Krucjata nooba. mk3
Ile na nich patrze to tyle razy widze smutek. Beda tiery z nimi za darmo to wejda inaczej bez sensu. To jak kes... zamiast dwoch wolales rycerzy a w tierze za darmo wejda:)
Re: Krucjata nooba. mk3
Rez 1
- Hierophant
- SoH
- Templar
- Guardian
- Reedemer x2
10 TFG + UA
Pyhrus
Monk
Wrack x2
Mechanic
Duży choir
Jak myślicie? Mam wątpliwości tylko czy nie wywalić Pyhrusa bo zwykle jego rola ogranicza się do dawania RC TFG ale za 4 pkt może to robić Rhupert i wtedy zamiena Templara na Reckonera dla flary wygląda przyjemnie.
- Hierophant
- SoH
- Templar
- Guardian
- Reedemer x2
10 TFG + UA
Pyhrus
Monk
Wrack x2
Mechanic
Duży choir
Jak myślicie? Mam wątpliwości tylko czy nie wywalić Pyhrusa bo zwykle jego rola ogranicza się do dawania RC TFG ale za 4 pkt może to robić Rhupert i wtedy zamiena Templara na Reckonera dla flary wygląda przyjemnie.
Posty: 1075
Dołączył(a): piątek, 9 stycznia 2015, 23:24
Lokalizacja: Warszawa
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Krucjata nooba. mk3
Jak Reznik1 to tylko w tierze jackowym - ew. tier Exemplarów dla blessa na BG. W każdym razie Reznik chce jak największą battlegroupę i to najlepiej glównie strzelającą. No chyba że coś takiego Ci działa, to wtedy napisz coś więcej
Re: Krucjata nooba. mk3
Reznik niby chce duza bg, ale 6 foca malo a ma drogie czary ktore chce rzucac:) zdecydowanie rupert bo reznik 1 sam lubi zaszarzowac a jak nie pojdzie tough na tępągwardie. Dodatkowo reznik kocha taryn. Przy takim feacie przeciwnik musi czuc grozbe CK i zabunkrowanie za jackami nie powinno nikogo chronic:)
Posty: 1075
Dołączył(a): piątek, 9 stycznia 2015, 23:24
Lokalizacja: Warszawa
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Krucjata nooba. mk3
Tylko że jego jacki nie potrzebują FOCa żeby działać, bo zwykle wszystko sprowadza się do wybierz cel -> Brand of Heresy -> strzelaj do skutku. Gorzej jak potrzebujesz jacka wysłać do walki, ale wtedy możesz wziąć 2 Vassali awaryjnie. No i koniecznie trójca + reckoner, bo jak już ma być to strzelanie, to fajnie żeby stealth nie psuł zabawy
A dla pathfindera można wziąć objective - nic nie kosztuje, a spełnia wymogi tiera.
A dla pathfindera można wziąć objective - nic nie kosztuje, a spełnia wymogi tiera.
Re: Krucjata nooba. mk3
War Room Army
Protectorate of Menoth - rez1
Theme: The Creator's Might
3 / 3 Free Cards 75 / 75 Army
High Executioner Servath Reznik - WJ: +28
- Hierophant - PC: 0
- Reckoner - PC: 16 (Battlegroup Points Used: 16)
- Reckoner - PC: 16 (Battlegroup Points Used: 12)
- Redeemer - PC: 11
- Redeemer - PC: 11
- Vanquisher - PC: 17
- Guardian - PC: 15
Vassal of Menoth - PC: 0
Vassal of Menoth - PC: 0
Wrack - PC: 1
Wrack - PC: 1
Visgoth Juviah Rhoven & Honor Guard - Rhoven, Gius & Cassian: 9
Choir of Menoth - Leader & 5 Grunts: 6
THEME: The Creator's Might
---
Takie coś wymysliłem
Protectorate of Menoth - rez1
Theme: The Creator's Might
3 / 3 Free Cards 75 / 75 Army
High Executioner Servath Reznik - WJ: +28
- Hierophant - PC: 0
- Reckoner - PC: 16 (Battlegroup Points Used: 16)
- Reckoner - PC: 16 (Battlegroup Points Used: 12)
- Redeemer - PC: 11
- Redeemer - PC: 11
- Vanquisher - PC: 17
- Guardian - PC: 15
Vassal of Menoth - PC: 0
Vassal of Menoth - PC: 0
Wrack - PC: 1
Wrack - PC: 1
Visgoth Juviah Rhoven & Honor Guard - Rhoven, Gius & Cassian: 9
Choir of Menoth - Leader & 5 Grunts: 6
THEME: The Creator's Might
---
Takie coś wymysliłem
Posty: 1075
Dołączył(a): piątek, 9 stycznia 2015, 23:24
Lokalizacja: Warszawa
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Krucjata nooba. mk3
Zdecydowanie lepsze Jeszcze SoH + mechanik za Vanquishera i wogóle będzie idealnie (17" nieliniowego TR na jacku POW 22 z Purgacją mówi samo za siebie - no i Arcane Vortex może czasem uratować Reznika, a FOCi na jego używanie są z Vassali)
Re: Krucjata nooba. mk3
Chce przetestować Vanq, mam go od samego początku i jeszcze ani razu nim nie zagrałem
Re: Krucjata nooba. mk3
Chłopaki, co polecacie na Khador i Oborę? Straszne wciry dostaję od nich zawsze..
Re: Krucjata nooba. mk3
Od Obory? Na lormahordes płaczą, że Obora taka słaba a Menoth jest super frakcją
Re: Krucjata nooba. mk3
Obie nacje sa trudne bo dosyć uniwersalne ale da się z tym grać. Spróbuj od końca czyli:
W Khadorze spotkasz glównie dwie rzeczy:
- rozpiskę nastawiona na rakiety (i castera solosa/buffującego)
- rozpiskę nastawioną na Jacki (szybkie, lub wyporne)
W oborze natomiast popularne jest:
- tharny (dużo modeli z wysokim def/tough)
- Woldy ogółem (Baldur2 najczęściej)
- Wurmwood (nie można o nim zapominać)
Idealnie więc by Twoja kontra mogła radzić sobie:
- z dużą ilością piechoty lub mogła ją "ograć"
- radziła sobie z wysokim armem lub mogła go cześciowo ingnorować
- była szybka lub mogła przyjać coś na klatę
- odporna na blast dmg/strzelanie lub strzelała mocniej
Idealny zatem caster będzie bazował raczej na Guardians of the Temple i posiadał Jacki do bicia
- masz szybkie jednostki i moga one być odporne na blasty
- Jacki PoM ogołem radzą sobie z wysokim armem
- masz wystarczająco piechoty by nie odpaść na scen (ok 40pkt)
- casterzy PoM mogą dodawać dmg bardzo często (Ignite)
Oczywiście można też inaczej kombinować - zalezy od całego układu pary. Padło sporo rozpisek dających rade na obie nacje jednocześnie. Spróbuj ułożyć coś co Ci pasuje i spróbujemy znaleźć luki.
W Khadorze spotkasz glównie dwie rzeczy:
- rozpiskę nastawiona na rakiety (i castera solosa/buffującego)
- rozpiskę nastawioną na Jacki (szybkie, lub wyporne)
W oborze natomiast popularne jest:
- tharny (dużo modeli z wysokim def/tough)
- Woldy ogółem (Baldur2 najczęściej)
- Wurmwood (nie można o nim zapominać)
Idealnie więc by Twoja kontra mogła radzić sobie:
- z dużą ilością piechoty lub mogła ją "ograć"
- radziła sobie z wysokim armem lub mogła go cześciowo ingnorować
- była szybka lub mogła przyjać coś na klatę
- odporna na blast dmg/strzelanie lub strzelała mocniej
Idealny zatem caster będzie bazował raczej na Guardians of the Temple i posiadał Jacki do bicia
- masz szybkie jednostki i moga one być odporne na blasty
- Jacki PoM ogołem radzą sobie z wysokim armem
- masz wystarczająco piechoty by nie odpaść na scen (ok 40pkt)
- casterzy PoM mogą dodawać dmg bardzo często (Ignite)
Oczywiście można też inaczej kombinować - zalezy od całego układu pary. Padło sporo rozpisek dających rade na obie nacje jednocześnie. Spróbuj ułożyć coś co Ci pasuje i spróbujemy znaleźć luki.
Posty: 1075
Dołączył(a): piątek, 9 stycznia 2015, 23:24
Lokalizacja: Warszawa
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Krucjata nooba. mk3
Ja polecam Harbi. Na razie grałem Harbi na 2x rycerzach i działała bardzo fajnie i na oborę i na khador. Jedynym problemem są MU w których są grievous woundy i/lub bardzo wysoka ilość ataków, ale da się grać oba te MU. No i dobrze postawiony mnich 8" od Harbi potrafi zablokować zaskakująco dużo rzeczy i czasem nawet wymusić zmarnowanie bardzo dużej liczby aktywacji pozostając nieśmiertelnym
Alternatywą jest Thyra w tierze (tak jak @Ven to opisał ładnie).
Alternatywą jest Thyra w tierze (tak jak @Ven to opisał ładnie).
Re: Krucjata nooba. mk3
Jak harby widzisz na rakiety? Imo tak duzo atakow ze on tego nie wytrzyma...
Posty: 1075
Dołączył(a): piątek, 9 stycznia 2015, 23:24
Lokalizacja: Warszawa
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Krucjata nooba. mk3
Flamebringerki przejeżdżają się po rakietach bez problemu, praktycznie cały unit w 1 turę są w stanie rozjechać. Do tego Redeemer zamiata trochę tych WG. No i rifle ranią drugiego rycerza na 8, więc już tak nie za bardzo. Ogólnie z mojego doświadczenia daje radę, chociaż może się to wydawać nie tak oczywiste
Chociaż bardzo dużo zależy od castera niestety, ale po to jest eSevi do pary, który w razie czego uzupełnia Harbi MU.
Chociaż bardzo dużo zależy od castera niestety, ale po to jest eSevi do pary, który w razie czego uzupełnia Harbi MU.
Re: Krucjata nooba. mk3
A kreoss1 ?
War Room Army
Protectorate of Menoth - kreoss1
Theme: No Theme Selected
70 / 75 Army
High Exemplar Kreoss - WJ: +29
- Hierophant - PC: 3
- Reckoner - PC: 16 (Battlegroup Points Used: 16)
- Reckoner - PC: 16 (Battlegroup Points Used: 13)
Initiate Tristan Durant - PC: 4
- Redeemer - PC: 11
- Redeemer - PC: 11
Allegiant of the Order of the Fist - PC: 3
Wrack - PC: 1
Choir of Menoth - Leader & 3 Grunts: 4
Deliverer Sunburst Crew - Gunner & 2 Grunts: 5
Deliverer Sunburst Crew - Gunner & 2 Grunts: 5
Idrian Skirmishers - Leader & 9 Grunts: 15
- Idrian Skirmisher Chieftain & Guide - Chieftain & Guide: 5
+ Kell do tego. ( nie mam mercow w wr )
War Room Army
Protectorate of Menoth - kreoss1
Theme: No Theme Selected
70 / 75 Army
High Exemplar Kreoss - WJ: +29
- Hierophant - PC: 3
- Reckoner - PC: 16 (Battlegroup Points Used: 16)
- Reckoner - PC: 16 (Battlegroup Points Used: 13)
Initiate Tristan Durant - PC: 4
- Redeemer - PC: 11
- Redeemer - PC: 11
Allegiant of the Order of the Fist - PC: 3
Wrack - PC: 1
Choir of Menoth - Leader & 3 Grunts: 4
Deliverer Sunburst Crew - Gunner & 2 Grunts: 5
Deliverer Sunburst Crew - Gunner & 2 Grunts: 5
Idrian Skirmishers - Leader & 9 Grunts: 15
- Idrian Skirmisher Chieftain & Guide - Chieftain & Guide: 5
+ Kell do tego. ( nie mam mercow w wr )
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość