Maestro Khador (już MK3)
Re: Maestro Khador (już MK3)
Jak zetną kovnika, to będzie to słabe. Już i tak mu się nieco dostało, bo kiedyś bustował też sam siebie, ale ok w tej edycji chłop się uodpornił na swoją gadaninę
Re: Maestro Khador (już MK3)
z "plotek" wynika, że będzie dawał +2 do trafienia a nie boosta :/ więc lipa na maksa.
Re: Maestro Khador (już MK3)
O Panie nawet nie strasz...
Zawsze tak było i było ok, a nagle to już za dużo?
Zawsze tak było i było ok, a nagle to już za dużo?
Re: Maestro Khador (już MK3)
z tego co ludzie mówią to tak będzie...teraz ludzie mają ból dupy bo rakiety z brutalem są. masakryczny power 12 boli ludzi :/
Re: Maestro Khador (już MK3)
Pytanie co featem chcesz robic mnie drakhuni nigdy poza p buchem nie przekonywali
Eliminatorki ok, kawaleria jak wiadomo ale drakhunow bym wymienil tyle ze to wlasne preferencje:) ja bym wolal po prostu cos z wieksza iloscia atakow. Albo manhunterow albo domreaverow
Eliminatorki ok, kawaleria jak wiadomo ale drakhunow bym wymienil tyle ze to wlasne preferencje:) ja bym wolal po prostu cos z wieksza iloscia atakow. Albo manhunterow albo domreaverow
Re: Maestro Khador (już MK3)
Dla mnie zawsze Dżoł i gwardia była takom odpowiedziom na to co się na stołach pojawia.
W mk2 były spreje bo było dużo piechoty, teraz są rakiety bo jest więcej ciężkiego sprzętu.
Ale jak mówisz w istocie bustowany pow 12 to widocznie za dużo, zwłaszcza na modelach które schodzą ze stołu od kichnięcia.
W mk2 były spreje bo było dużo piechoty, teraz są rakiety bo jest więcej ciężkiego sprzętu.
Ale jak mówisz w istocie bustowany pow 12 to widocznie za dużo, zwłaszcza na modelach które schodzą ze stołu od kichnięcia.
Re: Maestro Khador (już MK3)
Nie zapominaj ,że kovnik Joe oberwał jeszcze na zmianie tafa(w poprzedniej edycji lepiej działał).
Szczerze to masz bardzo podobne rozpiski(te same unity we wszystkich rozpiskach)
Strakhov ,aż prosi się o Viktora i/lub assaltkomandos(to tylko moje odczucie) ,wtedy rozpiska zrobi się piekielnie ognista.
Szczerze to masz bardzo podobne rozpiski(te same unity we wszystkich rozpiskach)
Strakhov ,aż prosi się o Viktora i/lub assaltkomandos(to tylko moje odczucie) ,wtedy rozpiska zrobi się piekielnie ognista.
Mów mi Mart
Re: Maestro Khador (już MK3)
pod Strakovem grałem komandosami i jako tako działali (albo ja jeszcze nie umiem nimi grać ). Ale jak znerfią Joe kovnika to zapewne pogram komandosami.
Victor jest ok, ale nie ma synergii dla mojego stylu grania i do tego na razie nie planuje kupować drugiego kolosala.
Listy bardzo podobne bo zawsze brałem gwardię z joe bo jest to dobre. Za chwile się to zmieni i będę musiał myśleć więcej nad listami.
Victor jest ok, ale nie ma synergii dla mojego stylu grania i do tego na razie nie planuje kupować drugiego kolosala.
Listy bardzo podobne bo zawsze brałem gwardię z joe bo jest to dobre. Za chwile się to zmieni i będę musiał myśleć więcej nad listami.
Re: Maestro Khador (już MK3)
juz tak nie placzcie - wymieniacie statystyczne 5 + 11 na 7+7 . fakt trafiacie nizszy defence obecnie ale rakietom na ciezkie cele to nie zrobi roznicy. Vladom z HoF czy S&P tez to nie zrobi az takiej roznicy. Juz nie placzcie jaka gwardia z +2 bedzie suaba.
Re: Maestro Khador (już MK3)
Yaro nikt nie płacze nad gwardią, wszyscy płaczą nad kovnikiem
Re: Maestro Khador (już MK3)
ta jasne. ustalmy ze kovnik bez gwardii jest zbedny.
Re: Maestro Khador (już MK3)
dokładnie bo on zawsze działał tak samo. Z taką zmianą spowoduje to, że gwardia będzie z dupy trafiać wysoki def. Bo dajmy na to def 16:
-> teraz mamy 5 rata i 3d6 na trafienie. Więc potrzebujemy 11 na trafienie i na trzech kościach jest to do zrobienia.
-> przy +2 do rata to będzie 7 rata i 2d6 na trafienie. Więc potrzeba 9 na trafienie na dwóch kościach co już jest gorsze do zrobienia.
Tak na prawdę to jest jedyna moim zadaniem sensowna opcja (WGRC i Kovnik Joe) na nawiązywanie walki dystansowej. Bo ekipa snajperska jest mega droga i działa tylko na jedno woundowe modele. Więc ja dla tego mam ból dupy. Bo to jest kijowe, że nerfją to.
Ja np. zgadam się obiema rączkami na nerf mad dogów i karcheva. Ale co do Kovnika Joe uważam, że jest to bez sensu i totalnie z pupy.
-> teraz mamy 5 rata i 3d6 na trafienie. Więc potrzebujemy 11 na trafienie i na trzech kościach jest to do zrobienia.
-> przy +2 do rata to będzie 7 rata i 2d6 na trafienie. Więc potrzeba 9 na trafienie na dwóch kościach co już jest gorsze do zrobienia.
Tak na prawdę to jest jedyna moim zadaniem sensowna opcja (WGRC i Kovnik Joe) na nawiązywanie walki dystansowej. Bo ekipa snajperska jest mega droga i działa tylko na jedno woundowe modele. Więc ja dla tego mam ból dupy. Bo to jest kijowe, że nerfją to.
Ja np. zgadam się obiema rączkami na nerf mad dogów i karcheva. Ale co do Kovnika Joe uważam, że jest to bez sensu i totalnie z pupy.
Re: Maestro Khador (już MK3)
Mi się wydaje, że Joe dostał takim rykoszetem. Wszyscy narzekali na mad dogi, ale z tym nic nie zrobią bo mają z tego dobry hajs, no to popatrzmy na co jeszcze ludzie narzekają i co nie jest drogie, o kovnik dżoł...no to sorrry stary
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość