FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Liga Tematyczna - październik/listopad 2017

Moderatorzy: Śliski, yaro

<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 761

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Cricle Orboros

Post wtorek, 26 września 2017, 13:01

Liga Tematyczna - październik/listopad 2017

Kiedy zaczynałem grać zapamiętałem, że co jakiś czas organizowaliście sobie lokalne ligi. Zdaje się, że trwały około miesiąc i ostatnia była z okazji CiD SR2017. Wrzesień przyniósł nam sporo nowych theme force'ów, a lada dzień posypie się ich jeszcze kilka wraz z aktualizacją do WarRoom2. Co powiecie na to, żeby z tej okazji zorganizować sobie ligę i walczyć o tytuł gnębiciela (w kontekście theme) jesieni 2017? Zasada jedna, prosta - dopuszczalne tylko nowe theme force.
<<

Vampaj

Posty: 1113

Dołączył(a): piątek, 11 lipca 2014, 07:38

Frakcja: Cryx

Post wtorek, 26 września 2017, 13:18

Re: Liga Tematyczna - październik/listopad 2017

CO dostalo mocny Tier i juz chcesz lige tylko na nowychTierach robic :P
ObrazekObrazekObrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 7142

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 26 września 2017, 13:24

Re: Liga Tematyczna - październik/listopad 2017

na pewno na lige only new themes nie zoorganizuje, co do ligi ogolnie mozna zrobic.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

QcDWG

Posty: 1347

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 26 września 2017, 13:52

Re: Liga Tematyczna - październik/listopad 2017

Jak robicie ligę, to gracie w tygodniu czy w weekendy? Bo rozkminiam wziecie udziału, ale jakos tam musze do was docierac ^^
<<

yaro

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 7142

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 26 września 2017, 13:53

Re: Liga Tematyczna - październik/listopad 2017

2 tygodnie na gre. termin ustalaja gracze miedzy soba.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 761

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Cricle Orboros

Post wtorek, 26 września 2017, 13:59

Re: Liga Tematyczna - październik/listopad 2017

Vampaj napisał(a):CO dostalo mocny Tier i juz chcesz lige tylko na nowychTierach robic :P


no... tak, jakiś problem? :D

...a tak poważnie to nie chcę zaczynać licytacji kto tu dostał mocny theme, ale uważam, że tyle się tego wysypie/wysypało, że ciężko wszystko ogarnąć. Taka liga zmotywowałaby każdego, żeby zgłębić nowe theme swoich frakcji i je zaprezentować na stole innym. Dowiemy się co ciekawego wyszło u innych szybciej i zobaczymy w praktyce z czym to się je.
<<

QcDWG

Posty: 1347

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 26 września 2017, 14:15

Re: Liga Tematyczna - październik/listopad 2017

Ograniczenia sa nene. Tiery nowe albo sa tak mocne, ze bedzie sie nimi grało, albo sa nietrafione to po co się męczyć ; )
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 761

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Cricle Orboros

Post wtorek, 26 września 2017, 14:17

Re: Liga Tematyczna - październik/listopad 2017

QcDWG napisał(a):Ograniczenia sa nene. Tiery nowe albo sa tak mocne, ze bedzie sie nimi grało, albo sa nietrafione to po co się męczyć ; )


pomyślałem o Ghost Fleet, krążą plotki, że też na początku był nene meh
<<

yaro

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 7142

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 26 września 2017, 14:25

Re: Liga Tematyczna - październik/listopad 2017

ograniczen nie bedzie, nie ma sie nawet co zastanawiac nad tym. ogarne temat do konca tygodnia i zapostuje
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

cainus_lupus

Posty: 855

Dołączył(a): niedziela, 3 marca 2013, 16:01

Frakcja: Legion of Everblight

Post wtorek, 26 września 2017, 15:11

Re: Liga Tematyczna - październik/listopad 2017

Musza napisał(a):
Vampaj napisał(a):CO dostalo mocny Tier i juz chcesz lige tylko na nowychTierach robic :P


no... tak, jakiś problem? :D

...a tak poważnie to nie chcę zaczynać licytacji kto tu dostał mocny theme, ale uważam, że tyle się tego wysypie/wysypało, że ciężko wszystko ogarnąć. Taka liga zmotywowałaby każdego, żeby zgłębić nowe theme swoich frakcji i je zaprezentować na stole innym. Dowiemy się co ciekawego wyszło u innych szybciej i zobaczymy w praktyce z czym to się je.

A takiego :P Ja dostanę Ogruny przed CiD-em, bez nowych unitów i solosów i mam tym grać?!
Zygu zygu malchewecka :lol:
Artur Szyndler;Kryształy Czasu-Saga o Katanie napisał(a):50 tysięcy wielotonowych, megapancernych, półdinozaurów oczekiwało na bitwę
Następna strona

Powrót do Kraków

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość