FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

The Boys Band - Strakhow, Malakov, Victor and Conquest

<<

MichelBlade

Avatar użytkownika

Posty: 391

Dołączył(a): środa, 27 marca 2013, 12:15

Frakcja: Khador

Post środa, 7 grudnia 2016, 11:23

The Boys Band - Strakhow, Malakov, Victor and Conquest

Siema!

Mam pomysł na rozpiskę i jestem ciekaw co o niej sądzicie. Może pomożecie mi ją dokończyć.

Rdzeniem armii jest to co w temacie, czyli Kommander Strakhow, który prowadzi Victora, i Malakov który prowadzi Conquesta. Jeden daje swoje warjackowi Supremacy, drugi daje swojemu Red Line. Nie ma problemu z alokacją focusa do pełna. Oba Collosale w pierwszej rundzie mogą biec na 12", w drugiej mogą mieć threat range 15", co oznacza, że sięgają za Killboxa po stronie przeciwnika.

Podstawa to koszt 51 punktów.

Do tego oczywiście jacyś mechanicy - nie jestem pewien czy Battle Mechaniks, czy Gobbery.

Pytanie: co dalej?

Zastanawiam się nad tym z czym będzie największy problem/przeciwko czemu najlepiej tym grać. Brak magic weaponów można rozwiązać Ayaną i Holtem. Upierdliwe upkeepy można rozwiązać Eiryss2. Nie mam na razie pomysłu jaki oddział mógłby okazać się tutaj najbardziej użyteczny.

Nie grałem do tej pory dwoma kolosami, nie grałem Strakhowem, więc wszelkie uwagi, porady, krytyka, pochwały i krwawe ofiary mile widziane ;)
<<

m4estro90

Avatar użytkownika

Posty: 1632

Dołączył(a): sobota, 10 stycznia 2015, 19:23

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Khador

Post środa, 7 grudnia 2016, 11:32

Re: The Boys Band - Strakhow, Malakov, Victor and Conquest

ja na pewno dałbym jakiś unit na screana czy jako pierwsza linia czy coś w ten deseń. Ten unit nie musi zbytnio nic robić, więc może Alexia z Risenami. Na pewno dałbym jakiś solosów do biegania po flagach byś nie przegrał na scenar. Na pewno dwa gobber tinkery bo to i spełnia rolę solosa jak i naprawia dwa kolosy. Na pewno orin mindwintera by blokować strangelholdy i inne paskuctwa, jaki mogą wejść w jacki.

Alexia&Risen 10 pts