elRoS MK3 - Road to WTC 2018
a po co chemy strzelac do jacków pomu jak one maja tak zenujace zasiegi że mozna rozstrzelac piechote a na deser jacki rozwalic wrecz?:) przeciez w rosie powa na jackach nie brakuje do rozwalenia pomowych jacków, no poza tymi z featem dursta
Re: elRoS MK3 - Road to WTC 2018
A co byś powiedział na taką rozpiskę?
Według mnie fajna kontrolna rozpa z durzą ilościa strzelania.
https://conflictchamber.com/#c5201b_-0z ... 4k35363xhT
Retribution Army - 75 / 75 points
[Theme] Defenders of Ios
(Issyria 1) Issyria, Sibyl of Dawn [+29]
- Harpy [9]
- Manticore [14]
- Manticore [14]
- Phoenix [18]
Arcanist Mechanik [2]
Arcanist Mechanik [2]
Arcanist Mechanik [2]
Fane Knight Skeryth Issyen [0(8)]
Lanyssa Ryssyl, Nyss Sorceress [0(4)]
Houseguard Halberdiers (max) [13]
- Houseguard Halberdier Officer & Standard [4]
Stormfall Archers [9]
Arcantrik Force Generator [17]
Według mnie fajna kontrolna rozpa z durzą ilościa strzelania.
https://conflictchamber.com/#c5201b_-0z ... 4k35363xhT
Retribution Army - 75 / 75 points
[Theme] Defenders of Ios
(Issyria 1) Issyria, Sibyl of Dawn [+29]
- Harpy [9]
- Manticore [14]
- Manticore [14]
- Phoenix [18]
Arcanist Mechanik [2]
Arcanist Mechanik [2]
Arcanist Mechanik [2]
Fane Knight Skeryth Issyen [0(8)]
Lanyssa Ryssyl, Nyss Sorceress [0(4)]
Houseguard Halberdiers (max) [13]
- Houseguard Halberdier Officer & Standard [4]
Stormfall Archers [9]
Arcantrik Force Generator [17]
Posty: 1698
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 22:10
Lokalizacja: Szczecin
Frakcja: Retribution of Scyrah
Re: elRoS MK3 - Road to WTC 2018
Hej!
Issyria bez Sylysa i Chimery to smutna Issyria Generalnie nie jestem fanem Manticore pod nią, jasne d3 strzałów na feat turze może coś zrobić, ale wolę stabilne rzeczy. Jak chcesz bawić się w kontrolę i trochę mix approach to ja bym prędzje zrobił coś takiego:
https://conflictchamber.com/#c5201b_-0z ... 35363x3xhT
Retribution Army - 75 / 75 points
[Theme] Defenders of Ios
(Issyria 1) Issyria, Sibyl of Dawn [+29]
- Banshee [18]
- Chimera [8]
- Harpy [9]
- Harpy [9]
- Sylys Wyshnalyrr, The Seeker [0(4)]
Arcanist Mechanik [2]
Arcanist Mechanik [2]
Fane Knight Skeryth Issyen [0(8)]
Houseguard Thane [4]
Houseguard Halberdiers (max) [13]
- Houseguard Halberdier Officer & Standard [4]
Stormfall Archers [9]
Stormfall Archers [9]
Arcantrik Force Generator [17]
em zamiast stromfalli więcej halabard:
https://conflictchamber.com/#c5201b_-0z ... 363u3536hT
Retribution Army - 75 / 75 points
[Theme] Defenders of Ios
(Issyria 1) Issyria, Sibyl of Dawn [+29]
- Banshee [18]
- Chimera [8]
- Harpy [9]
- Harpy [9]
- Sylys Wyshnalyrr, The Seeker [0(4)]
Arcanist Mechanik [2]
Arcanist Mechanik [2]
Fane Knight Skeryth Issyen [0(8)]
Houseguard Thane [4]
Houseguard Halberdiers (max) [13]
- Houseguard Halberdier Officer & Standard [4]
- Soulless Escort (1) [1]
Houseguard Halberdiers (max) [13]
- Houseguard Halberdier Officer & Standard [4]
Arcantrik Force Generator [17]
mając afg i banszetę masz 4 momentum na turę potencjalne, chimera jest znacznie lepsza od phoenixa bo jest szybsza i mniejsza podstawka daje jej wiecej korytarzy na robeienie kuku przeciwnikowi z blinding lightem. Od manticore vole harpie w 90% przypadków bo mają stabilne 2 strzały z potencjalnym kd, zamiast d3 strzałow które na turze feata może wynieść 1 i po ptakach.
Myślę że w tym tierze nie chcesz się ruszać bez 2 unitów halabard.
Issyria bez Sylysa i Chimery to smutna Issyria Generalnie nie jestem fanem Manticore pod nią, jasne d3 strzałów na feat turze może coś zrobić, ale wolę stabilne rzeczy. Jak chcesz bawić się w kontrolę i trochę mix approach to ja bym prędzje zrobił coś takiego:
https://conflictchamber.com/#c5201b_-0z ... 35363x3xhT
Retribution Army - 75 / 75 points
[Theme] Defenders of Ios
(Issyria 1) Issyria, Sibyl of Dawn [+29]
- Banshee [18]
- Chimera [8]
- Harpy [9]
- Harpy [9]
- Sylys Wyshnalyrr, The Seeker [0(4)]
Arcanist Mechanik [2]
Arcanist Mechanik [2]
Fane Knight Skeryth Issyen [0(8)]
Houseguard Thane [4]
Houseguard Halberdiers (max) [13]
- Houseguard Halberdier Officer & Standard [4]
Stormfall Archers [9]
Stormfall Archers [9]
Arcantrik Force Generator [17]
em zamiast stromfalli więcej halabard:
https://conflictchamber.com/#c5201b_-0z ... 363u3536hT
Retribution Army - 75 / 75 points
[Theme] Defenders of Ios
(Issyria 1) Issyria, Sibyl of Dawn [+29]
- Banshee [18]
- Chimera [8]
- Harpy [9]
- Harpy [9]
- Sylys Wyshnalyrr, The Seeker [0(4)]
Arcanist Mechanik [2]
Arcanist Mechanik [2]
Fane Knight Skeryth Issyen [0(8)]
Houseguard Thane [4]
Houseguard Halberdiers (max) [13]
- Houseguard Halberdier Officer & Standard [4]
- Soulless Escort (1) [1]
Houseguard Halberdiers (max) [13]
- Houseguard Halberdier Officer & Standard [4]
Arcantrik Force Generator [17]
mając afg i banszetę masz 4 momentum na turę potencjalne, chimera jest znacznie lepsza od phoenixa bo jest szybsza i mniejsza podstawka daje jej wiecej korytarzy na robeienie kuku przeciwnikowi z blinding lightem. Od manticore vole harpie w 90% przypadków bo mają stabilne 2 strzały z potencjalnym kd, zamiast d3 strzałow które na turze feata może wynieść 1 i po ptakach.
Myślę że w tym tierze nie chcesz się ruszać bez 2 unitów halabard.
Re: elRoS MK3 - Road to WTC 2018
Mantikory to raczej covering fire niz strzelanie przynajmniej ja je wole tak traktowac:)
Posty: 1698
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 22:10
Lokalizacja: Szczecin
Frakcja: Retribution of Scyrah
Re: elRoS MK3 - Road to WTC 2018
Kat, covering fire jest spoko, ale Issyria jest o tylespecyficznym casterem że musi zrobić robotę w turze feata bo inaczej jest kupa. Czyli w turze feata nie masz covering fire i polegasz na strzałąch które są losowe.
Re: elRoS MK3 - Road to WTC 2018
czyli dochodzimy do konsensusu... mantikory nie pod nią
Re: elRoS MK3 - Road to WTC 2018
Dla mnie szczelanie to jest dodatek.
Zobaczcie jakie mozliwosci ta rozpa ma jesli chodzi o male atack.
Jak wejdzie hunter mark to jest darmowa szarża z czarem manticora ma wtedy 14 cali
zasięgu z siłą 20. A covering fire mozna użyć tylko wtedy gdy manticora nie ma nic innego do zrobienia.
Phenix jest o tyle wazniejszy dla mnie bo bardziej stawiam na demage. A są jeszcze halabardy i Sksryth.
Harpy tez potrafi calkiem fajnie uderzyć.
Jezeli feat mialby byc tylko na strzelanie to jest go zdecydowanie za mało.
Zobaczcie jakie mozliwosci ta rozpa ma jesli chodzi o male atack.
Jak wejdzie hunter mark to jest darmowa szarża z czarem manticora ma wtedy 14 cali
zasięgu z siłą 20. A covering fire mozna użyć tylko wtedy gdy manticora nie ma nic innego do zrobienia.
Phenix jest o tyle wazniejszy dla mnie bo bardziej stawiam na demage. A są jeszcze halabardy i Sksryth.
Harpy tez potrafi calkiem fajnie uderzyć.
Jezeli feat mialby byc tylko na strzelanie to jest go zdecydowanie za mało.
Re: elRoS MK3 - Road to WTC 2018
No jak wejdzie mark to rzeczywiscie mantikory są spoko. Sam używam dwoch pod rhanem wlasnie w ten sposob ale tam łatwiej kłaść daleko covering fire(telekinezy)
Tyle ze po czesci zgadzam sie tu z erlosem so co tego ze w turze feata trzeba zadać maksymalne straty przeciwnikowi. Taka mantikora swietnie bije ale mam powody by sadzic że nie przeczekasz feata pod mele (np bedac drugim graczem jest to bardzo ciezkie do zrobienia) i najefektywniej jest po prostu strzelac
Tyle ze po czesci zgadzam sie tu z erlosem so co tego ze w turze feata trzeba zadać maksymalne straty przeciwnikowi. Taka mantikora swietnie bije ale mam powody by sadzic że nie przeczekasz feata pod mele (np bedac drugim graczem jest to bardzo ciezkie do zrobienia) i najefektywniej jest po prostu strzelac
Re: elRoS MK3 - Road to WTC 2018
Ale jak stoisz 2 cale od AFG to tez mozesz covering fire postawić 2cale dalej.
Mam nadzieje ze to tak tez działa.
Mam nadzieje ze to tak tez działa.
Posty: 1698
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 22:10
Lokalizacja: Szczecin
Frakcja: Retribution of Scyrah
Re: elRoS MK3 - Road to WTC 2018
No I po turnieju Miejsce 8/40 wiec zle nie jest, wynik 4-1 tez jest zadowalajacy. Zly jestem na siebie za pierwsza gre z Maybugiem bo byla do wygrania jak rozmawialismy po graniu, gdybym nie skopal jego tury feata. Ale po kolei
Na turniej zabralem Elare2 w DoI na halabardach i Rahna na 2 swierszczach. Szczegolnia ta druga rozpiska okazala sie byc bardzo dobrym wyborem bo zawsze straszyla CK i wymuszalem chowanie sie casterow gleboko od scenariusza co jak wiemy jest duzym plusem.
Pierwsza Gra - Maybug, Ossrum vs Rahn, Loss 2nd Tiebreaker (Pasek)
Przegralem rzut na zaczynanie, wybralem teoretycznie lepsza dla Maybuga strone ale ze wzgledu na stol dalej mial maly obstacle za ktorym mogl chowac ossruma. Z ADRow z rozpy wylecieli Lynus i Edrea za Lanysse i Soulless za Arcaniste.
Gra byla do wygrania gdybym nie skopal mojej 2 tury - probowalem zjesc 2 Drillery i zniszczyc objecitve by zeskorowac 2 punkty w tej turze co bylo bledem. Powinienem Rahnem rzucic 4 TK, wywalic BE ze strefy i cofnac pleckami a potem poprzewracac czesc jackow. Przy braku pathfindera po turze feata i majac las na srodku powinienem zdobyc momentum na scenariusz, zeskorowac 1, moze 2 ctrl pointy i grac dalej. Ostatecznie skonczylismy w 7 turze jak Maybugowi zostalo jakies 1.5 minuty na zegarze.
Druga Gra - Marcin Solomon, Vlad2 vs Rahn, Win, Scenariusz (Recon2)
Gra ktora zostala wygrana w deploymencie, przeciwnik nie wystawil praktycznie nic na prawej flance wiec jedyne co robilem wg planu to blokowalem jego scorowania a sam w 2 turze zeskorowalem 3 punkty (Flaga, obie strefy). Przeciwnik przerezal mi Rysovassow az milo, ale zeskorowal tylko 1 punkt. Ja w odpowiedzi scoruje znowu moja flage, strefe i niszcze objective. 6-1
Trzecia Gra - Whydak, Fyana vs Elara2, Win, Scenariusz (Spread The net)
Wygralem rzut na zaczynanie wiec wygralem gre. Moje halabardy byly w zasiegu szarzy do jego bestii w jego deploymencie. Fyana zafeatowala defensywnie i chowala sie za chmura na krawedzi killboxa. Widzac opcje na zjedzenie 2 heavy, moze 3, odpalam feata, przyspieszam, pozycjonuje rzeczy by score’owac w jego turze. Zaczynam od proby wypchniecia Angeliusa zboostowana aimujaca harpia (potrzebuje 9) ale nie trafiam wiec Aniol sie chowa. Jakby to wyszlo, wyrzucilbym go z jego strefy kontroli i na miekko wciagnal. Ale Whydak schowal sie a potem odpalil admonition. W efekcie poprzenosilem ataki na Scytheana i kulalem jakby jutra nie bylo w efekcie zabijajac go i Nerapha. Trace wiekszosc halabard, ale scoruje w jego turze 2 CP a on 0. W mojej bede smialo skorowal kolejne 2, wiec jedynie zabijam nerapha co contestuje jego flage, biegne Sylysem i wygrywam 5-0 na scenariusz.
Czwarta Gra - Vitus, Caine3 vs Rahn, Win, CK (Breakdown)
Wygralem zaczynanie ustawilem sie w srodku, z waznych rzeczy w ADR za stormfallsow weszli electromancerzy bo Vitus mial Hurricane’a i chcialem by chociaz czesc strzalow chargerow i Caine’a szla na nich. Vitus pudluje trickshota w Lynussa i Edree wiec moge usunac chmure ze srodka stolu. Caine3 b2b z murkiem. No to jedziemy. Usuwam chmure, Chimera do przodu, Sylys + Rahn, Feat. Pudluje 13ke na TK, druga proba nic mnie nie kosztuje wiec probuje. Trafiam, Caine do przodu pleckami, slam zadaje mu ze 4 obrazenia po redukcji foca, pierwszy BE 2 devastatorami zabija Caine’a.
Piata Gra - Heru, Sevy2 vs Rahn, Win, CK (4 strefy i objective’y)
Heru ku mojemu zaskoczeniu bierze Seviego2 zamiast Reznika, przegralem na zaczynanie, zabralem strone z murkiem i domkiem. Obaj podbiegamy do przodu, ja ustawiam Issyena, Rahna, Hydre i 2x BE w aurze Disco by byla bezpieczna. Heru probuje mi ja wysadzic, ale pudluje pierwszy strzal z Reckonera na zboostowanej 7ce a drugi przejmuje na Issyena. W efekcie reckonery go zabijaja, ale warto bylo. W swojej turze mam latwa opcje na 4 CPki bo musze zabic 1 model i objective, albo CK ktore wchodzi jak tylko rzuce 2 na dystans Slama. Po chwili namyslu ide w CK no i rzucam 2 na slam, Sevy dostaje jakies 2-3 pkt obrazen po redukcji ale lezy. No to BE podchodza, jeden strzal na SG, drugi strzal na Oraculara. Kolejny BE podchodzi i kladzie Seviego do piachu. Mialem w zanadrzu jeszcze Hydre.
Turniej super, bawilem sie swietnie, gry i przeciwnicy jak zawsze - mega Po przemysleniach w samochodzie Elara2 na 100% zmienia tier na LoD a tymczasem zaczynam testowac Issyrie z Halabardami.
Na turniej zabralem Elare2 w DoI na halabardach i Rahna na 2 swierszczach. Szczegolnia ta druga rozpiska okazala sie byc bardzo dobrym wyborem bo zawsze straszyla CK i wymuszalem chowanie sie casterow gleboko od scenariusza co jak wiemy jest duzym plusem.
Pierwsza Gra - Maybug, Ossrum vs Rahn, Loss 2nd Tiebreaker (Pasek)
Przegralem rzut na zaczynanie, wybralem teoretycznie lepsza dla Maybuga strone ale ze wzgledu na stol dalej mial maly obstacle za ktorym mogl chowac ossruma. Z ADRow z rozpy wylecieli Lynus i Edrea za Lanysse i Soulless za Arcaniste.
Gra byla do wygrania gdybym nie skopal mojej 2 tury - probowalem zjesc 2 Drillery i zniszczyc objecitve by zeskorowac 2 punkty w tej turze co bylo bledem. Powinienem Rahnem rzucic 4 TK, wywalic BE ze strefy i cofnac pleckami a potem poprzewracac czesc jackow. Przy braku pathfindera po turze feata i majac las na srodku powinienem zdobyc momentum na scenariusz, zeskorowac 1, moze 2 ctrl pointy i grac dalej. Ostatecznie skonczylismy w 7 turze jak Maybugowi zostalo jakies 1.5 minuty na zegarze.
Druga Gra - Marcin Solomon, Vlad2 vs Rahn, Win, Scenariusz (Recon2)
Gra ktora zostala wygrana w deploymencie, przeciwnik nie wystawil praktycznie nic na prawej flance wiec jedyne co robilem wg planu to blokowalem jego scorowania a sam w 2 turze zeskorowalem 3 punkty (Flaga, obie strefy). Przeciwnik przerezal mi Rysovassow az milo, ale zeskorowal tylko 1 punkt. Ja w odpowiedzi scoruje znowu moja flage, strefe i niszcze objective. 6-1
Trzecia Gra - Whydak, Fyana vs Elara2, Win, Scenariusz (Spread The net)
Wygralem rzut na zaczynanie wiec wygralem gre. Moje halabardy byly w zasiegu szarzy do jego bestii w jego deploymencie. Fyana zafeatowala defensywnie i chowala sie za chmura na krawedzi killboxa. Widzac opcje na zjedzenie 2 heavy, moze 3, odpalam feata, przyspieszam, pozycjonuje rzeczy by score’owac w jego turze. Zaczynam od proby wypchniecia Angeliusa zboostowana aimujaca harpia (potrzebuje 9) ale nie trafiam wiec Aniol sie chowa. Jakby to wyszlo, wyrzucilbym go z jego strefy kontroli i na miekko wciagnal. Ale Whydak schowal sie a potem odpalil admonition. W efekcie poprzenosilem ataki na Scytheana i kulalem jakby jutra nie bylo w efekcie zabijajac go i Nerapha. Trace wiekszosc halabard, ale scoruje w jego turze 2 CP a on 0. W mojej bede smialo skorowal kolejne 2, wiec jedynie zabijam nerapha co contestuje jego flage, biegne Sylysem i wygrywam 5-0 na scenariusz.
Czwarta Gra - Vitus, Caine3 vs Rahn, Win, CK (Breakdown)
Wygralem zaczynanie ustawilem sie w srodku, z waznych rzeczy w ADR za stormfallsow weszli electromancerzy bo Vitus mial Hurricane’a i chcialem by chociaz czesc strzalow chargerow i Caine’a szla na nich. Vitus pudluje trickshota w Lynussa i Edree wiec moge usunac chmure ze srodka stolu. Caine3 b2b z murkiem. No to jedziemy. Usuwam chmure, Chimera do przodu, Sylys + Rahn, Feat. Pudluje 13ke na TK, druga proba nic mnie nie kosztuje wiec probuje. Trafiam, Caine do przodu pleckami, slam zadaje mu ze 4 obrazenia po redukcji foca, pierwszy BE 2 devastatorami zabija Caine’a.
Piata Gra - Heru, Sevy2 vs Rahn, Win, CK (4 strefy i objective’y)
Heru ku mojemu zaskoczeniu bierze Seviego2 zamiast Reznika, przegralem na zaczynanie, zabralem strone z murkiem i domkiem. Obaj podbiegamy do przodu, ja ustawiam Issyena, Rahna, Hydre i 2x BE w aurze Disco by byla bezpieczna. Heru probuje mi ja wysadzic, ale pudluje pierwszy strzal z Reckonera na zboostowanej 7ce a drugi przejmuje na Issyena. W efekcie reckonery go zabijaja, ale warto bylo. W swojej turze mam latwa opcje na 4 CPki bo musze zabic 1 model i objective, albo CK ktore wchodzi jak tylko rzuce 2 na dystans Slama. Po chwili namyslu ide w CK no i rzucam 2 na slam, Sevy dostaje jakies 2-3 pkt obrazen po redukcji ale lezy. No to BE podchodza, jeden strzal na SG, drugi strzal na Oraculara. Kolejny BE podchodzi i kladzie Seviego do piachu. Mialem w zanadrzu jeszcze Hydre.
Turniej super, bawilem sie swietnie, gry i przeciwnicy jak zawsze - mega Po przemysleniach w samochodzie Elara2 na 100% zmienia tier na LoD a tymczasem zaczynam testowac Issyrie z Halabardami.
Re: elRoS MK3 - Road to WTC 2018
a jak oceniasz adry? bez nich na klasycznyhc nietechowanych rozpach było by dużo trudniej?:)
Posty: 1698
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 22:10
Lokalizacja: Szczecin
Frakcja: Retribution of Scyrah
Re: elRoS MK3 - Road to WTC 2018
ADRy wykorzystalem 3 razy w skali turnieju i byly za kazdym razem bardzo przydatne. w grze z heru mialem dzieki temu dodatkowy strzal, w grze z Maybugiem darmowa szarze w razie potrzeby, a w grze z Vitusem dostalem potrzebny mi specjalistyczny unit. bez ADRow byloby troche ciezej, ale daja one super opcje. jestem za.
Posty: 1698
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 22:10
Lokalizacja: Szczecin
Frakcja: Retribution of Scyrah
Re: elRoS MK3 - Road to WTC 2018
Elara
Banshee
Manticore
3x Arcanist
2x Sentinele z UA
Lanyssa
Scyir z Syrena
Scyir z Syrena
Banshee
Manticore
3x Arcanist
2x Sentinele z UA
Lanyssa
Scyir z Syrena
Scyir z Syrena
Re: elRoS MK3 - Road to WTC 2018
Syreny to całkiem fajny pomysł.
Powrót do Retribution of Scyrah
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości