FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" - zasady

Moderatorzy: Dziekan, Arhain, Cyel, Maximus

<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 1110

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post poniedziałek, 4 marca 2019, 19:43

Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" - zasady

Czarny Kamień z Trom Key
Kampania Warmachine & Hordes



Niewielkie skupisko wysepek leżące na wschodnich krańcach Spękanego Wybrzeża dość długo pozostawało poza zasięgiem zainteresowania Żelaznych Królestw. Jałowe wyspy odwiedzane były co najwyżej przez piratów lub wyjętych spod prawa uciekinierów z kontynentu.
Nie dalej jak parę tygodni temu wydarzyło się jednak coś niespodziewanego. Aktywność wulkaniczna wypchnęła nad powierzchnię morza niedużą wyspę. Wyspę na której można dostrzec ruiny budowli, która musiała spędzić pod wodą blisko tysiąc lat, bowiem – sądząc po architekturze – musiała należeć do dawno wygnanych z kontynentu Orgothów.

Bogowie raczą wiedzieć jakie starożytne artefakty wciąż można znaleźć w tej, do niedawna zatopionej, budowli. Taka okazja może się nie powtórzyć, więc wszyscy ważniejsi gracze na arenie Żelaznych Królestw wysyłają w ten rejon swoje ekspedycje by przejąć kontrolę nad ruinami i skrywanymi w nich skarbami lub by nie pozwolić aby zrobili to inni.


Obrazek

Zapraszam serdecznie do udziału w fabularnej kampanii Warmachine & Hordes w warszawskim sklepie PALADYNAT. Kampania skierowana jest do wszystkich graczy, niezależnie od doświadczenia i wielkości kolekcji.

Kampania będzie odbywać się w 3 miesięcznych etapach i rozpoczyna się 1 kwietnia. Udział wymaga zarejestrowania się na forum Warmachina, bowiem za pośrednictwem forum będzie można zgłaszać wyniki oraz umawiać się na gry.

ZAPISY TYLKO ZA POŚREDNICTWEM TOURNEYKEEPER: https://tournykeeper.com/#/tournament/details/787

Bardzo proszę o dołączanie zamiast listy armii pliku PDF z informacjami kontaktowymi do Was, co pomoże umawiać się na gry. Dodatkowo możecie zawrzeć tam dodatkowe info dla mnie np. że preferujecie grę na małe punkty albo jesteście początkujący. Pomoże mi to tak skonstruować sojusze, by w miarę możliwości nie było np. całego składającego się z newbies lub weteranów-masakratorów
Pamiętajcie też by w zapisie uwzględnić frakcję, którą faktycznie będziecie chcieli grać w kampanii. Będę się starał w miarę możliwości składać sojusze, by miały choć z grubsza sens fabularny ;)
Ostatnio edytowano piątek, 29 marca 2019, 19:35 przez Cyel, łącznie edytowano 3 razy
<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 1110

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post piątek, 29 marca 2019, 19:20

Re: Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" od 1 kwiet

Kampania „Czarny kamień z Trom Key” – reguły gry

1. PRZEBIEG KAMPANII

1.1.Harmonogram kampanii

Kampania odbywa się w trzech miesięcznych etapach, odpowiadających kolejnym miesiącom –kwiecień, maj, czerwiec 2019.
W każdym z tych etapów gracze mają przydzieloną do rozegrania jedną Bitwę Obowiązkową ale mogą też umawiać się na dowolną liczbę innych bitew. Po rozegraniu bitew zwycięzcy zgłaszają wyniki w tym temacie: viewtopic.php?f=54&t=7663
Pod koniec każdego etapu zbieram wszystkie wyniki i przenoszę je na mapę. Uaktualnioną mapę zamieszczam w tym samym temacie: viewtopic.php?f=54&t=7663
Rozpoczyna się kolejny etap kampanii, w którym sojusze mogą korzystać z bonusów wynikających ze zaktualizowanej mapy.

1.2.Sojusze
Uczestnicy kampanii są podzieleni na 4 sojusze reprezentujące ściśle współpracujące ze sobą siły. Wszyscy członkowie danego sojuszu mogą korzystać z bonusów wynikających z kontrolowanych przez ich sojusz terytoriów. Gracze wewnątrz sojuszu nigdy nie będą toczyć bitew między sobą – gracze będą mieli przydzielane Bitwy Obowiązkowe i mogą się umawiać na pozostałe bitwy tylko z graczami należącymi do innych sojuszów.

1.3. Warunki zwycięstwa
Kampanię wygrywa sojusz, który pod koniec ostatniego, czerwcowego etapu kampanii, po ostatniej aktualizacji mapy, DOMINUJE najwięcej terytoriów.
Dodatkowo indywidualnym zwycięzcą kampanii jest gracz, który w rezultacie rozgrywania Bitew Obowiązkowych, znajdzie się na pierwszym miejscu tabeli wyników w Tourneykeeperze: https://tournykeeper.com/#/tournament/details/787



2. MAPA


2.1.Terytoria i kontrola terytoriów
Każde z terytoriów (wysp) na mapie, prócz nazwy, ma przypisany szereg statystyk. W kolorowych polach znajduje się, wyrażona w procentach, informacja o poziomie kontroli każdego sojuszu na danej wyspie. Wartości te sumują się do 100%. Poziomy kontroli będą aktualizowane na podstawie wyników rozegranych bitew pod koniec każdego etapu kampanii. Do czasu aktualizacji obowiązują wartości widoczne na ostatniej opublikowanej mapie.
SOJUSZ DOMINUJE TERYTORIUM, JEŚLI JEGO POZIOM KONTROLI DANEGO TERYTORIUM WYNOSI 60% LUB WIĘCEJ.
Dominacja danego terytorium uprawnia dominujący sojusz do korzystania z bonusów tego terytorium we wszystkich bitwach, dopóki nie utraci on dominacji w kolejnym etapie.

2.2.Bonusy za dominację terytoriów
Gracz należący do sojuszu, który dominuje jedną z zapewniających bonus wysp, może zdecydować o wykorzystaniu tego bonusu w każdej ze swoich bitew, tak długo jak dana wyspa pozostaje zdominowana przez jego sojusz. Gracz powinien poinformować o tym swojego przeciwnika przed bitwą.
GRACZ MOŻE WYKORZYSTAĆ TYLKO JEDEN BONUS W TRAKCIE BITWY, NIEZALEŻNIE OD TEGO ILE WYSP JEST ZDOMINOWANYCH PRZEZ JEGO SOJUSZ. Jeśli takich wysp jest więcej, gracz może dowolnie wybrać jeden z dostępnych bonusów.

Flym Atoll : ZATOKA PRZEMYTNIKÓW

Przemytnicy ukrywający się na tej wyspie doskonale znają okolicę. Łatwo ich skłonić (lub zmusić) by pomogli zaskoczyć przeciwników i wybrać idealne miejsce do stoczenia bitwy.

Gracz korzystający z tego bonusu może na początku bitwy, po wybraniu stron ale przed rozstawieniem modeli zamienić miejscami dwa elementy terenu znajdujące się na stole (nie powinien ich jednak podczas tej zamiany obracać)
Dodatkowo jeden ciężki warjack/bestia w jego armii zyskuje zasadę Advance Move (Before the start of the game but after both players have deployed, a model with Advance Move can make a full advance.) Nie dotyczy modeli na Huge Base.

Grand Cezork : FORTECA NAJEMNIKÓW
Sekretna forteca najemników to miejsce gdzie z łatwością można znaleźć specjalistów do każdej brudnej roboty i to na dodatek przy o wiele korzystniejszych stawkach niż na kontynencie.

Gracz może wykorzystać ten bonus na etapie tworzenia armii. Bonus ten zapewnia zniżkę w wysokości 4 punktów na modele Mercenaries/Minions.

Trom Key : CZARNY KAMIEŃ

Legendarny Czarny Kamień Orgothów to materiał, którego nawet niewielka ilość wyłącza magiczną zdolność warcasterów do postrzegania i kontrolowania okolicy.
Gracz korzystający z tego bonusu może na początku bitwy, po wybraniu stron ale przed rozstawieniem modeli, umieścić całkowicie w 20” od swojej krawędzi stołu wzornik AOE 3”. Ten wzornik to Strefa Sanktuarium. Obszar Strefy Sanktuarium jest traktowany jakby był poza obszarem kontroli (CTRL) wrogich warcasterów/warlocków.

Gnohr Peninsula, Isle of Bimm, Ryan’s Cay, Owth Reef: PRZYCZÓŁEK
W tych miejscach poszczególne sojusze założyły swoje umocnione bazy wypadowe. Wypchnięcie ich z tych pozycji oznacza, że na dłuższy czas przestaną się liczyć w walkach o archipelag.

Dominacja nad tymi wyspami nie daje żadnych bonusów w trakcie trwania kampanii, ale ma wpływ na ostateczne zwycięstwo sojuszu przy podliczaniu liczby kontrolowanych terytoriów.
Sojusz, który na koniec kampanii dominuje swój własny, początkowy przyczółek, liczy go jak dwie dominowane wyspy a nie jedną.
Lista początkowych PRZYCZÓŁKÓW sojuszy:
Gnohr Peninsula –sojusz niebieski
Isle of Bimm –sojusz żółty
Ryan’s Cay –sojusz zielony
Owth Reef –sojusz czerwony

Aktualna mapa zawsze będzie w pierwszym poście tego tematu: viewtopic.php?f=54&t=7663

3. UMAWIANIE SIĘ NA BITWY

Rozgrywanie kampanii w sklepie PALADYNAT i korzystanie ze sklepowego wyposażenia do gry wiąże się z koniecznością jednorazowej wpłaty w wysokości 25zł (do wpłacenia na miejscu w sklepie). Alternatywnie można też dokonać w sklepie przynajmniej jednego zakupu na sumę 100zł lub większą.

3.1.Bitwa obowiązkowa
Na początku każdego etapu kampanii na stronie kampanii w programie Tourneykeeper ( https://tournykeeper.com/#/tournament/details/787 ) będzie pojawiała się aktualna lista par graczy, którzy są zobowiązani stoczyć ze sobą w trakcie tego etapu kampanii bitwę.
Gracze będą w większości wypadków szeregowani standardową metodą (system szwajcarski) przez sam program, ale w niektórych przypadkach konieczne będzie wprowadzenie zmian, by sparowani ze sobą nie byli gracze należący do tego samego sojuszu.
Tak jak w wypadku innych bitew, bitwa obowiązkowa może być rozegrana na dowolną, ustaloną pomiędzy graczami liczbę punktów. Będę się starał, by tiebreakery, jak Control Points i Army Points były uśredniane pomiędzy bitwami różnych rozmiarów.

3.2.Bitwy dodatkowe
Oprócz bitwy obowiązkowej, gracze mogą (i są do tego zachęcani!) umawiać się na dowolną liczbę innych bitew kampanijnych. Nie ma ograniczeń ani co do wielkości tych bitew, ani ich częstotliwości, ani do tego między kim są one rozgrywane –oprócz tego, że bitwy nie mogę być rozgrywane między graczami należącymi do tego samego sojuszu.
Zamieszczone w programie Tourneykeeper informacje od samych uczestników i zawarta w 6 punkcie lista z danymi graczy powinna pozwolić dobrać przeciwników zgodnie z własnymi preferencjami.

4. ZGŁASZANIE WYNIKÓW

Gracze przed bitwą powinni ustalić, na jakiej wyspie będzie rozgrywać się ich potyczka. Jeśli nie są pod tym względem jednogłośni, proponowane rozwiązanie to:
- zwycięzca rzutu D6 decyduje na jakiej wyspie odbędzie się bitwa
- miejsce potyczki jest wybierane losowo z tabeli
Każda z lokacji ma przypisaną do siebie wartość MNOŻNIKA wyrażoną w postaci ułamka dziesiętnego. Im większa bitwa, tym większy wpływ będzie miała na sytuację na mapie.

Po rozegranej bitwie należy do wartości punktowej rozegranej bitwy dodać 25pkt (chcemy, żeby gry na 0pkt też się liczyły, prawda?) a następnie pomnożyć uzyskany wynik przez Mnożnik wyspy, na której toczyła się potyczka. Uzyskana wartość to ilość % punktów kontroli o którą zwiększy się kontrola zwycięzcy a zmniejszy kontrola sojuszu przegrywającego gracza na tym terytorium. Wszelkie ułamki należy zaokrąglić do góry.

W wypadku zgłaszania bitwy innej niż Obowiązkowa, wystarczy podanie wielkości bitwy, lokacji gdzie się odbywała i zmiany % kontroli, która zaszła w jej rezultacie. Miłym dodatkiem budującym klimat kampanii będzie (choćby krótki -2,3 zdania) opis bitwy i/lub zdjęcie z niej.

W wypadku zgłaszania Bitwy Obowiązkowej konieczne jest podanie również informacji, które będą wpisywane do Tourneykeepera, czyli liczby zdobytych przez obu graczy Control Points i zabitych przeciwnikowi Army Points.

Po rozegranej bitwie zgłoszenie wyników jest obowiązkiem zwycięzcy, acz jeśli gracze się zgodzą, zgłosić wynik może którykolwiek z nich. Proszę o zgłaszanie wyników zgodnie z poniższym wzorem:

Bitwa inna niż Obowiązkowa


Wyspa :
Wielkość gry w pkt:
Zwycięski gracz/sojusz:
Przegrywający gracz/sojusz:
Zmiana % kontroli:

Bitwa Obowiązkowa

BITWA OBOWIĄZKOWA
Wyspa :
Wielkość gry w pkt:
Zwycięski gracz/sojusz/ zdobyte CP i AP:
Przegrywający gracz/sojusz/ zdobyte CP i AP:
Zmiana % kontroli:


Przykładowe zgłoszenia wyników:

Zuzia i Wika spotkały się na turnieju i stwierdziły, że mogą przy okazji zgłosić tę bitwę jako kampanijną. Grały armiami wartymi 75punktów zaś bitwa toczyła się w lokacji z Mnożnikiem 0,14. Ich zgłoszenie po rozegranej bitwie wygląda tak:

Wyspa : Grand Cezork
Wielkość gry w pkt: 75
Zwycięski gracz/sojusz: Wika / sojusz zielony
Przegrywający gracz/sojusz: Zuzia / sojusz czerwony
Zmiana % kontroli: 75+25=100, 100x0,14 =14%

Marlena i Lucyna umówiły się na rozegranie 2 gier na 40 punktów, jedną z nich na rozgrzewkę, drugą jako Bitwę Obowiązkową. Zgłaszają osobno obie bitwy. Zdecydowały też, że obie bitwy będą miały miejsce na tej samej wyspie o Mnożniku 0,18

Wyspa : Ryan’s Cay
Wielkość gry w pkt: 40
Zwycięski gracz/sojusz: Marlena/ sojusz żółty
Przegrywający gracz/sojusz: Lucyna/ sojusz zielony
Zmiana % kontroli: 40+25=65, 65x0,18=11,7=12%

BITWA OBOWIĄZKOWA
Wyspa : Ryan’s Cay
Wielkość gry w pkt: 40
Zwycięski gracz/sojusz/ zdobyte CP i AP: Marlena/ sojusz żółty / 3CP 44AP
Przegrywający gracz/sojusz/ zdobyte CP i AP: Lucyna/ sojusz zielony 0CP 21AP
Zmiana % kontroli: 40+25=65, 65x0,18=11,7=12%

Razem sojusz żółty zdobywa a zielony traci 24% w Ryan’s Cay



ESKALACJA
Możliwa jest sytuacja w której jeden z sojuszy utraci więcej % kontroli niż posiada na danym terytorium. W takiej sytuacji nadmiarowa zmiana % kontroli zostanie przeprowadzona na tej sąsiadującej wyspie na której przegrywający ma najwięcej % kontroli. Reprezentuje to sytuację, w której zwycięzcy wykorzystują uzyskaną, druzgocącą przewagę by całkowicie wypchnąć rywala z jednego terytorium i w pościgu za uciekającym wrogiem wtargnąć na kolejne zajmowane przez niego obszary.

WYNIKI GIER NALEŻY ZGŁASZAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE W TYM TEMACIE: viewtopic.php?f=54&t=7663
Ostatnio edytowano niedziela, 31 marca 2019, 14:52 przez Cyel, łącznie edytowano 3 razy
<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 1110

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post piątek, 29 marca 2019, 19:22

Re: Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" od 1 kwiet

5. DODATKOWE INFORMACJE

5.1 Losowa tabela lokacji
Jeśli w trakcie kampanii zajdzie konieczność losowego określenia terytorium, sugerowane jest wykorzystanie poniższej tabeli:
RZUT 2K6
2 – Gnohr Peninsula
3 – Isle of Bimm
4 – Ryan’s Cay
5 – Owth Reef
6 – Flym Atoll
7 – Trom Key
8 – Grand Cezork
9 – Gnohr Peninsula
10 – Isle of Bimm
11 – Ryan’s Cay
12 – Owth Reef



5.2 Dane graczy

Niestety, ponieważ większość gracza nie umieściła w Tourneykeeperze informacji pozwalających ich łatwiej poszeregować, robiłem to na oko ;) Poniżej znajdziecie z grubsza ustalone grupy graczy, które być może pozwolą Wam łatwiej decydować z kim umówić się na kampanijne bitwy.

Gracze początkujący
-Tyrael Timura
-McBear
-Krecior
-Brzozi
-Sigal
-Halcpu

Gracze ze średnim doświadczeniem

-SirPablit
-Blak
-Legenda

Gracze z dłuższym stażem turniejowym
-Utes
-Brohun
-Quar
-Cyel


5.3 Sugerowany format małych gier (poniżej 40punktów/stronę)

Zabronione jest używanie Theme Forces oraz modeli na Huge Base.


We wszystkich bitwach rozgrywany jest poniższy, uproszczony scenariusz.

Na każdym stole rozstawione będą dwie strefy scenariuszowe. Wszystkie funkcjonują identycznie, niezależnie od rozmiaru i położenia. Strefa nie wpływa w żaden sposób na ruch, pole widzenia itp. elementy gry – służy tylko do punktacji scenariusza.

Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy rzuca kostką. Gracz, który wygra rzut wybiera, czy chce zaczynać grę czy wybrać stronę z której się rozstawi. Jeśli wybierze zaczynanie, stronę rozstawienia wybiera przeciwnik.

Gracz zaczynający rozstawia całą swoją armię nie dalej niż 7” od swojej krótkiej krawędzi stołu. Następnie drugi gracz rozstawia się nie dalej niż 10” od swojej krawędzi. Advanced Deployment itp. zasady pozwalające wystawić się dalej działają normalnie.

Poczynając od drugiej tury drugiego gracza, grający mogą zdobywać Control Points (CP). Jeśli na koniec tury gracz ma dowolny model na obszarze strefy (choćby tylko częściowo) i na obszarze tej strefy (również choćby tylko częściowo) nie ma żadnych wrogich modeli, gracz ten zdobywa 1CP.

!Wyjątkiem są oddziały - by zdobyć CP, wszystkie ocalałe modele z oddziału muszą być choćby częściowo na obszarze strefy!

UWAGA! – punkty zdobywa się na koniec tury każdego z graczy, czyli można zdobyć CP również na koniec tury przeciwnika, jeśli nie zdoła on usunąć punktującego modelu lub umieścić swojego modelu wewnątrz strefy by uniemożliwić punktowanie.

Grę NATYCHMIAST wygrywa gracz, który:
- Uzyska przewagę CZTERECH CP nad przeciwnikiem
lub
- Zabije wrogiego Warcastera/ Warlocka
lub
-Jego przeciwnikowi skończy się czas przeznaczony na grę


Jeśli żaden z powyższych warunków nie zostanie spełniony, bitwa trwa 7 rund. Po zakończeniu bitwy wygrywa gracz, który zdobył więcej CP, a w wypadku remisu, zniszczył więcej Army Points.

(Army Points liczymy podsumowując wartość punktową zabitych warjacków/bestii/solosów, wybitych do ostatniego modelu oddziałów i dodając 10 jeśli został zabity Warcaster/Warlock)

W przypadku bardzo małych gier (10pkt lub mniej na stronę) sugeruję rozstawianie tylko jednej strefy na środku stołu i zwycięstwo po uzyskaniu przewagi 3CP.
Ostatnio edytowano niedziela, 31 marca 2019, 14:53 przez Cyel, łącznie edytowano 3 razy
<<

Xaos

Avatar użytkownika

Posty: 140

Dołączył(a): poniedziałek, 2 listopada 2015, 19:43

Frakcja: Grymkin

Post piątek, 29 marca 2019, 20:45

Re: Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" - zasady

Ja niestety odpadam z kampanii
<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 1110

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post piątek, 29 marca 2019, 23:36

Re: Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" - zasady

To BARDZO niedobrze, bo oznacza to, że brakuje gracza do koniecznego minimum uczestników. Dotąd mieliśmy na styk (12).
<<

Brohun

Avatar użytkownika

Posty: 220

Dołączył(a): czwartek, 28 czerwca 2018, 23:18

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 30 marca 2019, 00:00

Re: Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" - zasady

Xaos napisał(a):Ja niestety odpadam z kampanii


xaos nie odwalaj
<<

Legenda

Avatar użytkownika

Posty: 328

Dołączył(a): niedziela, 4 października 2015, 13:45

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 30 marca 2019, 02:47

Re: Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" - zasady

Xaos napisał(a):Ja niestety odpadam z kampanii



Why? Byliśmy już tak blisko ... ;(
<<

Utes

Posty: 309

Dołączył(a): niedziela, 29 maja 2016, 18:11

Frakcja: Skorne

Post sobota, 30 marca 2019, 09:22

Re: Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" - zasady

Dopisałem się żeby było minimum :)
<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 1110

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post sobota, 30 marca 2019, 10:22

Re: Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" - zasady

Super :)

Bohaterski Utes przybywa i ratuje sytuację !
<<

halcpu

Posty: 8

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2019, 17:01

Frakcja: Retribution of Scyrah

Post sobota, 30 marca 2019, 17:05

Re: Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" - zasady

Hej!Dopisałem się do kampanii. Swój poziom gry określę jako patologicznie słaby:)
<<

Brohun

Avatar użytkownika

Posty: 220

Dołączył(a): czwartek, 28 czerwca 2018, 23:18

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 30 marca 2019, 21:41

Re: Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" - zasady

halcpu napisał(a):Hej!Dopisałem się do kampanii. Swój poziom gry określę jako patologicznie słaby:)


mysle ze to nie bedzie problem - albo znajdziesz lepszych co cie podszkola albo bedziesz gral w miare na swoim poziomie :D only way is up!
<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 1110

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post niedziela, 31 marca 2019, 11:52

Re: Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" - zasady

W drugim temacie pojawiły się już rozpisane frakcje. Być może będzie jakaś drobna zmiana, jeśli jeszcze ktoś się dopisze na ostatnią chwilę dziś.
<<

Brohun

Avatar użytkownika

Posty: 220

Dołączył(a): czwartek, 28 czerwca 2018, 23:18

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 31 marca 2019, 12:15

Re: Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" - zasady

super - oficjalnie ogłaszam, że mój sojusz wygra i jest najlepszy

co do zasad - Cyel, ja naprawdę wątpię, że ktoś będzie w stanie przebrnąć przez te zasady - ja na pewno nie. jest jakaś szansa na tl;dr?
<<

Utes

Posty: 309

Dołączył(a): niedziela, 29 maja 2016, 18:11

Frakcja: Skorne

Post niedziela, 31 marca 2019, 12:25

Re: Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" - zasady

Fajne zasady, przeczytałem i nie było tak strasznie :)

edit:

tak się zastanawiam, czy jest opcja na kilka rzeczy (może do indywidualnego ustalenia), a mianowicie czy konieczne są 2 listy do grania przez całą kampanie? Myślałem o tym żeby trochę urozmaicić grę możnaby zrobić ala caster draft (przed grą umawiamy się z przeciwnikiem że wybieramy castera losowo rzutem kostką z wybranej puli 5-10 casterów) jeśli obaj gracze się zgodzą i dopiero znając casterów do gry składać listy w ciemno próbując wydedukować co wmyśli nasz przeciwniki. Dodatkowo fajnie byłoby jakby grać malowanymi listami, specjalnie wybrałem frakcję minion, którą mam malowaną :)
<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 1110

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post niedziela, 31 marca 2019, 14:43

Re: Kampania fabularna "Czarny Kamień z Trom Key" - zasady

@Brohun - przeczytałeś zasady do WMki a do kampanii są za długie ;P ? Ach ta dzisiejsza młodzież, wychowana na reklamach i smsach... ;)

@Utes - nie ma żadnego obowiązku gry tymi samymi listami w całej kampanii, wprost przeciwnie! Należy tylko trzymać się swojej frakcji, ale armię za każdym razem można mieć zupełnie inną. Wręcz zachęcam do tego i też będę tak robił - co innego będę składał na grę z początkującym a co innego na spotkanie z weteranem.

Wszelkie nietypowe wariacje są również jak najbardziej do przyjęcia - o ile wynik bitwy da się zgłosić w podanej formule (czyli bitwa była na ileś punktów i ktoś wygrał a ktoś przegrał) to kampania to bezproblemowo łyknie :) Sam zamierzam namawiać kolegów z drużyny i przeciwników na bitwę parową np.
Następna strona

Powrót do Warszawa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron