Points: 25/25
Gorten Grundback (*7pts)
* Grundback Gunner (3pts)
* Ghordson Driller (6pts)
Hammerfall High Shield Gun Corps (Leader and 5 Grunts) (5pts)
* Grundback Gunner (3pts)
Hammerfall High Shield Gun Corps (Leader and 5 Grunts) (5pts)
* Grundback Gunner (3pts)
Lord Rockbottom (2pts)
Thor Steinhammer (2pts)
* Grundback Blaster (3pts)
Klasyczna turniejowka (z jedna roznica podmianki prowadzacego blastera. normalnie caster, ale Faflowa argumentacja o szybkosci dla stealthkillera mnie przekonala)
Gorten i driller ida tam gdzie daja punkty, ewentualnie tam gdzie przeciwnik ma punktow nie dostac. gorten podtrzymuje SG i SoG na wiertle. pozostale foki do arma i ewntualnie do strzelenia z dwururki czy dopalenia kuraka. driler jako ochrona/zaslaniarka, a takze remedium, w razie gdyby przeciwnik mial jakiegos czolga, ktorym chce przytrzymac strefe w naszej fito-turze. drilej jest tu do demontazu tego czegos.
oba oddzialy piechoty na flankach. CRA ma zadzialac w razie gdyby przeciwnik probowal oskrzydlic jakims high spd, high def modelem. kulka w czolo manhunter czy cos w tym stylu. poza tym SW sprawia, ze moga dlugo trzymac skrzydlo, no i JM dziala.
kuraki wszystkie zbite w centrum jak pluton egzekucyjny. jeden kurak z dopalkami na wszystkim do wylapywania celow z dobrym def i dobrym arm. pozostale kuraki z pojedyncza dopalka dzialaja jak prawdziwy dylemat o czym pisal wczesniej fafel. ale to ciagle mocne nocnikowe 3 punkty, ktore swoje zrobia. sa szybkie i maja znosny rat, na tyle znosny, ze czesto mam opcje celowania. wtedy problem wyboru co dopalic nie istnieje.
brak bokura troche oslabia pozycja thora. tu w sumie trzeba najwiekszego skila, tak aby thor przezyl, mial mozliwosc wyslania blastera gdzie trzeba, no i zeby w odpowiednym momencie byl w dobrej odleglosci od drillera, zeby tune up polecial kiedy driler uruchomi wiertlo (kwestia oceny mozliwosci przeciwnika. moze to byc overkill przy odpalonym SoGu)
pirat nie jest az tak potrzebny, ale ciezko wrzucic cos po kosztach. ma monete w razie gdyby thor dal ciala, lub ktorych oddzial zebral za mocno w dupe. nabiera dodatkowego znaczenia, jak gramy z jakimis armiami co lubia puscic jakies abominacje czy inne terrory. dodatkowo, jesli idzie dobrze z tylu to miewa swoje 5 minut miotaczem plomieni (opcja, gdzie przeciwnik wbiega masa piechotna, aby zniwelowac troche dzialanie naszego fita)
jesli figurka pirata wam tematycznie nie pasi, a przeciwnik nie jest przesadnie wymagajacy i idzie na reke... to mozna uzyc tej figsy jako zamiennik.
http://www.mgla.pl/images/products/upimg/1563-3673.jpgEDIT:
Points: 25/25
Durgen Madhammer (*6pts)
* Grundback Blaster (3pts)
* Grundback Gunner (3pts)
* Grundback Gunner (3pts)
Hammerfall High Shield Gun Corps (Leader and 5 Grunts) (5pts)
* Grundback Gunner (3pts)
Herne & Jonne (3pts)
Thor Steinhammer (2pts)
* Ghordson Avalancher (9pts)
Druga rozpiska. Zeby byla jasnosc, ta rozpiska ma sens jako uzupelnienie pierwszej. Jednym slowem, tam gdzie gorten nie podola. Przyznam, ze nie mam obycia z ogrunami, wiec nie wiem czy nie byloby lepsiejsi od dwoch gunnerow.
dzialanie.
krotko, trzymanie przeciwnika na dystansie i wystrzeliwanie go. avalancz dziala na psychike przeciwnika i pruje do niego od samego poczatku. mozna od biedy drugiego kuraka dac pod HS, zeby dac wiecej fokow durgenowi, ktory swoja giwera moze swoje zrobic.
nalezy wyczekac moment, rzucic fit i wyblastowac zdrowo przeciwnika. ogolnie rozpa na zameczenie przeciwnika, ewnetualnie jako desperacka proba, kiedy jestesmy pewni, ze rozpa gortenowa to auto-lose.
duzy element losowosci z powodu blastow, ale tym wieksza radocha jak cos wejdzie. kto kiedys zabil avalanczem skarloka w pierwszej turze ten wie jak to smakuje:)