MULG- podstawa armi
Posty: 13
• Strona 1 z 1
prosze o streszczenie dlaczego warto mulga wystawiać co takiego robi w grze i z czym go wystawić ,posiadam tylko madraka.prosze o skrucenie jego mozliwości.
Re: MULG- podstawa armi
no wiec skoro tak bardzo chcesz aby skrUcić te możliwości to Mulg zabija dobrze.
Dziekuje
Dziekuje
Re: MULG- podstawa armi
dzieki
Posty: 2299
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:24
Lokalizacja: Gliwice
Frakcja: Trollbloods
Re: MULG- podstawa armi
Proszę o zamknięcie tematu gdyż został on w 100% wyczerpany.
Death to the false moderator !!
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
Posty: 488
Dołączył(a): czwartek, 13 czerwca 2013, 10:55
Lokalizacja: Pisary
Frakcja: Retribution of Scyrah
Re: MULG- podstawa armi
Searforge: 54/55 - 98% painted
Gorten - 3 : 3
Durgen - 2 : 1 : 1
Ossrum - 4 : 3
Trollbloods: 7/63 - 11% painted
edoomy - 3 : 1
pdoomy - 0 : 0
Gorten - 3 : 3
Durgen - 2 : 1 : 1
Ossrum - 4 : 3
Trollbloods: 7/63 - 11% painted
edoomy - 3 : 1
pdoomy - 0 : 0
Posty: 2299
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:24
Lokalizacja: Gliwice
Frakcja: Trollbloods
Re: MULG- podstawa armi
Tak poważnie to mulg po pierwsze świetnie zabija bo ma wysoki MAT z bazy i ma gigantyczną siłę przez co sam może rozwalić kolosa i ma sporą ilość furii [u trollasów to norma ale u innych to coś dziwnego] Po drugie to jego wytrzymałość, podstawowy arm 19 + bonusy jakie może dać armia może zmienić go w prawdziwą cegiełkę + duuża ilość HPków. No i na koniec zasady specjalne typu snacking i regeneracja pozwalająca mu się podleczyć, Relentless jest zasadą którą każdy przeciwnik musi zapamiętać - gdy sie zrani mulga dostaje +2 do SPD co czyni go bardzo szybkim [podstawowo jego spd jest największym minusem] i jeszcze jedna zasada - Protective Fit czyli jak ktoś uderzy warlocka od mulga to mulg może podejść i uderzyć tego kto bije jego pana
Reasumując Mulg jest po prostu genialny przez swoją prostotę
Najlepiej działa on pod eDoomshaperem jakim kolwiek bo dostaje 2 zasady
1 to afinity które daje mu dodatkowy atak
2 goad -po ubiciu kogoś może podejść na 2" za 1 Furie
Dodatkowo eŻaba ma jeszcze spelle które mogą mu bardzo pomóc typu
Wild Agression i Refuge
Reasumując Mulg jest po prostu genialny przez swoją prostotę
Najlepiej działa on pod eDoomshaperem jakim kolwiek bo dostaje 2 zasady
1 to afinity które daje mu dodatkowy atak
2 goad -po ubiciu kogoś może podejść na 2" za 1 Furie
Dodatkowo eŻaba ma jeszcze spelle które mogą mu bardzo pomóc typu
Wild Agression i Refuge
Death to the false moderator !!
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
Posty: 306
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 16:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Frakcja: Trollbloods
Re: MULG- podstawa armi
Koledzy zapomnieli o jeszcze jedenj ważenj rzeczy, a mianowicie reach. To nasza jedyna ciężka bestia z długą pałką (jakkolwiek by to nie brzmiało: P). A reach to jedna z fajniejszych zasad na broni. Bicie przez murek, miedzy modelami, sieganie dalszych przeciwnikow, bonus dla charge of the trolls i coś jeszcze by się znalazło. No i magiczna broń. tego jak na lekarstwo u nas poza warlockiem.
Posty: 488
Dołączył(a): czwartek, 13 czerwca 2013, 10:55
Lokalizacja: Pisary
Frakcja: Retribution of Scyrah
Re: MULG- podstawa armi
ma tez swietne animi.
ogolnie jest fajny
ogolnie jest fajny
Searforge: 54/55 - 98% painted
Gorten - 3 : 3
Durgen - 2 : 1 : 1
Ossrum - 4 : 3
Trollbloods: 7/63 - 11% painted
edoomy - 3 : 1
pdoomy - 0 : 0
Gorten - 3 : 3
Durgen - 2 : 1 : 1
Ossrum - 4 : 3
Trollbloods: 7/63 - 11% painted
edoomy - 3 : 1
pdoomy - 0 : 0
Re: MULG- podstawa armi
A na dodatek to chodząca góra machająca magicznym drzewem. Najlepsza bestia w grze ;D
Posty: 488
Dołączył(a): czwartek, 13 czerwca 2013, 10:55
Lokalizacja: Pisary
Frakcja: Retribution of Scyrah
Re: MULG- podstawa armi
Searforge: 54/55 - 98% painted
Gorten - 3 : 3
Durgen - 2 : 1 : 1
Ossrum - 4 : 3
Trollbloods: 7/63 - 11% painted
edoomy - 3 : 1
pdoomy - 0 : 0
Gorten - 3 : 3
Durgen - 2 : 1 : 1
Ossrum - 4 : 3
Trollbloods: 7/63 - 11% painted
edoomy - 3 : 1
pdoomy - 0 : 0
Re: MULG- podstawa armi
Dziś jak gadaliśmy z Leszkiem to uznaliśmy zgodnie, że Gift (chociaż się nie zna) ogólnie wyczerpał temat.
Mulg zabija dobrze i tyle.
Mulg zabija dobrze i tyle.
Re: MULG- podstawa armi
hehehe GIFT szacunek za wypowiedz.pozdro
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Trollbloods: Rozpiski
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości