Trolololo
Też bardziej podoba mi się wersja Tomka
Re: Cegła pMadraka
@Artein
Brakuje mi w tej rozpisce czegos co nie jest nastawione na trzymanie sie blisko madraka, Chempioni i Warderzy musza byc blisko ze wzgledy na kamien, burrowersi ze wzgledu na carnage'a, brakuje mi chocby tych fennbladow ktorzy w scenariuszu z dwoma strefami mogli by dzialac troche osobno. Pozatym osobiscie nie lubie duzego kamienia pod Madrakiem gdyz napełnienie go wymaga wyzbywania sie prawie całej furi przez dwie tury z madraka. Nie mowie ze ta rozpiska nie sprawdzala by sie swietnie w niektorch sytuacjach, ale w niektorych scenariuszach moglby byc problem. W rozpisce tomka brakuje mi burrowersow, ale to może moje zbocznie ze tych gosci wrzucal bym wszedzie gdzie mam mozliwosc zwiekszenia im celnosci (Chociaz moze chec posiadania 10x Mat 8 Pow 14 za 6 pkt to zdrowy rozsadek nie zboczenie )
Brakuje mi w tej rozpisce czegos co nie jest nastawione na trzymanie sie blisko madraka, Chempioni i Warderzy musza byc blisko ze wzgledy na kamien, burrowersi ze wzgledu na carnage'a, brakuje mi chocby tych fennbladow ktorzy w scenariuszu z dwoma strefami mogli by dzialac troche osobno. Pozatym osobiscie nie lubie duzego kamienia pod Madrakiem gdyz napełnienie go wymaga wyzbywania sie prawie całej furi przez dwie tury z madraka. Nie mowie ze ta rozpiska nie sprawdzala by sie swietnie w niektorch sytuacjach, ale w niektorych scenariuszach moglby byc problem. W rozpisce tomka brakuje mi burrowersow, ale to może moje zbocznie ze tych gosci wrzucal bym wszedzie gdzie mam mozliwosc zwiekszenia im celnosci (Chociaz moze chec posiadania 10x Mat 8 Pow 14 za 6 pkt to zdrowy rozsadek nie zboczenie )
Ostatnio edytowano poniedziałek, 2 grudnia 2013, 12:53 przez czarny_mj, łącznie edytowano 1 raz
Re: Cegła pMadraka
Nie podoba mi się wersja Tomka. Precz z nią
A na poważnie. Wydaje mi się, że warto by było wcisnąć jakoś Burrowersów, którzy dla mnie są zdecydowanie najmocniejszym oddziałem Trolli.
A na poważnie. Wydaje mi się, że warto by było wcisnąć jakoś Burrowersów, którzy dla mnie są zdecydowanie najmocniejszym oddziałem Trolli.
Re: Cegła pMadraka
O patrz, taki jestem do nich przyzwyczajony, że nawet toen brak przeoczyłem. Zdecydowanie muszą być.
Posty: 2641
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17
Lokalizacja: City of Sirens
Frakcja: Trollbloods
Re: Artein goes epic?
Taki pomysł:
Points: 50/50
Madrak Ironhide, World Ender (*5pts)
* Pyre Troll (5pts)
* Storm Troll (5pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Krielstone Bearer and 3 Stone Scribes (3pts)
* Krielstone Stone Scribe Elder (1pts)
Pyg Burrowers (Leader and 5 Grunts) (4pts)
Sons of Bragg (6pts)
Trollkin Fennblades (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Trollkin Fennblade Officer & Drummer (2pts)
Trollkin Long Riders (Leader and 4 Grunts) (11pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Horthol, Long Rider Hero (5pts)
Mulga i Janissę mam w drugiej rozpie.
Points: 50/50
Madrak Ironhide, World Ender (*5pts)
* Pyre Troll (5pts)
* Storm Troll (5pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Krielstone Bearer and 3 Stone Scribes (3pts)
* Krielstone Stone Scribe Elder (1pts)
Pyg Burrowers (Leader and 5 Grunts) (4pts)
Sons of Bragg (6pts)
Trollkin Fennblades (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Trollkin Fennblade Officer & Drummer (2pts)
Trollkin Long Riders (Leader and 4 Grunts) (11pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Horthol, Long Rider Hero (5pts)
Mulga i Janissę mam w drugiej rozpie.
Re: Artein goes epic?
Wyglada, ciekawie. Zastanawia mnie tylko parę rzeczy:
a) Nie boisz sie o brak commandera przy burrowersach? Z ich koszmarnym cmd-em kazdy terror/abomination moze stwarzac CI spore problemy, a tradycyjny styl gry nimi raczej nie pozwala na trzymanie ich w Commandzie eMadraka.
b) Nie dokońca jestem przekonany do Sons of bragg w tej rozpisce. Znaczy ogolnie ich bardzo lubie tylko nie wiem czy nie wolal bym w ich miejsce uzupelnic burrowersow, dorzucic fennblade kithara i jakos wykorzystac jeszcze 2 pozostale pkty. Masz juz tutaj 3 unity ktore bardzo uciesza sie z blood fury, cyclowac ten spell miedzy niemi bedzie ciezko. Nie masz jak im dac pathfindera, nie masz jak im podbic defa a bez tego zwykle padaja bardzo szybko (przynajmniej u mnie ) Wydaje mi sie tu troche na silę wrzuceni i uwazam ze lepiej da sie spozytkowac te 6 pktow
c) Nie myslales by akurat tutaj dorzucic tych 2 dodatkowych stone scrybow do kamyka? Bardzo czesto sa dobrym materialem pod grimm salvation za ten 1 pkt
a) Nie boisz sie o brak commandera przy burrowersach? Z ich koszmarnym cmd-em kazdy terror/abomination moze stwarzac CI spore problemy, a tradycyjny styl gry nimi raczej nie pozwala na trzymanie ich w Commandzie eMadraka.
b) Nie dokońca jestem przekonany do Sons of bragg w tej rozpisce. Znaczy ogolnie ich bardzo lubie tylko nie wiem czy nie wolal bym w ich miejsce uzupelnic burrowersow, dorzucic fennblade kithara i jakos wykorzystac jeszcze 2 pozostale pkty. Masz juz tutaj 3 unity ktore bardzo uciesza sie z blood fury, cyclowac ten spell miedzy niemi bedzie ciezko. Nie masz jak im dac pathfindera, nie masz jak im podbic defa a bez tego zwykle padaja bardzo szybko (przynajmniej u mnie ) Wydaje mi sie tu troche na silę wrzuceni i uwazam ze lepiej da sie spozytkowac te 6 pktow
c) Nie myslales by akurat tutaj dorzucic tych 2 dodatkowych stone scrybow do kamyka? Bardzo czesto sa dobrym materialem pod grimm salvation za ten 1 pkt
Posty: 5234
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:59
Lokalizacja: Warszawa
Frakcja: Grymkin
Re: Artein goes epic?
Ode mnie masz lajka Próbowałbym wcisnąć jakoś Orrika dla kolejnego źródła pathfindera. Killing Ground nie jest upkeepem przez co bywa problematyczne.
Posty: 2641
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17
Lokalizacja: City of Sirens
Frakcja: Trollbloods
Re: Artein goes epic?
a) Terror i Abomination zawsze boli ale można to jakoś omijać, unikać, np. stać (albo podejść bo zasięg malutki) i strzelać zamiast szarżować, albo jest teraz scenariusz, w którym solosi mogą dostać Inspire [Faction]. A nawet jak się zesrają to mogą zablokować przeciwnikowi szarże i inne takie.
b) Sonsi to coś jak 6 combatowych solosów, każdy lepszy od Kithkara ale działający jako oddział.. Wrathar walący z P+S 14 Weaponmaster i Blood Fury na MAT 9 brzmi srogo. Tor swoją sprejką czyści piechotę aż miło, z Fervorem ma RATa 8, na staniu nawet 10. Do tego każdy ma osiem kratek, Tough (nawet na 4+).
c) Nie myślałem, pewnie dlatego, że nie mam modeli. Poza tym trzeba gdzieś ten 1 punkt znaleźć.... jakby wymienić Storma na Swampa (którego też nie mam), to byłby punkt i jeszcze mógłbym względnie zwiększyć DEFa Sonsom animusem....
Co do żonglowania Blood Fury to da radę mieć na trzech oddziałach w kluczowej turze. Jeden z upkeepa, jeden z przerzucenia casterem, jeden z przerzucenia Mojżeszem. Zresztą zwykle i tak coś zginie....
Pathfindera ma dawać Fell Caller jak komuś będzie potrzebny. Sonsi niestety nie dostaną.... Może w ogóle wywalić pygi? Nie, to głupi pomysł.... zmniejszyć żubry i za 4 punkty wymaksować Pygi i wcisnąć Saxona?
b) Sonsi to coś jak 6 combatowych solosów, każdy lepszy od Kithkara ale działający jako oddział.. Wrathar walący z P+S 14 Weaponmaster i Blood Fury na MAT 9 brzmi srogo. Tor swoją sprejką czyści piechotę aż miło, z Fervorem ma RATa 8, na staniu nawet 10. Do tego każdy ma osiem kratek, Tough (nawet na 4+).
c) Nie myślałem, pewnie dlatego, że nie mam modeli. Poza tym trzeba gdzieś ten 1 punkt znaleźć.... jakby wymienić Storma na Swampa (którego też nie mam), to byłby punkt i jeszcze mógłbym względnie zwiększyć DEFa Sonsom animusem....
Co do żonglowania Blood Fury to da radę mieć na trzech oddziałach w kluczowej turze. Jeden z upkeepa, jeden z przerzucenia casterem, jeden z przerzucenia Mojżeszem. Zresztą zwykle i tak coś zginie....
Pathfindera ma dawać Fell Caller jak komuś będzie potrzebny. Sonsi niestety nie dostaną.... Może w ogóle wywalić pygi? Nie, to głupi pomysł.... zmniejszyć żubry i za 4 punkty wymaksować Pygi i wcisnąć Saxona?
Re: Artein goes epic?
O tym nowym scenariuszu doskonale wiem ale to tylko jeden scenariusz Przez dlugi czas sam gralem na burrowersach pod grimmem bez zadnego commandera, i poprostu czesto jego brak sprawiał ze musiałem mocno nimi kombinowac by nie stracić możliwości szarży od razu po wykopaniu Znaczy zebysmy sie źle nie zrozumieli, uważam Pygi są swietne, aczkowliek nie wiem czy w ilosci 6 szutk Ten oddział i tak wymaga supportu w ilości przewyższającej koszt oddzial by zacząl działał w ogole, jednak kiedy go dostają zwykle splacaja sie tak, ze nie można ich nie kochac Boje sie ze kiedy zmniejszysz ten oddzial do 6 sztuk, ilosc wysilku ktory trzeba włozyć by zadziałał moze sie nie zwrócić w tym co oni zrobią (chocby musisz uzyc fell callera co sprawia ze zabierasz sobie jedyne zrodlo pathfindera jakie masz w rozpisce). Wiec imo albo 10 albo w ogole Co do Sonsów ja wiem że są fajni ale z tymi 6 solosami to przesadziels Jak dla mnie duzym ich problemem jest 15 arma. Naprawde łatwo ich zabić, nawet pod kamykiem. U mnie najlepiej poprawiał im przezywolnosc chronicler bo 15 defa i 4+ tough sprawia ze powinni dojsc tam gdzie maja, tyle ze przy dwoch bestiach pewnie to jedyna rzecz do ktorej bys go uzył. Dodatkowo niestety kiedy stracimy sprejke, pozostala dwojka cierpi na niedobor atakow i łatwo jest ich związać walką tak ze nie wykorzystamy ich potencjalu w zadawaniu olbrzymich ilosci dmg-u
Posty: 2641
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17
Lokalizacja: City of Sirens
Frakcja: Trollbloods
Re: Artein goes epic?
Ups.... miało być trzech solosów.... Chroniclera też chętnie bym wcisnął ale znaleźć kolejne 2 punkty....
Jeszcze sporo myślałem nad czymś takim:
Faction: epic Grissel - Blockade Runners
Casters: 1/1
Points: 50/50
Tiers: 4
Grissel Bloodsong, Marshal of the Kriels (*6pts)
* Troll Bouncer (5pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Dire Troll Bomber (10pts)
Trollkin Long Riders (Leader and 4 Grunts) (10pts)
Horthol, Long Rider Hero (4pts)
War Wagon (8pts)
War Wagon (8pts)
Sons of Bragg (6pts)
Ale nie wiem czy tiery są tego warte. Niby cała kawaleria (w tym BE) tańsze o punkt, Sonsi mają Advance Move'a a bestie +2 do SPD w pierwszej turze (+1 do rzutu na zaczynanie raczej można pominąć) ale brak chociażby kamienia może mnie boleć bo poza Bouncerem innej obrony dla Grissel nie mam. No i sam koszt dwóch War Wagonów.... I brak jakiegokolwiek Pathfindera dla żubrów czy Sonsów. Chociaż przy Inhospitable Ground to przeciwnicy powinni się o niego martwić....
Jeszcze sporo myślałem nad czymś takim:
Faction: epic Grissel - Blockade Runners
Casters: 1/1
Points: 50/50
Tiers: 4
Grissel Bloodsong, Marshal of the Kriels (*6pts)
* Troll Bouncer (5pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Dire Troll Bomber (10pts)
Trollkin Long Riders (Leader and 4 Grunts) (10pts)
Horthol, Long Rider Hero (4pts)
War Wagon (8pts)
War Wagon (8pts)
Sons of Bragg (6pts)
Ale nie wiem czy tiery są tego warte. Niby cała kawaleria (w tym BE) tańsze o punkt, Sonsi mają Advance Move'a a bestie +2 do SPD w pierwszej turze (+1 do rzutu na zaczynanie raczej można pominąć) ale brak chociażby kamienia może mnie boleć bo poza Bouncerem innej obrony dla Grissel nie mam. No i sam koszt dwóch War Wagonów.... I brak jakiegokolwiek Pathfindera dla żubrów czy Sonsów. Chociaż przy Inhospitable Ground to przeciwnicy powinni się o niego martwić....
Re: Artein goes epic?
Oj tutaj to nie wiele pomoge, bo ta pani zawsze była dla mnie zagadką czym wlasciwie z nia grac, wydaje mi sie jednak ze tier duzo bardziej ogranicza niz cos daje Tak naprawde to duzym problemem u trolli jest to ze praktycznie kazdy tier ktory odcina nas od frakcyjnych buffów bedzie zbyt ograniczający
Edit:
NIe liczyl bym na Inhospitable Ground, bo armi bez łatwego dostepu do pathfindera sie pratycznie nie widuje Chyba zeby próbowac to jakos polaczyc ze zdolnoscia lanyssy/trolkin Sorcerera ale wtedy tier tym bardziej odpada
Edit:
NIe liczyl bym na Inhospitable Ground, bo armi bez łatwego dostepu do pathfindera sie pratycznie nie widuje Chyba zeby próbowac to jakos polaczyc ze zdolnoscia lanyssy/trolkin Sorcerera ale wtedy tier tym bardziej odpada
Posty: 3097
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39
Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego
Frakcja: Khador
Re: Artein goes epic?
Poza oborą, legionem i w mniejszej części cryxem pathfinder jest wielkim problemem, na ogół można go mieć na jednym oddziale i to wszystko. IG to jeden z tych czarów bardziej "match up dependant" ale jak jest dobry to jest bardzo dobry.
Re: Artein goes epic?
zaczynam sie ciebie artein bać... już rzucenie ci na tważ barnaby nie jest takie łatwe
strasznie mi sie podoba eMadrak z kawą mocne skuteczne i mega fajne w graniu tak jak gadaliśmy
strasznie mi sie podoba eMadrak z kawą mocne skuteczne i mega fajne w graniu tak jak gadaliśmy
Re: Artein goes epic?
Ten E Madrak to taki w miarę typowy. Z moich gier- 3 kawalerii jest lepsza niż 5, 5 rzadko mi się spłaca. Za szybcy by stać w kamieniu a poza kamieniem giną zbyt łatwo. Co do bestii ja zwykle gram Mulg Axer, ale maybug gra 2 żabami i tez mu się sprawdza. Niby korci by miec bestię z dmg buffem ale animus kosztuje tyle co blood fury a ten jeden rzucony z bestii zwykle liczy się tylko przy ew robieniu ck Madrakiem.
Ja generalnie polecam bardziej wyporne wersje z 2x wardersami i screenem z burrowersów fennów lub 2x gatormanów. I do tego druga rozpe która gra przeciw Cryxowi i spamom piechoty ( pGrissel, p Grim E Grim)
Ja generalnie polecam bardziej wyporne wersje z 2x wardersami i screenem z burrowersów fennów lub 2x gatormanów. I do tego druga rozpe która gra przeciw Cryxowi i spamom piechoty ( pGrissel, p Grim E Grim)
Powrót do Trollbloods: Rozpiski
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość