorovich. Działko przewraca chosena zostawiając go na 2 obr. po rapid healing.
4:1
Gmyrek
Chosen wstaję z risa i szarżuje w Gregorovicha. Ogry zmiatają gwardzistów i sorsche. Pada ruin i spellmartyr scoruje na fladze.
4:2
Tura 5
Butcher rozprawia się 2 ogrami i chosenem. Działka pokazują klasę i odstrzeliwują po kolei: mackę i ogra w mojej strefie oraz spellmartyra na fladze.
5:3
(macka z następnej tury )
Gmyrek:
Jest już naprawdę późno wiec Gmyrek nie przedłużając, wygrywając tą gre na scenariusz(ma jeszcze 3 tury scorowania) postanawia zabić mi castera. Macka ściąga Butchera, a Anamag po dopaleniu się z Fury strenght zabija go ostatnim atakiem.
Podsumowując:
- Zabrakło trochę zimniej krwi. Myślę, że spokojnie mogłem drugą turę zagrać bardziej pasywnie. Głównie chodzi o tą dorożkę na lewej stronie. Ubić tego jednego ogra z działek i spokojnie zaparkować w strefie.
- Bardzo mało efektywnie wykorzystałem cały duży oddział gwardii. Tak naprawdę nic nimi nie zrobiłem oprócz zabicia paru ogrów. Nie wspominając już o rakietkach. Gdybym użył ich chociaż do zabicia obj. to wygrana na scenariusz była by na wyciągniecie ręki.
- Feat Butchera1 to zuo. Rzadko brałem go pod uwagę przy rozkminianiu list ze względu na jego "tępotę" gry. W zasadzie tura feata i rozdawanie solidnych upkeepów. Ale chyba nie jest aż tak nudno, zwłaszcza z dorożkami
- Chyba lista zagości u mnie na dłużej. Tak jak nie lubiłem nigdy tego thema, tak z dwoma bryczkami mi się podoba
Re: Make Khador Great Again.
Caly Bucz 1 to calkiem fajny lego Caster. Pasuje prawie do kazdego thema i ma bardzo wiele plusow. Feat to naprawde zlooooooo. Jak gralem nim na Theme Winter Guardow z 9-cioma rakietami 3x Winter Guardami, Destroyerami, Spriggunem i mortarami to robilo sie ciekawie. Zwlaszcza jak wszystkie rakiety trafiaja i nagle wszystko w turze feata strzelalo z dodatkowa koscia Kolosy poprostu znikaly ze stolu
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości