Merce 75pkt, turniejowa, 2 casterów
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Re: Merce 75pkt, turniejowa, 2 casterów
Hmm gram na ADRze i jestem z tego bardzo zadowolony. Ale Damiano z kingmakera z steelheadami daje radę. Co do Ossruma to dokup docelowo 1 działo więcej. Poza tym rozpa wygląda dobrze. Co do Damiano do warta tam dawać nomady plus ewentualnie bucaneera aby go przewrócic jeśli trafisz na CK zasiegowe i korzystać z Feign Deatha.
Mój McBain to Galleon / Nomad/Nomad 2xTrencherzy + solos w ADR mały boomies + rangerzy + dodatki
K.
Mój McBain to Galleon / Nomad/Nomad 2xTrencherzy + solos w ADR mały boomies + rangerzy + dodatki
K.
W życiu jest tylko jeden uniwersalny język - siła.
Re: Merce 75pkt, turniejowa, 2 casterów
Czyli mówisz, że lepiej pod Damiano mieć 3 Nomady niż mule plus mangler? Mula wrzuciłem głównie, żeby strzelał z dodatkową kością z czaru dla crit devastation i żeby była jakaś opcja zasięgowa.
A co z drugą rozpą? Jeśli zdecyduję się na Damiano z tiera zamiast ADR, to jako uzupełnienie co będzie lepsze: Bart z Galleonem czy Ossrum z fermą? Czy może lepiej jeszcze coś innego złożyć?
Zastanawiam się też nad Ossrumem w stylu 13 kur, 2 działa, eiryss1 albo po prostu 15kur, eiryss. Widziałem jak filmik jak ktoś zgwałcił tym butchera i dosyć mocno mi się spodobało (feat, bulldoze na BG, jeden kurczak biegnie 14, rozpycha kodiaki i wpycha castera w ich chmure, drugi slamuje butchera, nie trafia, trzeci slamuje druga kure w butchera, przewraca obu, eiryss zdejmuje foci z leżącego castera, 10 kur go zabija).
A co z drugą rozpą? Jeśli zdecyduję się na Damiano z tiera zamiast ADR, to jako uzupełnienie co będzie lepsze: Bart z Galleonem czy Ossrum z fermą? Czy może lepiej jeszcze coś innego złożyć?
Zastanawiam się też nad Ossrumem w stylu 13 kur, 2 działa, eiryss1 albo po prostu 15kur, eiryss. Widziałem jak filmik jak ktoś zgwałcił tym butchera i dosyć mocno mi się spodobało (feat, bulldoze na BG, jeden kurczak biegnie 14, rozpycha kodiaki i wpycha castera w ich chmure, drugi slamuje butchera, nie trafia, trzeci slamuje druga kure w butchera, przewraca obu, eiryss zdejmuje foci z leżącego castera, 10 kur go zabija).
Posty: 901
Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:59
Lokalizacja: Bydgoszcz
Frakcja: Mercenaries
Re: Merce 75pkt, turniejowa, 2 casterów
Generalnie najpopularniejsza battlegrupa dla Damiano to 3 Nomady i Buccaneer, Nomady bo są tanie i Buccaneer bo może odpalać feign death na casterze.
Co do Boomhowlerów, pełnego oddziału raczej się nie bierze, bo nie powala on ani pod względem ofensywnym ani defensywnym. Cześć osób bierze mały oddział, żeby wyskakiwać nim z ambusha i używać zakazu czarowania, mnie nawet to niespecjalnie się sprawdzało i Boomhowlerów całkowicie zastąpiłem drugim oddziałem Trencherów z UA. Tak więc IMO jak brać Boomhowlerów to małych albo wcale.
Jeśli natomiast chodzi o potencjalną parę, jak dla mnie Ossrum i Bartolo są obaj dobrymi wyborami. Ossrum taki jak gra Heru (8 gunnerów, Reinholdt, max kowali, 2 działa, Aiyana, pEiryss, Kell, Anastasia) to chyba najbardziej uniwersalny build dla tego castera i dobrze pokrywa luki jakie ma tierowy Damiano. Jeśli chodzi o Bartola to ludzie grają różnie, widziałem tierowego z dwoma Galleonami i rangersami, z jednym Galleonem i spamam Nomadów lub z jednym Galleonem + spam Talonów i Buccaneerów. Sam preferuję tę ostatnią wersję, śmiesznie się tym gra przeciwko innym jackowym rozpiskom kiedy wszystko można co turę zamrażać i przewracać
Co do Boomhowlerów, pełnego oddziału raczej się nie bierze, bo nie powala on ani pod względem ofensywnym ani defensywnym. Cześć osób bierze mały oddział, żeby wyskakiwać nim z ambusha i używać zakazu czarowania, mnie nawet to niespecjalnie się sprawdzało i Boomhowlerów całkowicie zastąpiłem drugim oddziałem Trencherów z UA. Tak więc IMO jak brać Boomhowlerów to małych albo wcale.
Jeśli natomiast chodzi o potencjalną parę, jak dla mnie Ossrum i Bartolo są obaj dobrymi wyborami. Ossrum taki jak gra Heru (8 gunnerów, Reinholdt, max kowali, 2 działa, Aiyana, pEiryss, Kell, Anastasia) to chyba najbardziej uniwersalny build dla tego castera i dobrze pokrywa luki jakie ma tierowy Damiano. Jeśli chodzi o Bartola to ludzie grają różnie, widziałem tierowego z dwoma Galleonami i rangersami, z jednym Galleonem i spamam Nomadów lub z jednym Galleonem + spam Talonów i Buccaneerów. Sam preferuję tę ostatnią wersję, śmiesznie się tym gra przeciwko innym jackowym rozpiskom kiedy wszystko można co turę zamrażać i przewracać
Re: Merce 75pkt, turniejowa, 2 casterów
Tak z ciekawości grasz dwoma pełnymi oddziałami Trencherów + UA, do tego grenadierzy? Czy jakieś inne złożenie?
Posty: 901
Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:59
Lokalizacja: Bydgoszcz
Frakcja: Mercenaries
Re: Merce 75pkt, turniejowa, 2 casterów
Gram czymś takim:
Mercenary Army - 75 / 75 points
[Theme] The Kingmaker's Army
(Damiano 1) Captain Damiano [+28]
- Nomad [11]
- Nomad [11]
- Nomad [11]
- Buccaneer [6]
Trencher Infantry (max) [16]
- Trencher Infantry Officer & Sniper [5]
Trencher Infantry (max) [16]
- Trencher Infantry Officer & Sniper [5]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
Kell Bailoch [0]
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor [0]
Stannis Brocker [0]
Geneza tej rozpiski była taka, że Boomhowlerzy kompletnie mi się nie sprawdzali i szukałem czegoś co mogłoby ich zastąpić. Najpierw kombinowałem z rifleman'ami ale ni jak nie dało się tak złożyć rozpy żeby punkty się zgadzały. Potem naszło mnie, że jak wywalę tych małych Boomhowlerów, grenadierów i Madzię, to idealnie mieszczą się kolejni Trencherzy z UA. Może i nie strzelają tak dobrze jak riflemani ale tough, dig in i opcja na konkretną szarżę w turze feata mocno nadrabiają brak monet.
Mercenary Army - 75 / 75 points
[Theme] The Kingmaker's Army
(Damiano 1) Captain Damiano [+28]
- Nomad [11]
- Nomad [11]
- Nomad [11]
- Buccaneer [6]
Trencher Infantry (max) [16]
- Trencher Infantry Officer & Sniper [5]
Trencher Infantry (max) [16]
- Trencher Infantry Officer & Sniper [5]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
Kell Bailoch [0]
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor [0]
Stannis Brocker [0]
Geneza tej rozpiski była taka, że Boomhowlerzy kompletnie mi się nie sprawdzali i szukałem czegoś co mogłoby ich zastąpić. Najpierw kombinowałem z rifleman'ami ale ni jak nie dało się tak złożyć rozpy żeby punkty się zgadzały. Potem naszło mnie, że jak wywalę tych małych Boomhowlerów, grenadierów i Madzię, to idealnie mieszczą się kolejni Trencherzy z UA. Może i nie strzelają tak dobrze jak riflemani ale tough, dig in i opcja na konkretną szarżę w turze feata mocno nadrabiają brak monet.
Re: Merce 75pkt, turniejowa, 2 casterów
Ogólnie wygląda spoko, ale musiałbym kupić za dużo modeli pod ten tier, dlatego pozostanę przy jednym unicie trencherów, inaczej bankructwo . Do tego strasznie mi tu brakuje tougha na halabardnikach, więc bym jakoś zmieścił verendye - zawsze te 1/3 modeli więcej żyje, a z feign deth to nawet nieźle działa
Re: Merce 75pkt, turniejowa, 2 casterów
Naszło mnie dziś coś takiego jak Bartolo, the Kingmaker na 2 galleonach:
Bartolo -26
Galleon 39
Galleon 39
Trenchers max +2WA 20
Dirty Meg 3
Orin 0
Bart przerzuca Hotshoty między Galleonami, chroni je featem, Trencherzy screenują i zajmują strefy tam, gdzie Gallony nie wejdą (jednocześnie można strzelać przez nich nie ryzykująć, że spadną z blastów). Meg naprawia w razie awarii, a Orin chroni przed czarami.
Mało modeli, ale może zadziałać Próbował ktoś?
Bartolo -26
Galleon 39
Galleon 39
Trenchers max +2WA 20
Dirty Meg 3
Orin 0
Bart przerzuca Hotshoty między Galleonami, chroni je featem, Trencherzy screenują i zajmują strefy tam, gdzie Gallony nie wejdą (jednocześnie można strzelać przez nich nie ryzykująć, że spadną z blastów). Meg naprawia w razie awarii, a Orin chroni przed czarami.
Mało modeli, ale może zadziałać Próbował ktoś?
Re: Merce 75pkt, turniejowa, 2 casterów
Grałem z sukcesami na clogconie czymś takim
Bart
2xGalleon
Mali Boomhowlerzy
Rangery
Orin
Meg
Rangerzy są zajebiści dla 2 Galleonów. Boomies już nie tak bardzo. Chyba lepiej wziąść oddział halabardników.
K.
Bart
2xGalleon
Mali Boomhowlerzy
Rangery
Orin
Meg
Rangerzy są zajebiści dla 2 Galleonów. Boomies już nie tak bardzo. Chyba lepiej wziąść oddział halabardników.
K.
W życiu jest tylko jeden uniwersalny język - siła.
Posty: 4535
Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58
Lokalizacja: Warszawa / Pruszków
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Merce 75pkt, turniejowa, 2 casterów
2 galleony mogą być super - też muszę sprawdzić
dziś pograłem trochę tym :
Bunker - Steamroller Objective
Captain Bartolo Montador - WJ: +26
- Galleon - PC: 39 (Battlegroup Points Used: 26)
- Nomad - PC: 11
- Nomad - PC: 11
- Talon - PC: 7
- Talon - PC: 7
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor - PC: 5
Gobber Tinker - PC: 2
Lanyssa Ryssyl, Nyss Sorceress - PC: 4
Lady Aiyana & Master Holt - Lady Aiyana & Master Holt: 8
The Commodore Cannon & Crew - Commodore & 3 Crewmen: 7
bardzo mi to pasuje, MOŻE o 1 nomada za dużo, ale nie wiem
dziś pograłem trochę tym :
Bunker - Steamroller Objective
Captain Bartolo Montador - WJ: +26
- Galleon - PC: 39 (Battlegroup Points Used: 26)
- Nomad - PC: 11
- Nomad - PC: 11
- Talon - PC: 7
- Talon - PC: 7
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor - PC: 5
Gobber Tinker - PC: 2
Lanyssa Ryssyl, Nyss Sorceress - PC: 4
Lady Aiyana & Master Holt - Lady Aiyana & Master Holt: 8
The Commodore Cannon & Crew - Commodore & 3 Crewmen: 7
bardzo mi to pasuje, MOŻE o 1 nomada za dużo, ale nie wiem
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mercenaries: Rozpiski
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość