Post wtorek, 9 sierpnia 2016, 16:49

Kraye Forever

o hai!

Ciągle 'masteruję' Kraye'a bo jest fajny i fluffowy ;d

Stracił całkiem sporo w porównaniu do mk2, ale w mk3 stać go na parę wywijasów. Problemem jest jak zwykle jego przeżywalność, ginie bardzo szybko, a ponieważ stracił steady może zginąć nawet szybciej! Ale nie zniechęca mnie to. Złożyłem taką oto listę w nadziei wykorzystywania knockdownów i slam-outów do repozycji. W testach ten manewr działa bardzo dobrze jeśli możesz np. repozycjonować się za ścianę (ale to special case). Największym problemem oczywiście jest dostarczenie jacków (hammersmithy i ironclad) zanim zostaną zdjęte przez mocne strzelanie. Zależnie od sytuacji Bullet Dodger może trafić na Kraye'a, Thorna albo nawet Ironclada (DEF 14 nie jest zły). Thorna mam nadzieję wykorzystać do taktycznego Pursuita.

Ogólnie z tą rozpiską nastawiam się bardziej na hit and run niż jakiś mega wygar, chociaż w odpowiedniej sytuacji i to da się załatwić ;)

I tak, zdaję sobie sprawę, że są lepsze opcje w Cygnarze. Ale gram (ciągle) dość casualowo ;d

http://conflictchamber.com/#b11b999B9F9 ... 9z3WdFdF4k

Cygnar Army - 75 / 75 points

(Kraye 1) Captain Jeremiah Kraye [+30]
- Centurion [17]
- Hammersmith [12]
- Hammersmith [12]
- Ironclad [12]
- Thorn [13]
- Sylys Wyshnalyrr, The Seeker [4]
Captain Arlan Strangewayes [4]
Gun Mage Captain Adept [5]
Journeyman Warcaster [4]
- Sentinel [8]
Eiryss, Mage Hunter of Ios [7]
Gobber Tinker [2]
Gobber Tinker [2]
Lanyssa Ryssyl, Nyss Sorceress [3]

Anywho - co myślicie o tym casterze w mk3? Czy spelle które stracił równoważą nowe zasady kawalerii i power up?