Ok, krókie podsumowanie Pruszkowa. Braki czasu na długie raporty.
Na turniej wziąłem listy Vindictusa i HR jako parę. Nie uważam, że jest ona idealana (czasem ma podobne problemy) ale też o coś takiego chodziło. Biorę tylko tą, która wydaje się lepsza na dany parring. Jak czas pokazał, czasem żadna dobra nie jest
.
(Vindictus 1) Vice Scrutator Vindictus [+29]
- Dervish [7]
- Dervish [7]
- Templar [15]
Anastasia di Bray [3]
Exemplar Warder Elias Gade [0(5)]
High Exemplar Gravus [9]
Wrack [1]
Choir of Menoth (min) [4]
Exemplar Errants (max) [16]
- Exemplar Errant Officer & Standard [4]
Exemplar Vengers (max) [20]
Knights Exemplar [9]
- Knights Exemplar Officer [0(5)]
Knights Exemplar [9]
- Knights Exemplar Officer [0(5)]
(High Reclaimer 1) The High Reclaimer [+32]
- Vanquisher [17]
- Vanquisher [17]
Avatar of Menoth [20]
The Covenant of Menoth [4]
Vassal Mechanik [1]
Vassal of Menoth [3]
Choir of Menoth (min) [4]
Idrian Skirmishers (max) [15]
- Idrian Skirmisher Chieftain & Guide [0(5)]
Idrian Skirmishers (max) [15]
- Idrian Skirmisher Chieftain & Guide [0(5)]
Lady Aiyana & Master Holt [8]
- Attendant Priest [3]
1. Gra z Shonusu - w Recon II
Karchev na 5x destroyerach i co tam Khador ma dodatkowego W Rekonie, gdzie rozpiska oparta na Jackach 23 ARM punktuje wszystko nie było dużych szans. Wybrałem Vindiego z racji dużej ilości WM ale nawet one nie dały się rady przebić przez scena. Pomyliliśmy delikatnie rozstawienie (flagi zamienione z objectivami) ale chyba nie miałoby to znaczenia. Zostałem wypunktowany na scena. Rain of Death niestety kosił piechotę wiadrami a nie miałem się czym przebić. Ważne też było ogranie przeciwnika na Vindiego.
Po dłużym zastanowieniu uważam, że może jednak ten HR byłby lepszy? Miałby 3 Ciężkie Jacki wyciągające naprawdę niezły power a Idrianie biją też mocno z Ayaną. Do tego feat...
Niestety turniej rozpoczęty przegraną na scena
------
2. Gra z Asią na Grymkinach w Outlast chyba
The Child i standard bestiowyTym razme wybór pada na HR. Obie rozpy są ok ale w ten sposób się odlockowuję
. Mimo arcany ze stealthem udaje się po kolei zabijac co trzeba. Nie pomaga duży arm bestii i mam wystarczająco dużo modeli do przywracania (które nie zginęły od bestii).
Wygrana na scenariusz.--------
3. Gra Vampaj w Standoff
Gorek1 na JackachWybór Pada na HR znowu. Bardzo chciałem nim grać na Cryx (machine wright<Avatar <3) i zagrałem
. Gra długa, całkiem wyrównana i do samego końca. Skończyło się w 7 turze przewagą punktową z tego co pamiętam lub na czas. Świetnie działało Hand of Vengence na Jackach. Jeden błąd kosztował cieżkiego Jacka - Vampaj wpadł pod treshera Vanquishera korzystając z contr szarży. Tresherem zabiłem wszystko a resztę foców wydałem na dobicie Jacka ^^.
Na pewno HR się ładnie sprawdził tutaj.
Wygrana na scenariusz ------
4. Gra Mintor w Breakdown
Madrak1 na standardzie (feny, champy, bizony)Tutaj brakuje mi Guardiansów.... ale jedziemy Vindim. HR nie ma totalnie gry z trollami (bez feata
). Plan prosty - skupiam się na jednej stronie gdzie wyżynam/blokuje co trzeba. Drugą gdzie są champy odpuściłem. Finalnie się opłaciło bo zdobywam pubkty w swojej strefie i tej po prawej blokując pozostałe. Finalnie 9:4 (?)
Wygrana na scenariusz
-------
5 Gra Yaro w Spread the Net
Duregn na Kolosie, BE, Krasiach i dużej ilosći aoe.Vindctus i wyjątkowo jadę drugi. Plan jest prosty -> blitzkrieg na scenariusz. Skupiam armię po stronie gdzie jest BE. W pierwszej feat, więc nie za bardzo ma we mnie co strzelać bez magic weapon. Tutaj błąd ułatawiający mi grę - Yaro odpuścił contest swojej flagi bojąc się akawalerii wjeżdżającej w BE. Dzięki temu zdobywam 3 pkt. Na tym etapie naprawdę mało już mógł zrobić by zastopować mnie przed zdobyciem wystarczającej ilości. Mimo, ze zestrzelił mi jakieś 2/3 armii. W swojej bez problemu zdobywam brakujące punkty.
Tutaj uważam, że to była przegrana gra na długie (7turowe?) attrition. Jednak dzięki typowo taktycznej zagrywce udało się zostawić wystarczająco sił na zdobycie pkt. Anastazja zrobiła grę (najpierw z +1 do zaczynania, potem wychodząc z Ambusha i punktując flagę
). Ciekaowtka - zabiłem 0 AP mając 5 CP.
Dochodzę do wniosku, że jakimś cudem z tymi krasiami wygrywam cały czas. Normalnie jest turbo pod górkę.
Wygrana na scenariusz--------
6 Gra ElrosOpisana tutaj cytując Elrosa. Za długi język mam czasem
Przegrana na CK---------------------------------------------------------------------------------------
Wnioski!
Vindcuts - to solidne 7/10. Ma swoje problemy ale w tym co ma robić robi to dobrze. (być szybkim). Moim zdaniem Kawaleria i Anastazja to totalny must have. 15" Threata jest magiczne. Tak samo jak naprawdę chcesz mieć wybór czy zaczynasz czy nie. Ileś razy już +1 uratowało mi ten rzut. Moim zdaniem koniecznie w Exemplar Force jednak
HR - takie 6,5/10. Jest fajny. Po prostu. O 0,5 mniej bo ma trochę więcej problemów w tej wersji. Tutajec jednak udowadnia, ze HR gra cały czas
. Rozpiska ciekawa ale wracamy do innych casterów.