Posty: 3097
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39
Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego
Frakcja: Khador
Scaverous Power plays
Z tej filozofii jest poniższa rozpiska czyli co dobrego można zrobić zajebistym za pomocą telekinezy. Plan A na turę feata to głównie telekinezy. Za 1 to grzech nie używać.
Zastanawiam się nad trzema rzeczami:
1) jak bardzo WSC jest tu potrzebny. Jest power play w postaci zdejmowania upkeepów z 2" więcej, jest puppet muster by inne mini-komba lepiej działały i jest ten 1 focusa więcej
2) brak Arc Node'ów - w turze feata albo poza dobrze byłoby móc bezpiecznie rzucić telekinezę. Niby może to robić DJ, ale wtedy nie robi innych rzeczy. Jeśli wkładać 1 arc node'a to zamiast czego? Wstępnie myślałem nad Dougalem i Skarlockiem albo Dougal + Gerlak a in AN + UA do Bile'i.
3) Aiakos - jeśli Gerlak okaże się zbędny (bo Bile i Dougal) to może dla zwiększenia potencjału CK Aiakos?
Lord Exhumator Scaverous - WJ: +5
- Skarlock Thrall
- Deathjack - PC: 12
Bane Knights - Leader & 9 Grunts: 10
Bane Lord Tartarus - PC: 4
Croe's Cutthroats - Leader & 9 Grunts: 10
General Gerlak Slaughterborn - PC: 3
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist - PC: 2
Master Gunner Dougal MacNaile - PC: 2
Bile Thralls - Leader & 5 Grunts: 5
The Withershadow Combine - Malevolus, Admonia, & Tremulus: 5