Khador Shonsu
Reszta rozpiski wynika z tego co akurat posiadam, podoba mi się modelarsko albo chciałbym przetestować, więc zdaję sobię sprawę, że może nie jest optymalna. Ale chodzi mi o zagospodarowanie ok. 10-12 punktów:
EIrusk
*Destroyer (9p)
Kayazy Assasins (full - 8p)
*Underboss (2p)
Eliminators (3p)
Eliminators (3p)
Kossite Woodsmen (min - 4p)
EEyriss (3p)
Gorman (2p)
Harlan (2p)
Drakhun (5p)
Manhunter (2p)
Manhunter (2p)
No i to jest 40p., więc mam 10 wolnych a mogę jeszcze np. wywalić manhuntera albo nawet dwóch. Chciałbym dodać oddział piechoty i do głowy przychodzą mi takie opcje - co byście wybrali i dlaczego:
1. Doomreaverzy i Widowmakerzy.
Zalety - mam już modele. Przyda się więcej strzelania i magiczna broń.
Wady - Myślę, że tacy pojedynczy doomreaverzy wyparują zanim coś zrobią.
2. Nyss Hunters i Valachev.
Zalety - zalet nyssów chyba nie muszę wymieniać. Strzelają, biją, trudno ich trafić.
Wady - ktoś odstrzeli Valacheva i koniec jakichkolwiek bonusów z Iruska.
3. Blackdragoni i Kovnik
Zalety - najlepsze bicie z tych opcji, spora wyporność.
Wady - strzelania mi od nich nie przybędzie. Koszt w pieniądzu.
4. Winter Guards DS.
Zalety - i biją i strzelają
Wady - nie lubię uzależnienia od bonusów z papierowych modeli (UA i Joe). Mz. nie są jednak tak uniwersalni i samodzielni jak Nysy a i zabić ich dosyć łatwo (muszę wybierać między +2 def a np. szarżą) - aczkolwiek bezpieczniejsi od nyssów jeśli chodzi o bonusy z Iruska.