FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

<<

Ice-T

Avatar użytkownika

Posty: 4403

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:10

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post niedziela, 22 listopada 2015, 16:43

cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

drKoza i Tadori szybkim przemyślanem atakiem pchneli mnie w stronę zakupu cryxu, jako ze w BB żodyn nie chce tym grać a później wszyscy zbieramy straszny oklep od tej frakcji dobrze jak wszyscy poćwiczymy.

Nie ukrywam ze przedewszysystkim chciałbym żeby armia ślicznie się prezentowała i było dużo w niej modeli które mnie cieszą.

Więc armia bazowa bedzie nafaszerowana sexapilem (mercowi solosi pozostana bez zmian, bo są bardzo charakterystyczni i nie moga się mylić - wkońcu użyję swojego limitowanego gormana)

Odkupiłem od jasifa już rozpocżete konwersje P i Edanny ale muszę zrobić im head swapy

Obrazek

przedewszystkim armię witchek i wszystkie kobitki będe opierał na modelach z raging heroes
np z nich chce zrobić raiderki i witche
Obrazek
Obrazek
Obrazek

o ile narazie mam wszystkie modele orginalne to napewno to jest moja kandydatka na Skarre jak tylko będize dostępna do kupienia
Obrazek

armię chce utrzymać w zimowym klimacie gdzie wiedźmy napędzają magią maszyny i truposzczy

naturalnie chciałbym użyć jako obsydianowe/lodowe złodupce bejny zamiast klasycznych to użyć Immortali myślę ze wpisali by się perfekcyjnie w klimat
(Od biedy moga być bejny ale immortale tak zaje%&iście by mi się widzieli w roli elitarnej lodowej /obsydianowej piechoty knightów konwertowałbym dorabiajac tarcze i wydłużając pałki na trzonkach a na koniec nadał lekko eterycznego klimatu)
Obrazek

Tatratrusa oraz gerlaka zostawiam orginalnych bo sa śliczni tartarusowi musiałbym tylko mały repose zapodać,

Darragh za to chciałbym nieco przerobić konną alexię mianowicie dorobić jej pancerz i rurki oraz kosę a koń żeby wyrastał z bone swarma, podobnie soulhuntersi same koniki zostawić ale tłowie wcisnac kobiece (half man half machine)

mechanitrale zostawię bo sa pocieszne natomiast model krawcowej i przysupasów musze czymś podmienić ale żeby dalej było widać kto zbiera corpsy :D

Syrena head swap

NyssHunters
Oczywiście nie moze być inaczej jak przeróbka mandrakes na nyssy
Obrazek


Będe powoli zamieszczał tutaj fotki
(pierwsze muszę skończyć jeszcze kilka modeli do gatorów i zabieram sie za cryx jak tylko dojdą wszystkie modele)
<<

PeterO

Posty: 773

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39

Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post niedziela, 22 listopada 2015, 17:16

Re: cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

Wow trzymam kciuki! Bardzo z ta armia chcialbym zagrac! ; ) :D do pracy!
Żbik napisał(a): Lepiej się przypierdolić i przeprosić, niż się nie przypierdolić i potem żałować.
<<

Ice-T

Avatar użytkownika

Posty: 4403

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:10

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post niedziela, 22 listopada 2015, 19:57

Re: cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

PDany

Obrazek
Obrazek
<<

Ozło

Avatar użytkownika

Posty: 2299

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:24

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 22 listopada 2015, 21:54

Re: cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

Super czekam na wincyj
Death to the false moderator !!

Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
<<

Vanswirr

Posty: 306

Dołączył(a): czwartek, 18 kwietnia 2013, 21:23

Frakcja: Retribution of Scyrah

Post niedziela, 22 listopada 2015, 21:57

Re: cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

Oby tylko koledze wytrwałości starczyło, bo zapowiada się bardzo fajnie.
Papież mrocznych otchłani sexpiwnicy
Obrazek
<<

Ice-T

Avatar użytkownika

Posty: 4403

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:10

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post niedziela, 22 listopada 2015, 22:59

Re: cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

WIPy

EDany pozalepiać kark i powiększyć nieco cycki
Obrazek

PSkarre ver1.0 (2.0 będzie jak model wyjdzie odpowiedni) dorobić plecak z kominem.
Obrazek
Obrazek
<<

Olaf

Avatar użytkownika

Posty: 513

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 01:44

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 23 listopada 2015, 01:26

Re: cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

Śliczności!
Malował bym !
Skąd są głowy Denegr?
<<

Ice-T

Avatar użytkownika

Posty: 4403

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:10

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post poniedziałek, 23 listopada 2015, 07:43

Re: cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

Od babek z pierwszego posta firma rageing heroes. Troche droga inwestycja kupowac model dla glowy musze pomyslec nad forma do odlewania. Za to efekt IMO perfect
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7216

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 23 listopada 2015, 08:39

Re: cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

Skara sie bedzie Orkishowi po nocach snić, uważaj bo Ci zabierze; ciekaw jestem podstawki jakiś martwy marynarz pod butem ?
pomysł mega kibicuje, ale wiesz jak przesiadasz sie na cryx albo legion albo cygnar to sie traci znajomych ;)

a co do do immortali, to ty chcesz tylko BK czy BT tez chcesz z nich robić ?
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Ice-T

Avatar użytkownika

Posty: 4403

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:10

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post poniedziałek, 23 listopada 2015, 12:29

Re: cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

No jakis niedobitek pod butem bylby ok.

Chcialbym BT zrobic poprostu z immortali tylko oficer musialby miec 2palki i sztandar dorobic a BK juz konwertowac nieco do jednej reki tarcza musialbym ciac z plastic cardu i nieco podmodelowac a do drugiej reki palka na trzonku dlugim. BK chcialbym zrobic pol eterycznych zeby podkreslic ten ghost move.

Zastanawiam sie nad soul hunters. Pod chcialbym zamiast tych lujkow wsadzic tlowie kobitek cos ala druga szansaod " zycia " ze przeszczepiono body do pol zgnitego mechanicznego kunia. Albo wogole wziac inne koniki i zrobic ala centaury babeczki mozna by od nyssow renifery podkrasc i jako ze ma byc taki zimowy klimacik to zamiast centaura bedzie kobietka pol reniferzyca ;)
<<

lunatyk

Avatar użytkownika

Posty: 740

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 11:44

Lokalizacja: Dębica/ Warszawa

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 23 listopada 2015, 12:33

Re: cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

Pomysł fajny, będę się z uwagą przyglądał temu tematowi :) Pierwsza krytyka- końcówka włóczni pDenny jakaś taka niewydarzona, można by wymienić na coś ładniejszego.
<<

Ice-T

Avatar użytkownika

Posty: 4403

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:10

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post poniedziałek, 23 listopada 2015, 13:30

Re: cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

Taka miala orginalna moze bym ja przyzdobil jeszcze jakimis latarniami z duszami.
O takie uwagi mi chodzi dzieki
<<

lunatyk

Avatar użytkownika

Posty: 740

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 11:44

Lokalizacja: Dębica/ Warszawa

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 23 listopada 2015, 19:26

Re: cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

Zmień, zmień. Główki kozackie to i broń mogła by być fajniejsza :)
<<

JJ

Posty: 204

Dołączył(a): poniedziałek, 10 listopada 2014, 23:14

Frakcja: Cygnar

Post wtorek, 24 listopada 2015, 10:36

Re: cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

Super pomysł. Czekam na efekty pracy i relacje na żywo :)
<<

Simon99

Avatar użytkownika

Posty: 3010

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 24 listopada 2015, 12:26

Re: cycki wiedźmy dupy warjacki i trupy [army project]

Z przyjemnością będę mordował Twoje hordy zombiaków i laseczek :D
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
Następna strona

Powrót do Galerie użytkowników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość